Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ביום שישי עשיתי טיפול לרכב מיצובישי לאנסר

לאחר יום פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שהפילטר נראה כך(עם מרווח למטה):

2.jpg

היום אשתי היתה במוסך שוב, ולאחר שהמוסכניק סידר זה נראה כך:

1.jpg

האם המרווח הזה תקין או שהפילטר פשוט לא מתאים, וצריך לגשת אליו שוב?

כמו כן הוא השלים מים מהברז וטען שבגלל שיש לי מים כבר ירוקים אז זה בסדר.

(אגב, גם מכסה המיכל של המים היה פתוח לגמרי...)

תודה

פורסם

משהו שם לא יושב כמו שצריך. או שפשוט לא הכניסו את הפילטר כמו שצריך או ששכחו לסגור קליפסים. כך או כך כרגע הסינון לקוי ויש לסדר זאת בהקדם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בחלק האחורי של כיסוי בית המסנן קיימים 'ווים' מפלסטיק אשר אמורים להתחבר למגרעת או וו בצידו השני. כפי שנכתב ייתכן המסנן לא במידה הנכונה או הווים נשברו או פשוט המכונאי לא סגר את המכסה בצורה נכונה.

1.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

גש למוסך אחר. מוסכניק שממלא מיים רגילים על מיים ירוקים ואיכותיים ועוד טוען שזה בסדר לא מפתיע שגם חיפף בעניין הפילטר ואתה זה שעלול לספוג את הנזקים.

פורסם

תודה לכולם. המוסך דווקא נחשב איכותי ובעל שם ,עם המלצות, ולכן הלכתי אליו .(ושלמתי מחיר מלא למרות שניתן היה להגיע עם קופון הנחה), ולכן זה מרגיז אותי יותר.

פורסם

בוקר טוב. דברתי עם בעל המוסך והוא טוען שככה זה צריך להיות בסוג הרכב הזה (מיצובישי לנסר החדשה 2010) . קראתי את מה שכתבתם (וגם ההגיון אומר שזה לא צריך להיות כך ) אך מצד שני מדובר במוסך מורשה ותיק ומנוסה ... יש אולי מישהו עם רכב דומה שיכול לבדוק?

פורסם (נערך)

אם בעל המוסך ממשיך לשקר לך בפנים ככה, אשמח אם תפרסם את שם המוסך. ניתנו לו מספיק הזדמנויות לכפר על מעשיו החאפריים.

 

נסה למצוא מוסך אחר שיסגור לך את בית הפילטר כמו שצריך, או שתעשה זאת בעצמך, תפרק הכל לגמרי ותתחיל מחדש.

 

כמו שמרק אמר, יש 2 רגליים בבסיס הבית, מכניסים את המכסה אליהן קודם, ורק אז סוגרים את הקליפסים העליונים.

 

קצת שונה מאצלך אבל הרעיון דומה:

 

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אז איך בפעם הראשונה זה ישב טוב? רק כל הבית פשוט לא התיישב במקום אבל מכסה הפילטר כן נסגר כמו שצריך, ובפעם השנייה בכלל נשאר פתוח.

פעולה לא מורכבת במיוחד

פורסם
בוקר טוב. דברתי עם בעל המוסך והוא טוען שככה זה צריך להיות בסוג הרכב הזה (מיצובישי לנסר החדשה 2010) . קראתי את מה שכתבתם (וגם ההגיון אומר שזה לא צריך להיות כך ) אך מצד שני מדובר במוסך מורשה ותיק ומנוסה ... יש אולי מישהו עם רכב דומה שיכול לבדוק?

לא צריך הרבה הגיון או להיות בעל מקצוע מומחה בכדי להבין מהתמונה שצירפת שהמכסה לא סגור בצורה נכונה.

פשוט מוסכניק עצלן...

איזה כייף לי :)

פורסם
בוקר טוב. דברתי עם בעל המוסך והוא טוען שככה זה צריך להיות בסוג הרכב הזה (מיצובישי לנסר החדשה 2010) . קראתי את מה שכתבתם (וגם ההגיון אומר שזה לא צריך להיות כך ) אך מצד שני מדובר במוסך מורשה ותיק ומנוסה ... יש אולי מישהו עם רכב דומה שיכול לבדוק?

 

בעל המוסך עצמו ראה את בית הפילטר או שדיברתם טלפונית על העניין?

פורסם

בעל המוסך בעצמו ביצע את ה"תיקון" כפי שמופיע בתמונה השניה (אשתי הגיעה למוסך לתיקון ) ולאחר מכן דברתי איתו בטלפון. בסופו של דבר אשתי הגיעה אליו שוב ולאחר ויכוח קצר זה תוקן כמו שצריך. שוב , מדובר על מוסך מורשה ומסודר.תודה לכם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...