Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא טען שהחלק הזה שבור(נראה לי שניסה לצאת מזה איכשהו ) ואשתי התעקשה שפשוט לא הורכב טוב.בסופו של דבר זה תוקן כאמור .

20161107_185332.jpg

פורסם

גם לי יש לאנסר. אני יכול לספר לכם שלפני שבועיים שנסעתי לאילת, היו סופות חול מטורפות.

יום למחרת, פתחתי את הפילטר וניערתי אותו כדי להוציא את האבק המטורף שהצטבר בסופה.

ושהחזרתי, לא החזרתי טוב - כמו שבתמונה אצלך. איך שהנעתי אני שומע שנותנים גז רעש כאילו יש חור באגזוז.

ישר עשיתי 1 + 1 והבנתי שבטח אני דפקתי משהו...הסתכלתי ואז ראיתי שהוא לא סגור טוב. סגרתי כמו שצריך והרעש הפסיק.

גם אתה שמת לב לרעש חריג כל זמן שהפילטר לא היה סגור טוב?

פורסם

על זה נאמר החיפזון מהשטן! לפני יומיים הגיעה אליי b3 שנת 2008 לטיימינג וטופלה במוסכים מסודרים, במהלך הפירוק אני קולט שהברגים של המיכסה הימני והאמצעי של הטיימינג הוכנסו עם אימפקט, ברגים באמת מיסכנים שאין צורך להדק אותם חזק אלא רק שייתפסו את המיכסים, בקיצור הולכים על ריק במצב סגור ופתוח ולא יוצאים בשום דרך. כמובן שגם היה שבר במיכסה הימני הפנימי מאחורי הגלגלות. אין מנוס מלשבור את המיכסים אז הוזמן מהחברה הכל חדש, אין חלופי! כאב לב אחד גדול בגלל טעות של מכונאי מדופלם!

×
×
  • תוכן חדש...