Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב התחלתי את הבילוי עם חברה שלי במשחק של מכבי , אח"כ קפצנו לרמת החייל לשתות ולנשנש משהו בבית קפה, החנתי את הרכב טיפה על המדרכה ,(אחרי הכל יש לי ספינה)

איך שאני בא לחזור לרכב, אני רואה חסימה אבל חסימה מהסרטים... אין שום מצב בעולם שאני יכול לצאת משם... נדבקו לי למספר של הרכב.

 

עברו 5 דק' 10 דק' התחלתי לאבד את עצמי ורציתי לשבור את החלון ולהעיף את האוטו אחורה...

 

ראיתי רכב משטרה אמרתי וואלה בוא נתקשר למשטרה שייאתרו את הבעלים.

 

התקשרתי נתתי פרטים של הרכב תוך שתי דק' האישה הייתה בחוץ **********עריכה *****.

 

בקיצור כל הכבוד למשטרה :roll:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

אתה לא חושב שהיא הייתה יוצאת במילא?

ז'תומרת נגמר המשחק לא..?

 

פעם הבאה תלמד שבמשחקים של מכבי מחנים בחניה בתשלום. אין ברירה (מניסיון :x).

פורסם

[quote name=eladdl החנתי את הרכב טיפה על המדרכה ,(אחרי הכל יש לי ספינה)

[/quote]

באמת כל הכבוד למשטרה וליוזמה בדרך כלל לוקח להם הרבה זמן שעד שהם זזים.

ואיזה ספינה יש לך בדיוק (משהו אמריקאי)?

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
אתה לא חושב שהיא הייתה יוצאת במילא?

ז'תומרת נגמר המשחק לא..?

 

פעם הבאה תלמד שבמשחקים של מכבי מחנים בחניה בתשלום. אין ברירה (מניסיון :x).

תשים לב שהוא אומר שהוא התחיל במשחק.. ואח"כ נסע משם לרמת החייל - ושם הוא נחסם.

לא היה קשר בין המשחק לחסימה עצמה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שלום לכולם.

משטרת ישראל אינה תמיד נגדכם, רק במידה ומי מכם עובר על החוק היחסים בין המשטרה לביניכם יהפכו ל"בעיתיים".

שווה לזכור, שלמרות שכשאתם נוסעים על הכביש ורואים שוטר ליבכם אולי מחמיץ פעימה, שמתפקידה של המשטרה להגן ולשרת את הציבור, ובכל מקרה של עבירה על החוק הפוגעת בכם אל לכם לחשוש מלפנות אליה.

בכל בעיה בה נתקלם, כל רכב המפריע לתנועה או לחניה, כל הפרעה לשלום הציבור - אנא פנו למשטרה והציבור ירוויח.

 

בברכת סוף שבוע חף מתאונות,

ידידכם השוטר.

פורסם
[quote name=eladdl החנתי את הרכב טיפה על המדרכה ,(אחרי הכל יש לי ספינה)

[/quote]באמת כל הכבוד למשטרה וליוזמה בדרך כלל לוקח להם הרבה זמן שעד שהם זזים.

ואיזה ספינה יש לך בדיוק (משהו אמריקאי)?

---------------------------

 

אני מנחש שיש לו איזשהי ביואיק או פונטיאק.

פורסם
תשים לב שהוא אומר שהוא התחיל במשחק.. ואח"כ נסע משם לרמת החייל - ושם הוא נחסם.

לא היה קשר בין המשחק לחסימה עצמה.

 

כנראה שהוא החסיר שיעורי לשון בבית ספר :-P

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

וכן חברים יש לי פונטיאק גראנד פרי שאני מוכר אותה לצערי ולשמחתי

 

אבא הקמצן לא ייתן את האוטו שלו... עדיין לא סומך עליי :roll:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

למה דווקא סימלון נחמד ל " ידידנו השוטר "........... אבל רק הסימלון

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
שלום לכולם.

משטרת ישראל אינה תמיד נגדכם, רק במידה ומי מכם עובר על החוק היחסים בין המשטרה לביניכם יהפכו ל"בעיתיים".

שווה לזכור, שלמרות שכשאתם נוסעים על הכביש ורואים שוטר ליבכם אולי מחמיץ פעימה, שמתפקידה של המשטרה להגן ולשרת את הציבור, ובכל מקרה של עבירה על החוק הפוגעת בכם אל לכם לחשוש מלפנות אליה.

בכל בעיה בה נתקלם, כל רכב המפריע לתנועה או לחניה, כל הפרעה לשלום הציבור - אנא פנו למשטרה והציבור ירוויח.

 

בברכת סוף שבוע חף מתאונות,

ידידכם השוטר.

אולי אינם תמיד נגדינו, אבל לא פעם נפגשנו עם יחס מחפיר ומזלזל מצד של השוטרים בערצינו.

אני בטוח שחברי הפורום יחזקו את דבריי.

פורסם
שלום לכולם.

משטרת ישראל אינה תמיד נגדכם, רק במידה ומי מכם עובר על החוק היחסים בין המשטרה לביניכם יהפכו ל"בעיתיים".

שווה לזכור, שלמרות שכשאתם נוסעים על הכביש ורואים שוטר ליבכם אולי מחמיץ פעימה, שמתפקידה של המשטרה להגן ולשרת את הציבור, ובכל מקרה של עבירה על החוק הפוגעת בכם אל לכם לחשוש מלפנות אליה.

בכל בעיה בה נתקלם, כל רכב המפריע לתנועה או לחניה, כל הפרעה לשלום הציבור - אנא פנו למשטרה והציבור ירוויח.

 

בברכת סוף שבוע חף מתאונות,

ידידכם השוטר.

שלום ידידי השוטר,

 

1. ברוך הבא לפורום.

2. בבקשה להחליף את הסימלון, הוא לא מייצג את מה שטוב, צודק ונכון במשטרה, אלא בד"כ את הצד השני, את האכיפה במקומות לא מוצדקים, את כל נושא הדו"חות ה"משתלמים" וכו'.

3. בוודאי שמשטרת ישראל אינה נגדינו, גם לא משטרת התנועה:wink:, אך לפעמים מספיק מקרה אחד של שוטר להוט מידי, בשביל להפוך אזרח שמח ומאושר ללא כל טרוניות נגד המשטרה, לאזרח עצוב, לא מאושר שאינו מחבבב כ"כ את המשטרה.

4. בהנחה שאתה באמת שוטר, אני חושב שזה רעיון טוב לפתוח ת'רד בנושא "אתם שואלים, אני עונה".

5. אתה בפורום מינואר, כיצד קיבלת גישה לאופ-טופיק?

 

בברכה,

צבי.

פורסם
שלום ידידי השוטר,

 

1. ברוך הבא לפורום.

2. בבקשה להחליף את הסימלון, הוא לא מייצג את מה שטוב, צודק ונכון במשטרה, אלא בד"כ את הצד השני, את האכיפה במקומות לא מוצדקים, את כל נושא הדו"חות ה"משתלמים" וכו'.

3. בוודאי שמשטרת ישראל אינה נגדינו, גם לא משטרת התנועה:wink:, אך לפעמים מספיק מקרה אחד של שוטר להוט מידי, בשביל להפוך אזרח שמח ומאושר ללא כל טרוניות נגד המשטרה, לאזרח עצוב, לא מאושר שאינו מחבבב כ"כ את המשטרה.

4. בהנחה שאתה באמת שוטר, אני חושב שזה רעיון טוב לפתוח ת'רד בנושא "אתם שואלים, אני עונה".

5. אתה בפורום מינואר, כיצד קיבלת גישה לאופ-טופיק?

 

בברכה,

צבי.

קומבינות של שוטרים :hihi:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...