Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מעוניין למכור את הרכב הנוכחי שלי (פיאט פונטו איבו 2010 ידנית) ולעבור לרכב חדש (מסיבות כאלה ואחרות).

האופציות שעלו כרגע על הפרק הן: סיאט איביזה אוט' style או פולקסווגן פולו ידנית.

אשמח להמלצות שלכם לרכבים שיתאימו לסטודנט, חסכונית, נסיעות בעיקר בתחומי העיר.

תודה.

פורסם

אם אתה מוכן לקנות ידנית הייתי מציע להתרחק מה dsg.. יכול פולו ידנית שמגיעה מאובזרת יפה או אפילו איביזה fr ידנית אחריי ה"מתיחת פנים " קטנה שעברה בסוף 2015..יש כמה כאלה ביד 2

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

במידה והחלטת ברכב עם תיבה אוטומטית,

ממליץ לך להתרחק מתיבת ההילוכים הרובוטית דו מצמדית (אוטומטית)

של של קונצרן VAG הכולל את רכבי פולקסווגן, סיאט וסקודה.

פורסם

אם ידני אס הייתי בודק את האיביזה,נוחה,זריזה.

יש גם את הדאציה סטוופאי,היא מרווחת יותר מהאיביזה,היא סוג של קרוס אובר לכן אם אתה אוהב נהיגה גבוהה תאהב אותה,איכות החומרים פשוטה אמנם.

יש גם את סוזוקי בלנו,מאווד מרווחת מאחור,איכות החומרים פשוטה,מושב הנהג היה דווקא בסדר בשבילי.

לקראת ה90 יש לך את ה208 דיזל,חיסכונית,זריזה ונוחה.

 

אם אוטומט לדעתי האיביזה נותנת דיל מעולה,רכב זריז,איבזור טוב במחיר מעולה,יש גם את הפיגו 208 אך עם איבזור בסיסי מאוד.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם אתה מוכן לקנות ידנית הייתי מציע להתרחק מה dsg.. יכול פולו ידנית שמגיעה מאובזרת יפה או אפילו איביזה fr ידנית אחריי ה"מתיחת פנים " קטנה שעברה בסוף 2015..יש כמה כאלה ביד 2

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

ה - fr מושכת מדי את העין ובארץ יודעים להרוס כל דבר שמושך את העין..

ההצעת מחיר שהביאו לי על fr ידנית הוא 94 אלף ועל פולו ידנית 96 אלף.

השאלה היא על מה כדאי ללכת? מה גם שאם אחכה לחגים או לסוף שנה, יש סיכוי להנחות די גדולות, לא?

במידה והחלטת ברכב עם תיבה אוטומטית,

ממליץ לך להתרחק מתיבת ההילוכים הרובוטית דו מצמדית (אוטומטית)

של של קונצרן VAG הכולל את רכבי פולקסווגן, סיאט וסקודה.

שקלתי אוטומטית, אבל אני חושב שבסוף אשאר עם הידנית. אופציות נוספות?

אם ידני אס הייתי בודק את האיביזה,נוחה,זריזה.

יש גם את הדאציה סטוופאי,היא מרווחת יותר מהאיביזה,היא סוג של קרוס אובר לכן אם אתה אוהב נהיגה גבוהה תאהב אותה,איכות החומרים פשוטה אמנם.

יש גם את סוזוקי בלנו,מאווד מרווחת מאחור,איכות החומרים פשוטה,מושב הנהג היה דווקא בסדר בשבילי.

לקראת ה90 יש לך את ה208 דיזל,חיסכונית,זריזה ונוחה.

 

אם אוטומט לדעתי האיביזה נותנת דיל מעולה,רכב זריז,איבזור טוב במחיר מעולה,יש גם את הפיגו 208 אך עם איבזור בסיסי מאוד.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

דווקא הבנתי שהסוזוקי בלנו החדשה לא משהו בכלל.. לא מבחינת עיצוב,אבזור או ביצועים

פורסם

היא לא תהיה זריזה כמו האיביזה,דווקא האיבזור באוטומטית טוב .

אבל תבדוק בעצמך איך היא.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא כתבת מה התקציב אז אני רק יכול להניח שאתה מתכוון לקנות רכב חדש בסכום שתקבל על הישן. בתקציב הזה, יש את הקיה ריו 2011-12 שיכולה להיות אופציה טובה. היא נוחה לאללה ומציעה מרווח פנימי טוב. אם אין לך העדפה לאוטומטית, חפש ידנית.

פורסם

התקציב בכותרת, 80-90 אש"ח.

לגבי ההצעה שלך, אני לא יודע מה הסטנדרטים שלך לנוחות אבל קיה ריו מהדגם הקודם זה לא רכב נוח.

היא קופצנית מאוד ולא מצטיינת בשיכוך מהמורות ובורות.

פורסם
לא כתבת מה התקציב אז אני רק יכול להניח שאתה מתכוון לקנות רכב חדש בסכום שתקבל על הישן. בתקציב הזה, יש את הקיה ריו 2011-12 שיכולה להיות אופציה טובה. היא נוחה לאללה ומציעה מרווח פנימי טוב. אם אין לך העדפה לאוטומטית, חפש ידנית.

80-90k כולל מכירת הפיאט וחדשה מהחברה.

התקציב בכותרת, 80-90 אש"ח.

לגבי ההצעה שלך, אני לא יודע מה הסטנדרטים שלך לנוחות אבל קיה ריו מהדגם הקודם זה לא רכב נוח.

היא קופצנית מאוד ולא מצטיינת בשיכוך מהמורות ובורות.

תודה

כרגע הכיוון הוא בהחלט לפולו הידנית, בתקווה שאצליח להוריד את הסוכן ל 90 אלף

פורסם

יותר מזה, אם אתה בכיוון של פולו, לא עדיף לרכוש אחת מ2015 עם אחריות לעוד שנתיים, ק"מ של פחות מ10 ב70 אלף?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
למה לא איביזה ידנית בהרבה פחות?

 

יש להם 3 רמות גימור.. הידנית עם הרמת גימור הבסיסית אכן זולה יותר אבל באמת נראית רע.. האיביזה fr הידנית תעלה בדיוק כמו פולו חדשה..

×
×
  • תוכן חדש...