Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שתקלה התגלתה בתיבת ההילוכים החדשנית (9 הילוכים) של הרכב עוד בשלב היצור ועשרות אלפי רכבים עמדו במגרשי המפעלים לאחר שירדו מפס היצור ללא יכולת למכור אותם, עכשיו מתגלה שגם לאחר "תיקון" התקלה, הרכב משלב מפארקינג לדריב באופן עצמוני ודורס אנשים.

 

אם זה לא היה עצוב, הייתי מצרף קישור לסרט האימה "קריסטין".

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4856257,00.html

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

והכל בגלל המירוץ המטורף עבור "הקידמה". למי הפריע גיר אוטומטי עם בורר מכני? עכשיו תתארו מה יקרה כשיהיו רכבים אוטונומיים, שאף אחד כמובן לא יבדוק כמו שצריך לפני היצור, הרי יש הדמיות והמחשב יודע יותר טוב מכולן. כשאת המכוניות מייצרים אנשי פרסום ולא מהנדסים, אז זאת התוצאה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

מה יקרה כשיהיו רכבים אוטונומים? כנראה שזה מה שיקרה:

http://www.tomshardware.com/news/tesl-model-s-remote-hack,32722.html

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

תודה על הקישור לכתבה.

זה כבר קורה ויהפוך להיות יותר ויותר גרוע. האדם התעצל יתר על המידה, ורוב האנשים גם בולעים כל מה שאומרת להם הפרסומת או חברה כזאת או אחרת בעלת שם עולמי., ואז הם מתפלאים, אמא'לה, איך זה קרה...

 

נב. טועים, אבל לא בצורה שהופכים רכב לרוצח ללא התערבות האדם. איזה יופי, רכב משלב בעצמו לdrive ונוסע.

עריכה אחרונה על ידי Giri Giri

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

אין מה לעשות. לקדמה יש גם מחיר. אבל לאורך ההיסטוריה התברר שלרוב המחיר קטן יותר מהתועלת.

 

אתם בוודאי יודעים שמטוסי נוסעים מודרניים עובדים באופן כמעט אוטונומי לחלוטין רוב זמן הטיסה ובאופן עקרוני גם יכולים לנחות לבד.

אתם גם יודעים שלמרות זאת יש מעט מאוד תאונות ורובן לא נובעות מכשל תכנוני כזה או אחר (אלא בשל טעות טייס, מזג אויר מאוד חריג או כשל תחזוקתי)

פורסם

אתה משווה את מערך התיכנון והמשאבים בייצור של מטוס נוסעים שכל מערכת בו היא מערכת משולשת לאוטו שנמכר ב 10K דולר?

 

בכל מקרה, השירשור הוא לא על רכבים אוטונטמים, לזה יש שרשור יעודי.

 

פה לא מדובר בקידמה אלא פשוט בכשל תכנוני של מוצר מדף שמייצרים כמוהו כבר 120 שנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אפשר קישור למקור שהוא לא טמקא בשביל לקרוא על הריקול על רכב שעובר מפארקינג לדרייב?

יש ריקול ידוע על זה שאמריקאים לא ממש מצליחים להעביר לפארקינג.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

רק אני לא מצליח להבין מה הבעיה לדחוף את הבורר עד הסוף כדי שייכנס ל-P?

 

http://blog.caranddriver.com/fiat-chrysler-recalls-811000-sedans-and-suvs-for-poor-shifter-design/

 

נ.ב. ההתרגשות שאוחזת בחלק מהמגיבים כאן...

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אצל האמריקאים, אם נשפך עליך קפה חם, זו אשמתו שהוא חם.

ואם אתה לא שמת את הבורר ב-P, כי אתה לא מבין איך לתפעל את הרכב שלך, זו אשמת הרכב.

 

עכשיו מתגלה שגם לאחר "תיקון" התקלה, הרכב משלב מפארקינג לדריב באופן עצמוני ודורס אנשים.

 

זה לא מה שכתוב.

כתוב שהנהגים לא הבינו שהרכב בדרייב.

 

כרגיך בטמקא, העורך דביל, נותן כותרות בלי הבנה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

הנדסת אנוש כושלת. גיר אוטומטי ברכב שמיועד לאמריקאים חייב להיות fool proof. זה לא רכב איטלקי קלאסי שהלקוחות היו יודעים מראש שמדובר ברכב עם קפריזות והנדסת אנוש משונה.

 

כנראה בכל זאת גנים איטלקיים.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

זה האמריקאים לא מסוגלים לכמה פעולות פשוטות מאוד זה עצוב.

אבל הרכב לא משלב לפארקינג עצמאית, אנשים לא יכולים ללחוץ על כפתור ולדחוף ידית עד הסוף, שזה מוזר ומטומטם, כי רוב התיבות האוטומטיות עובדות בדיוק על העיקרון הזה (או ללחוץ על כפתור).

נהגים שלא מבינים באיזה הילוך האוטו? יש חיווי גם על הידית, גם בלוח מכוונים וגם כשמורידים את הרגל מהברקס.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
והכל בגלל המירוץ המטורף עבור "הקידמה". למי הפריע גיר אוטומטי עם בורר מכני? עכשיו תתארו מה יקרה כשיהיו רכבים אוטונומיים, שאף אחד כמובן לא יבדוק כמו שצריך לפני היצור, הרי יש הדמיות והמחשב יודע יותר טוב מכולן. כשאת המכוניות מייצרים אנשי פרסום ולא מהנדסים, אז זאת התוצאה.

 

את המכונית מייצרים רובוטים. המכונית מתוכננת על ידי מהנדסים, כולל ידית בורר ההילוכים.

אין מה להתלהם וחבל להפגין בורות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...