Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות כיסויים למושבי הרכב שלי .

אבל אני לא רוצה ממש תפירה , אלא משהו מולבש , לא את הגופיות המכוערות האלה .

אני מדבר על דברים בסגנון הזה :

http://i17.ebayimg.com/03/i/03/4e/e9/66_1_b.JPG

איפה אני יכול לקנות כזה דבר באיזור הקריות.

וכמה אמור לעלות סט - 2 מושבים קדמים, ספסל אחורי .

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

בפורום של YNET המליצו לי על מישהו בשם עלאא מדלית אל-כרמל - אמרו לי שהוא מוכר כיסויים מקצועיים מאוד בזול - תנסה ליצור קשר שם עם מישהו בשם drsubaru - הוא הפנה אותי...

(אני עדיין שוקל תפירה... אם כן אז אני ישתדל לפרסם כאן תוצאות...)

...Carpe Diem

פורסם

להערכתי אתה יכול לקנות כיסויים למושבים במחיר שבין 200-350 שקל...

באוטו דיפו למשל, יש לפעמים מבצעים..(ואני מדבר על משהו שקניתי לפני שנה וקצת).

 

 

 

 

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ראיתי משהו דומה לכך [לא גופיות] מבד נחמד בכל אופן סט של קידמי+אחורי הכל במבצע 130 במקום 199 [באוטו דיפו].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

פעם אחת היה מבצע מאוד טוב גם בהום-סנטר - סט קומלפט מ"קטיפה" ב-100 ש"ח... אני עדיין בוכה על זה שהתקמצנתי אז... היום זה בהרבה יותר שם...

...Carpe Diem

פורסם

אם ת"א לא רחוק לך

אני ממליץ על מלך הכיסויים בכניסה לשוכנת התקווה

מתקין כיסויים ברמה ומחירים סבירים

אני מרוצה

בהצלחה

מגאן קופה 1.6

פורסם

לידיעתך - ברכב חדיש לא מומלץ להרכיב ריפודים, עקב היווצרות חשמל סטטי.

ריפודי המושבים המקוריים עשויים ע"פ תקן אשר מונע היווצרות זאת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

רק הנסיעה לנצרת תעלה לו 100 שקל אם לא יותר דלק!!!

לא חבל למצוא לעצמו סניף אוטו דיפו שקרוב לביתו לקנות כיסוים ב150-200 שקל אחלה כיסוים

יש עם מלא צבעים וצורות יש עם

EXTREME על המושבים ועם GTI וכל מני שטויות ודברים יפים לא תתאכזב

אלה אם כן אתה רוצה מעור או משהו איכותי של סביבות ה 500-1000 שקל לך למלך הכיסוים בכניסה לשכונת התקווה איפה שההוא הפנה אותך יש לו דברים ליגה!

מוכר סיאט איביזה טורבו ! 89 מנוע 1500 ! ! !

עברה 190 אלף

פורסם
לידיעתך - ברכב חדיש לא מומלץ להרכיב ריפודים, עקב היווצרות חשמל סטטי.

ריפודי המושבים המקוריים עשויים ע"פ תקן אשר מונע היווצרות זאת.

 

עמית

99 זה לא כ"כ חדש...

אני בהחלט אלך לבקר ברשתות הגדולות - אוטו דיפו , הום סנטר וכד.. למרות שאני מתעב את המקומות הללו .

 

תודה רבה רבה לכל העונים !

×
×
  • תוכן חדש...