Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי באיפיניטי שבכותרת. על פי ספר הרכב ניתן לתדלק ב-95 או 98 כשהמלצת היצרן היא להעדיף 98 לשם ביצועים מיטביים.

 

תדלקתי ב95 לפני שראיתי המלצה זו של היצרן. בכל אופן להוציא עוד טיפה ביצועים לא ממש קריטי לי.

 

מה שחשוב לי יותר זה שמירה על תקינות ואריכות חיי המנוע. אז לא לשם ביצועים אלא כדי לשמור על המנוע באמת עדיף 98 כהמלצת היצרן או שאפשר להסתפק ב-95 ?

פורסם

במידה ואינך רץ אחרי ביצועים תדלוק ב 95 אוקטן מספיק בהחלט. דאג במידת האפשר לתדלק בתחנה מוכרת וטובה.

הייתה תקופה שתדלקתי רק ב 98 את הרכב הקודם שלי לאון TSI 1.2 הייה הבדל בביצועים היות ומדובר בהזרקה ישירה ומגדש טורבו. כמובן שיש קשר גם ליחסי דחיסה. ברכב הנוכחי גולף 1.4 TSI אני מתדלק ב 95. תדלקתי פעמיים ב 98 הייתה עלייה בצריכת הדלק די משמעותית. למרות שההבדל במחיר בין 98 ל 95 בתחנה שאני מתדלק הוא בסך הכל 30 אגורות. (תחנת דלק שערי חולון)

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

כל המנועים המיועדים לעבוד עם 98 לביצועים מירביים, הם בעלי חיישני נקישות במנוע בכדי למנוע נקישות עם דלק 95 כאשר סוחטים ביצועים מקסימליים ובאופן כללי עם דרגת דלק נמוכה יותר.

כל עוד אתה מתנהל באופן עירוני או בין עירוני סביר רגוע וגם אם אתה סוחט את הדוושה, אין שום בעיה עם 95, סטנדרטי לחלוטין.

מה שכן, 98 יהיה עדיף כאשר תרצה לסחוט ביצועים מירביים מהמנוע במידה והיצרן כותב ש98 מומלץ מן הסתם והמנוע מיועד לכך.

×
×
  • תוכן חדש...