Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר-אוגוסט 2016


car_me
שימו לב! השרשור הזה בן 2829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כולל רמת גימור.

(הטעויות המביכות בשמות, זה הפקידים במשרד התחבורה/יבואנים שכנראה לא יודעים אנגלית)

Cars-Aug-2016-Gimur.pdf

--------------------------

Škoda Fabia mk2 TSI&DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה!

 

מבחנתי, מפתיע (לטובה) לראות 5 רוכשים לסדרה 2 גראן טורר (ולרעה) סיוויק טייפ R עם אפס רוכשים, כנראה שאפילו למושבעי המותג היא מוגזמת בעיצובה ויקרה במחירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה!

הספארק כמו שחשבתי ממש מתקרבת לI10 פחות מ1000 מכוניות והיא המיני השניה במכירות ובצדק,הפער לעומת הפיקנטו פשוט לא יאומן.

 

דבר מעניין נוסף,האיביזה מוכרת 4358 רכבים לעומת הפיגו 208 עם 1787,כניראה שהאיבזור משחק פה תפקיד מרכזי באזור ה80 אלף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'יפונים הגדולים גם עושים בית ספר לקטנים ונראה שללא הורדת מחיר רצינית אלה יהפכו זניחים למדי.

הספורטאז' עבר את ה-10,000 מסירות, הטוסון בדרך לשם, האאוטלנדר גם מוכר יפה, הקשקאי, מאזדה CX5 וסובארו XV אמנם מכרו פחות בצורה משמעותית אבל כולן עדיין נמכרו יותר מהג'יפונים הקטנים.

הג'וק עדיין מוביל את החברה, קאפצ'ור לא עבר את ה-1,000 מסירות, אופל מוקה ופיאט 500X לא מצליחים להמריא, טראקס כמוהם, וגם היטי לא הגיע ל-1,000 מסירות.

היחידים שמצליחים בשוק הג'יפונים הקטנים נם הקרוסאובר והויטארה של סוזוקי שיחד מסרו כמעט 7,000 מכוניות.

מעניין אם המהלך של פיג'ו עם ה-2008 יגרור למטה את מחירי הג'יפונים הקטנים. הורדת המחיר של אופל מוקה בנתיים לא הפכה אותו ללהיט ועם מסירות כאלה לא פלא שמאזדה משתהים עם ההשקה של ה-CX3 שצפוי להיות יקר ולספק תמורה בעייתית למחיר מול הגודל והאבזור של הספורטאז' אורבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה !

אחרי יותר מ 3 חודשים ו 438 מכוניות בלבד, אפשר להכתיר את ניסיון שיווקה של הפיאט טיפו ככשלון.

והפעם לא באשמת סמל"ת או אפילו המכונית עצמה, אלא בטעם הקהל שהשתנה.

גם הסוזוקי סלריו לא ממש מצליחה להתרומם, אבל במקרה שלה האשמה הבלעדית מוטלת עליה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מוסיף לגבי הג'יפונים.

הרכב הכי נמכר באוגוסט היה האאוטלנדר עם כ-2000 מסירות.

יותר מהקורולה שהושקה באותו חודש, יותר מהספורטאג' ויותר מהפיקנטו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההורים החליפו בטרייד אין דרך סוכנות טויוטה בחודש יולי האחרון את הטויוטה קורולה 2014 בג’יפון טויוטה ראב 4 2016 איך המכירות שלו והאם לדעתכם הוא בר השוואה לג’יפון מאזדה הCX5 ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך המכירות שלו? תשווה אותו למתחרים אחרים בסגמנט שלו, כמו המאזדה.

איוניק ראשונה על הכביש.

עוד 5 לבורג, CTS V ראשונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה-2, באופן מוזר נמכרות מעט מאוד מכוניות מהדגם הבסיסי, ברמה שכמעט לא רואים כאלה על הכבישים.

ציפיתי לנוכחות ערה שלה יותר בחברות הליסינג אבל אלה כנראה מקבלות דילים יותר טובים אצל יונדאי על ה-I20.

 

לגבי הראב 4, הוא מכר פחות מה-CX5 אבל הוא יקר יותר ואין לו גירסת הנעה קדמית כמו ל-CX5. המאזדה לדעתי מלוטש ואיכותי יותר, תא הנוסעים שלו נעים יותר, הוא נוח יותר, יש לו גיר אוטומטי רגיל מעולה לעומת הרציף של הראב 4 שעד כמה שהוא טוב כרציף, קשה לו להתחרות בגיר אוטומטי רגיל וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'יפונים הגדולים גם עושים בית ספר לקטנים ונראה שללא הורדת מחיר רצינית אלה יהפכו זניחים למדי.

הספורטאז' עבר את ה-10,000 מסירות, הטוסון בדרך לשם, האאוטלנדר גם מוכר יפה, הקשקאי, מאזדה CX5 וסובארו XV אמנם מכרו פחות בצורה משמעותית אבל כולן עדיין נמכרו יותר מהג'יפונים הקטנים.

הג'וק עדיין מוביל את החברה, קאפצ'ור לא עבר את ה-1,000 מסירות, אופל מוקה ופיאט 500X לא מצליחים להמריא, טראקס כמוהם, וגם היטי לא הגיע ל-1,000 מסירות.

היחידים שמצליחים בשוק הג'יפונים הקטנים נם הקרוסאובר והויטארה של סוזוקי שיחד מסרו כמעט 7,000 מכוניות.

מעניין אם המהלך של פיג'ו עם ה-2008 יגרור למטה את מחירי הג'יפונים הקטנים. הורדת המחיר של אופל מוקה בנתיים לא הפכה אותו ללהיט ועם מסירות כאלה לא פלא שמאזדה משתהים עם ההשקה של ה-CX3 שצפוי להיות יקר ולספק תמורה בעייתית למחיר מול הגודל והאבזור של הספורטאז' אורבן.

 

ניתוח מעניין, תודה. אותי מצער כמובן לראות את כל המפגעים האלה א-לה אאוטלנדר על הכביש, אבל סה לה-וי...

 

תודה !

אחרי יותר מ 3 חודשים ו 438 מכוניות בלבד, אפשר להכתיר את ניסיון שיווקה של הפיאט טיפו ככשלון.

והפעם לא באשמת סמל"ת או אפילו המכונית עצמה, אלא בטעם הקהל שהשתנה.

גם הסוזוקי סלריו לא ממש מצליחה להתרומם, אבל במקרה שלה האשמה הבלעדית מוטלת עליה..

 

לא באשמת סמל"ת? אתה מכיר את שולי הרווח ברכב? כשכולם היללו את המחיר, טענתי שהוא לא מרגש ולא מהווה מהפיכה מספקת - והעם אכן אמר את דברו :-) שינוי טעמים? אולי, אבל כפי שאתה רואה זה בסגנט של 30-50K ש"ח מעל ולכן לא רלבנטי. תראה את כמויות היונדאי שנמכרות בסגנט הזה של משפחתיות קטנות...

 

תודה כתמיד לפות"ש. עבודת קודש ממש. מצחיק שמתוך הג'ולייטות - שתיים זה שלי :-) ממש כמעט 1% מהמכירות...

חבל שמכרו רק 4C אחת, היא ממש יפה. אגב הלכה לשף מפורסם. טוב לדעת שגם בתחום הזה מרוויחים היטב :-)

כמות הדגמים של מרצדס היא פשוט מיינד בלווינג. יפה מאוד.

עדיין לא מבין מי קונה אלהמברה. לא ראיתי אפילו אחת.

156 קופרות. וואוו.

טוארג נראה לי מאכזב.

ספורטאז - כמות מפתיעה של ה- GT.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא באשמת סמל"ת? אתה מכיר את שולי הרווח ברכב? כשכולם היללו את המחיר, טענתי שהוא לא מרגש ולא מהווה מהפיכה מספקת - והעם אכן אמר את דברו :-) שינוי טעמים? אולי, אבל כפי שאתה רואה זה בסגנט של 30-50K ש"ח מעל ולכן לא רלבנטי. תראה את כמויות היונדאי שנמכרות בסגנט הזה של משפחתיות קטנות...

- GT.

כשלונה היחסי של הטיפו לא נובע מתמחורה, שהוא סביר לכל הדעות, בוודאי ביחס לתמורה.

לא מכיר את שולי הרווח של סמל"ת, אבל אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהם מרוויחים לא רע, הם עסק מסחרי, לא עמותה פילנטרופית.

השוק העיקרי של המכוניות בסגמנט הנ"ל הם ציי רכב, ובלעדיהם קשה מאד למכור מסות משמעותיות.

אגב, מהו מחיר "מרגש" לתפיסתך ?

באמת, בלי טיפת ציניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשלונה היחסי של הטיפו לא נובע מתמחורה, שהוא סביר לכל הדעות, בוודאי ביחס לתמורה.

לא מכיר את שולי הרווח של סמל"ת, אבל אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהם מרוויחים לא רע, הם עסק מסחרי, לא עמותה פילנטרופית.

השוק העיקרי של המכוניות בסגמנט הנ"ל הם ציי רכב, ובלעדיהם קשה מאד למכור מסות משמעותיות.

אגב, מהו מחיר "מרגש" לתפיסתך ?

באמת, בלי טיפת ציניות.

לטיפו אין בעיה במכירות פשוט יש לה בעיות של אספקה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...