Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב. אתמול בלילה היה ניסיון להתקין הגברה ורמקולים בפיג'ו 208 gti שנת 2016 ונתקלנו בכמה בעיות בדרך. הרדיו המקורי (שאין כוונה להחליף) לא ניתן לכיבוי בכלל, ככה בא מהיצרן. והמערכת עצור וסע מכבה לי מגבר אחד (כרגע אחד משניים, בהמשך יהיה שלישי). אני רוצה בהמשך להרכיב במקום המנחת פרוססור.

 

נשלח ממקום סודי.

פורסם

לגבי המערכת עצור וסע - אתה צריך לשים על הרימוט יחידה שאוגרת מתח עד למספר דקות בכדי לא להפיל את ממסר הרימוט בזמן שהמנוע כבוי.

 

יש פרוססורים היום שמגיעים עם יחידה מתאמת שכזו כמו למשל פרוססורי סדרת BIT של אודיסון או של ריינבואו.

 

ברגע שיהיה פרוססור - אתה תוכל לחבר את הפרוססור ליחידה המתאמת הזו ואז לשלוט בכיבוי והדלקת המגברים דרך הפרוססור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תבקש מארט סאונד לדבר עם דרור במידה והם לא מכירים את המוצר - אני מתאר לעצמי שזה יהיה נדיר עדיין לראות את זה בארץ, ליבואן יש את כל הידע הדרוש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה שנדרש על הרימוט זה בנק קבלים קטן עם דיודה יחסית גדולה שלא תאפשר לזרם לחזור חזרה לכיוון המצבר - זה יפתור את הבעיה אם הנפילת מתח הרגעי ברימוט בלבד.

 

אם מתח הכניסה של המגבר נופל מתחת ל10-8 וולט בזמן התנעה של הSTOP START אז אין מה לעשות, וגם קבל גדול על קו המתח לא יעזור יותר מידי.

פורסם

הפרוססורים של אודיסון לא יודעים להתמודד עם STOP START נכון לעכשיו. בשביל זה אודיסון מוכרים את הES3, בנק קבלים קטן שמתחבר על המתח כניסה של הפרוססור ומונע ממנו להיכבות בזמן התנעה.

 

אבל אם מגבר אחד נכבה והשני לא, אז הבעיה לא בהכרח נעוצה בפרוססור, אלא במתח כניסה של המגבר.

צריך לבדוק מה נכבה ומה לא.

פורסם

אני מוסיף שכרגע המצבר הוא וורטה כחול לא ג'ל. יש לי מצבר xspower שלא יכול להיכנס במקומו של המקורי אבל בתכנון שהוא יהיה בבאז' ליד המגברים, אני מקווה שלא יהיה בעיות פריקה.

 

נשלח ממקום סודי.

פורסם

ואז הXS ישלח למקום סודי?

 

אכן אם מגבר אחד נכבה והשני לא - כדאי מאוד לברר את פשר הסיבה לכך - האם הרימוט לשני המגברים מגיעים ממקורות מתח שונים ברכב?

 

האם יש לך מגבר חדשני שנועד מראש לעבוד עם מערכות סטארט סטופ? אני ממש לא אתפלא שאני לא אומר כאן בדיחה וישנם מגברים אשר הוסיפו להם מראש מנגנון שליטה שכזה מאחורי כניסת הרימוט שלהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן. אחרי תיקון של ג'וניור והתקנה של פרוססור אודיוסון (כולל כיוונים) האיכות צליל ועוצמה עלתה ברמה. לבן אדם הזה יש ידי זהב בכל מה שקשור לאודיו. ממליץ בחום למי שלא מתפשר על איכות.

 

נשלח ממקום סודי.

×
×
  • תוכן חדש...