Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יותר משנה התקנתי ברכב פנסי אפטרמרקט מאיביי. לאחרונה שמתי לב שאחרי כל שטיפה (מכונה) הפנס מתחיל להתקלף, כנראה במהלך הניגוב. לא מדובר בפנסים ממש זולים והמשקל והתחושה שלהם לא שונה מהפנסים המקוריים של הרכב. מישהו יודע מה ניתן לעשות? 4caf387b668bc2eb59f300df0280c883.jpg1e3c7e595934ef47a43784934645fc38.jpg

 

עריכה : בתמונות זה לא נראה רציני, אבל כשרואים באמת זה נראה לא טוב בכלל.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

סתם שאלה שמעניינת אותי, האם נתקלת בבעיות כלשהן בייבוא הפנסים דרך איביי?

עשו בדיקות במכס? היית צריךך להביא אישורים?

בדקו לך את התקן על הפנס?

אני שואל כי אני ממש רוצה להזמין ומפחד שלא יכניסו לי את זה לארץ..

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
סתם שאלה שמעניינת אותי, האם נתקלת בבעיות כלשהן בייבוא הפנסים דרך איביי?

עשו בדיקות במכס? היית צריךך להביא אישורים?

בדקו לך את התקן על הפנס?

אני שואל כי אני ממש רוצה להזמין ומפחד שלא יכניסו לי את זה לארץ..

 

אין בעיה להכניס פנסים לארץ. יש לוודא כי מוטבע על הפנס האות E, מה שמעיד על תקן ארופאי ומתאים לתקן בארץ.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם (נערך)
שיוף ולקה

אשמח להסבר יותר מפורט, אני פשוט לא מבין בזה :-)

 

מומלץ לא לשטוף במכונות.........

משתדל שלא, אבל לא יוצא לי לשטוף בעצמי בזמן האחרון מחוסר זמן ומוצרים שאני צריך לקנות...

 

סתם שאלה שמעניינת אותי, האם נתקלת בבעיות כלשהן בייבוא הפנסים דרך איביי?

עשו בדיקות במכס? היית צריךך להביא אישורים?

בדקו לך את התקן על הפנס?

אני שואל כי אני ממש רוצה להזמין ומפחד שלא יכניסו לי את זה לארץ..

 

האמת שקניתי מאדם פרטי כאן בארץ שבטעות הזמין לעצמו שני זוגות, ככה שלא נתקלתי במכס או משהו בסגנון :-)

עריכה אחרונה על ידי Menro

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אין זמן לשטוף לבד, יש שטיפה ידנית. לא חייבים ללכת דווקא למכונה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אם אין זמן לשטוף לבד, יש שטיפה ידנית. לא חייבים ללכת דווקא למכונה.

 

אני לא מכיר שטיפה ידנית טובה באזור שלי (נס ציונה). אשמח להמלצות :-)

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

יש ערכות לחידוש פנסים

בדרך כלל ערכה כולל 3 ניירות שיוף מים (זאת אומרת שבזמן השיוף הפנס צריך להיות רטוב וגם הנייר שיוף) ב-3 דרגות שונות

מתחילים בשיוף מהגס ביותר עד לעדין ביותר

לאחר מכן שוטפים טוב את הפנס עם מים וסבון ומייבשים

ולבסוף מורחים לכה (בדרך כלל מגיע מגבון ספוג בלכה) ומורחים בעדינות מצד לצד מהחלק העליון של הפנס ועד לחלקו התחתון

לאחר מכן-24 שעות יבוש עדיפות במקום ללא אבק

אם עושים את העבודה כמו שצריך הפנס יוצא כמו חדש!

×
×
  • תוכן חדש...