Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שרשמתי בכותרת, מה אתם אומרים על החברה הזו?

שווה לקנות אותה? *** עריכה - אותה כנראה הכוונה מוצרים שלה, ולא את החברה כולה*** יש רמה? שווה את המחיר? איך האיכות?

 

תודה רבה!

פורסם

לדעתי ברמה של הZED שעולה כמעט חצי ממנו

דוד שלי התקין ואין בו משהו מיוחד, המתקין דחף לו אותו בהתלהבות כאילו זה מינימום מכשיר היי-אנד

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

יש לי התייעצות אחרונה. בעיקרון רוב החלקים הרכיבו לי אותם, עכשיו הבחור שמתקין התקשר אלי ואמר לי שהוא שכח להגיד לי

אבל יש לו גם 2 דאבל דין יד שנייה של kenwood DDX 4023bt או pioneer AVH-X2650bt.

 

אלה האפשרויות של היד השנייה, או לקחת יד ראשונה באותו המחיר את Cyncope. (המחיר הוא 950 ש"ח).

 

אשמח אם תעזרו לי, יש לי משהו כמו שעה לקבל החלטה מה עדיף.

 

תודה רבה!!!

×
×
  • תוכן חדש...