Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אשמח לעזרה בנושא ביטוח רכב ושלילות..

הייתה לי שלילה ל10 חודשים שהתחילה ב1.5.2013 והסתיימה ב1.3.2014.

כמה שאלות בנושא:

1. מבחינת ביטוח מקיף לרכב הם תמיד שואלים האם הייתה שלילה ב3 שנים האחרונות, מבחינת תאריך התחלת השלילה עבר יותר מ3 שנים, אבל מתאריך סוף השלילה עדיין לא, האם אני נחשב כנהג שלול מבחינת הביטוח?

 

2. כמו כן האם אני יכול להצהיר שלא היו לי שלילות ולעשות את הביטוח ולסמוך על זה שמידה וכן קיימת בעיה זה יקפוץ להם במערכת והם יתריעו על כך או שאני זה שצריך לבדוק את הנושא?

 

3. האם יכול להיות מצב שאני עושה ביטוח והוא לא וואלידי בגלל שלא הצהרתי שהייתה שלילה וחברת הביטוח לא טורחת לבדוק ואז בעצם אני משלם כסף אבל אין באמת ביטוח?

 

תודה רבה מראש על העזרה!

פורסם

1. עליך לדווח על השלילה. ללכת לפי תאריך סיום השלילה.

 

2. במידה ויש בעיה, אף אחד לא יגיד כלום, עד הרגע בו תפעיל את הביטוח ותקבל תשובה כי רימית את הביטוח, לכן אין לך כיסוי ביטוחי (ויש להם גיבוי מבית משפט בנושא)

 

3. בדיוק. חברת הביטוח "תיזכר" לבדוק את העבר שלך רק כאשר תזדקק לה.

פורסם

המועד הקובע הוא המועד בו קבע בית המשפט את השלילה או קצין משטרה או רשות הרישוי.

 

כך לפחות לגבי ביטוח חובה.

 

בכל מקרה אתה תיידע את חברת הביטוח כי היה לך שלילה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שואלים אם היו לו תאונות ב 3 השנים האחרונות

 

בזמן השלילה , כנראה שלא:-o

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה בדוק? תראה מה ישה כתב..

 

1. עליך לדווח על השלילה. ללכת לפי תאריך סיום השלילה.

 

2. במידה ויש בעיה, אף אחד לא יגיד כלום, עד הרגע בו תפעיל את הביטוח ותקבל תשובה כי רימית את הביטוח, לכן אין לך כיסוי ביטוחי (ויש להם גיבוי מבית משפט בנושא)

 

3. בדיוק. חברת הביטוח "תיזכר" לבדוק את העבר שלך רק כאשר תזדקק לה.

×
×
  • תוכן חדש...