Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע קיבלתי רנו מגאן אסטייט 2016 בעבודה ואחרי 1000 ק"מ הגעתי למסקנות מסוימות.

חשוב לציין כי ההשוואה שלי היא מול סקודה אוקטביה 2007 עם 220K ק"מ שבבעלותי.

כמו כן אני נוסע ברנו כמו ברכב הפרטי שלי ולא חורך אספלט או אוכל בורקסים בסלון הרכב.

 

מנוע ותיבת הילוכים - מנוע 1.5 טורבו דיזל עם 110 כ"ס (לא מעניין אותי) ו-24.5 קג"מ ב-1750 סל"ד על הנייר סוחב בסדר בשביל רכב עבודה/ליסינג (ראש שקט ונקי ממחשבות טכניות) ולי אישית חסרה עוד סחיטה קטנטנה למנוע (המנוע באוקטביה עבר 220K ק"מ במהלך 9 שנים ולדעתי עדיף). בשביל רכב פרטי במידה ורוצים לשמור עליו ולא להשתגע כדי למנוע בלאי מואץ למנוע ה-1.5 עלול לאכזב קצת.

 

תיבת 6 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים EDC עובדת מעולה ב-95% מהנסיעה כמו באוקטביה שלי (DSG6), כאן אני לא רוצה שתבינו אותי לא נכון כי אני למדתי לתפעל אותן כך שלא יתבלבלו בהחלפת הילוכים. יתרון שמצאתי במפתיע בתיבה של הרנו לעומת האוקטביה הוא בזמן נסיעה בירידה, התיבה של רנו יודעת להוריד הילוך (בלימת מנוע) עם לחיצה קטנה על דוושת הבלמים - האוקטביה לעומת זאת מעלה הילוכים חופשי כתלות במהירות ובהתנגדות.

 

התנהגות כביש - לפי המפרט באתר של רנו ברכב יש ABS, EBD, EBA, ESC ואחרי הכל אני מרגיש לפעמים בפניות חדות או מעגלי תנועה שהרכב עוד טיפה בורח לי (אוויר בצמיגים לפי הנחיות יצרן) ומזכיר לכם שאני לא חורך אספלט. באוקבטיה שלי יש רק ABS ו-ASR (לא רלוונטי להשוואה) ואני תמיד מרגיש בטוח יותר.

 

מוטלימדיה ומצלמת רוורס - זבל. לקחו טאבלט אנדרואיד 7 אינץ' ב-149 ש"ח, תקעו אותו בדשבורד, פיזרו כמה לחצנים חיצוניים ברחבי אזור הנהג שלא תמיד עושים את הפעולה הנכונה והנה לכם מולטימדיה בהתקנה מקומית (אין מה מושג מה מותקן שם אבל אין סיכוי שמדובר במקורי). מצלמת הרוורס לא שווה כלום, לא רחבה מספיק ולא מכוונת כמו שצריך, עם קצת שמש אפשר לשכוח ממנה.

 

מזגן - מקרר מעולה ומהר אבל לא ציפית למשהו אחר ברכב חדש, לעומת זאת פתחי היציאה בצידי הדשבורד חלשים יותר מהאמצעיים - כלומר בשביל שהאוויר הקר יתפזר עלי במושב הנהג בצורה זהה מכל צד אני צריך לסגור את הפתח האמצעי למצב חצי, מעצבן.

 

קרקושים - לא משהו רציני, בערך כמו באוקטביה 2007, מעניין מה יהיה בהמשך אם זה המצב ברכב שנסע 10K ק"מ. קטע לא ברור שנתקלתי בו - אחרי שהרכב עמד מעל שעה, בתחילת נסיעה אם לוקחים פניה חדה או יורדים ממדרכה - שומעים כמו קרקושי גומי כאילו הרכב חולץ עצמות אחרי שינה, סתם מוזר.

 

צריכת דלק - 467 ק"מ ל-31 ליטר סולר = 1:15, כמו האוקטביה שלי.

 

כללי - הסלון משעמם בטירוף, המושבים נוחים (חסרה תמיכת גב תחתון), משענת יד הנהג מיותרת כי ללא כיוון גובה זה לא נוח ונמוך מדי. שום דבר לא גורם לתחושה עילאית ברכב הזה, ההרגשה היא נטו רכב עבודה כמו רנו קנגו.

 

 

dujwq1xon2rz.jpg

 

imbddbizojot.jpg

 

dethelj2xzny.jpg

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על הסקירה,

אני מאוד אוהב את קו העיצוב של רנו.

כמה שאלות:

1. האם האנדרואיד במולטימדיה חסום להתקנות/גוגל פליי?

2. עד כמה חוסר הכח במנוע מפריע ביום יום, האם לצאת לעקיפות וכו'?

כי אני מתנייד בC4 דיזל רובוטית חד מצמדית ואף פעם לא הרגשתי חוסר כוח (גם 110 כ"ס)

 

תתחדש!

פורסם

1. אין לי מושג, לא שיחקתי במולטימדיה יותר מדי אחרי שהבנתי במה מדובר.

2. יש מספיק כוח לעומת רוב הרכבים בכביש (בכל זאת 24.5 קג"מ), לי חסר עוד 5% (אוהב להידבק קצת לכסא).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הארגז על הגג היה מותקן גם על הסקודה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
תוכל בבקשה לתת כמה טיפים איך צריך לנהוג נכון ברכב עם dsg?

כן אבל קצת קשה בכתב, בגדול - לנהוג כאילו מדובר ברכב בעל תיבת הילוכים ידנית רגילה. בכל מקרה, כנראה מי שלא מבין איך בנויה ועובדת תיבה אוטומטית פלנטרית לעומת תיבת הילוכים ידנית רגילה או תיבה כפולת מצמדים זה לא יעזור לו.

 

 

הארגז על הגג היה מותקן גם על הסקודה?

הארגז הותקן לאחרונה, השינוי בעיקר ברעשי רוח קלים מכיוון הגג במהירות העולה על 100 קמ"ש. לא מרגישים אותו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הוא בוודאי משפיע על צריכת הדלק.

יתכן ומשפיע גם על ההתנהגות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

דבר נוסף, עכשיו במהלך הנסיעה האחרונה נזכרתי שבהילוך D אין שום אינדיקציה או תצוגה לגבי מספר הילוך נוכחי, קצת מציק כי לא מדובר בתיבה רגילה.

 

שאלה לגבי מובילאיי - לפעמים הוא מקפיץ התראה עם מספרים כמו 20, 25, 30 וכו' עם 2 פסים בצדדים, לא הצלחתי להבין או למצוא הסבר מה זה אומר?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

זה אומר שאתה מעל המהירות המותרת בכביש בגובה המספר שרשום... יש מהירויות שהוא גם מצפצף

 

Sent from my SM-A500F using Tapatalk

Confidence In Motion

פורסם

כמה דברים מתוך ניסיון עם הרכב:

1. "ואחרי הכל אני מרגיש לפעמים בפניות חדות או מעגלי תנועה שהרכב עוד טיפה בורח לי (אוויר בצמיגים לפי הנחיות יצרן) ומזכיר לכם שאני לא חורך אספלט." - אכן לא רכב קלאסי לסיבובים, כנראה שזה קשור לאורך שלו.

2. צריכת הדלק שאתה מקבל מזעזעת. אני משיג צריכה כזאת בעיר בלי בעיה. כנראה קשור לגגון שפוגע משמעותית בצריכת הדלק.

3. קרקושים לא נשמעים ברכב של הוריי שלא עבר שום התקנה מקומית למעט קודנית, ייתכן שאצלך התעסקו יותר ולכן יש קרקושים. די הגיוני אחרי התקנת מולטימדיה ומובילאיי. (מדובר על רכב בן 3+)

4. אני דווקא אוהב את תחושת הסחיבה שאני מקבל במנוע הזה ונהגתי עליו בשלושה רכבים שונים, קשקאי דיזל (לא בארץ), דאסטר והמגאן כמובן. לא יודע מה חסר לך. המנוע אמין אגב, ה1.5 הזה מנוע ותיק שמחזיק יפה מאוד.

5. צריכת הדלק כנראה תשתפר בהמשך בכל מקרה, אני אשאל את ההורים אם זה קרה אצלהם, כי אני לא זוכר.

6. המולטימדיה המקומית נראית רע, המערכת המקורית נראית הרבה יותר טוב למרות שהיא גם על הפנים מבחינת איכות השמע.

7. הסלון אצלך בסיסי יותר מאצל הוריי כי קיבלת את רמת הגימור הנמוכה. ככה זה נראה אצלנו:

 

20130426_131232_מיכאל אשבל.jpg20130426_131241.jpg20130426_131256.jpg20130426_131301_מיכאל אשבל.jpg20130426_131305_מיכאל אשבל.jpg20130426_131433_דב רונאל.jpg

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
4. אני דווקא אוהב את תחושת הסחיבה שאני מקבל במנוע הזה ונהגתי עליו בשלושה רכבים שונים, קשקאי דיזל (לא בארץ), דאסטר והמגאן כמובן. לא יודע מה חסר לך. המנוע אמין אגב, ה1.5 הזה מנוע ותיק שמחזיק יפה מאוד.

הסחיבה טובה, אבל לפעמים היא לא מספיקה וחסר עוד בוסט קטן. במיוחד אם מדובר ברכב פרטי ורוצים להמנע מבלאי מואץ. אפילו 1.2TSI מרגיש קצת חזק יותר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

 

 

תיבת 6 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים EDC עובדת מעולה ב-95% מהנסיעה כמו באוקטביה שלי (DSG6), כאן אני לא רוצה שתבינו אותי לא נכון כי אני למדתי לתפעל אותן כך שלא יתבלבלו בהחלפת הילוכים. יתרון שמצאתי במפתיע בתיבה של הרנו לעומת האוקטביה הוא בזמן נסיעה בירידה, התיבה של רנו יודעת להוריד הילוך (בלימת מנוע) עם לחיצה קטנה על דוושת הבלמים - האוקטביה לעומת זאת מעלה הילוכים חופשי כתלות במהירות ובהתנגדות.

 

 

 

אני חייב לציין שבאיביזה הDSG 7 הגיר יודע למנוע מהרכב להעלות הילוכים בירידה - ובכל זאת מתוך הרגל אני אוטומטית זורק את הידית לידני ומוריד להילוך 4.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

תודה על השיתוף.

הסיקור מתומצת וברור, יפה מאוד!

זו לא קקטוס כמובן, אבל ניסיון יפה :lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הרגע חזרתי מסיבוב באוקטביה אחרי שלצערי הזנחתי אותה מספר ימים.

מלבד גורם ההתיישנות על כל המשתמע מכך - האוקטביה היא רכב טוב יותר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...