Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יצא לי גם לנהוג על ראפיד 1.2TSI לאחרונה ואני יודע שהיא שוקלת הרבה פחות מהמגאן אסטייט, הראפיד מטוס לעומת המגאן דיזל בהפרש משמעותי לצורך העניין.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

גם הן לא מתחרות, תשווה את האוקטביה 1.2TSI ל1.2TCE. זאת תהיה השוואה הוגנת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד כמה תדלוקי סולר, הכל עם מזגן תמיד.

הרכב יחסית עמוס בסחורה ובעל גגון אחסון.

 

1:15.3 -

 

2293c98c87ad9ad5fb1a7e20ed48cf15.jpg

 

ef95c904ebf6fc492716a9a0ac6d7a61.jpg

 

1:15.4 -

 

c3254a75bce534bcb7212b684262eca5.jpg

 

3892db410270e1c9032af0eaaa62f916.jpg

 

1:16.1 -

 

f0fd56e2cecdaf2fb5fee4da32fd8cf1.jpg

 

8e8d5306ff1dd763c0f422c863901d8b.jpg

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
1. אין לי מושג, לא שיחקתי במולטימדיה יותר מדי אחרי שהבנתי במה מדובר.

2. יש מספיק כוח לעומת רוב הרכבים בכביש (בכל זאת 24.5 קג"מ), לי חסר עוד 5% (אוהב להידבק קצת לכסא).

 

שים צ'יפ וסגור עניין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מה גודל מכל הדלק?

למה אתה ממלא 13.5 ליטר?

 

...

2. צריכת הדלק שאתה מקבל מזעזעת. אני משיג צריכה כזאת בעיר בלי בעיה. כנראה קשור לגגון שפוגע משמעותית בצריכת הדלק.

 

הגגון משפיע עד 10% לכל היותר, ובעיקר במהירויות בינעירוניות. פות"ש נוסע יותר בעיר, ומעיד על עצמו כבעל רגל כבדה מאוד על הגז, מה שכנראה מביא לצריכה הזאת.

פורסם
תודה על הסקירה.

באופן כללי רכב דיי גרועה , רק זה שהוא דיזל זה נחמד.

ממש לא רכב גרוע, למעשה לדעתי אין רכב גרוע בקטגוריה הזאת של המשפחתיות, יש כאלו שמצטיינות יותר בדבר כזה או אחר, אבל להגיד שיש רכב גרוע? קשה לי לחשוב על משפחתית גרועה.

מה גודל מכל הדלק?

למה אתה ממלא 13.5 ליטר?

 

 

 

הגגון משפיע עד 10% לכל היותר, ובעיקר במהירויות בינעירוניות. פות"ש נוסע יותר בעיר, ומעיד על עצמו כבעל רגל כבדה מאוד על הגז, מה שכנראה מביא לצריכה הזאת.

אם כך לרגל יש משמעות, לא הגיוני שאני מוציא מרכב כזה 1:15-1:16 בעיר עם מזגן.

(אני כן יכול להעיד שזה בוצע בנהיגה רגועה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מכיוון שהפלואנס והמגאן, הן על אותו מנוע, מעניין מי מהן נוחה יותר.

לפלואנס (ברוב הגרסאות) יש כסאות משלובות בעור, מאמין שזה מוסיף קצת.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אם כך לרגל יש משמעות, לא הגיוני שאני מוציא מרכב כזה 1:15-1:16 בעיר עם מזגן.

(אני כן יכול להעיד שזה בוצע בנהיגה רגועה)

אין דין "עיר" באר שבע כדין תל אביב, או ירושלים או קריות. "עיר" זה דבר מאוד משתנה, אם הנסיעות קצרות מאוד יש לזה גם השלכה שלילית.

פורסם
אין דין "עיר" באר שבע כדין תל אביב, או ירושלים או קריות. "עיר" זה דבר מאוד משתנה, אם הנסיעות קצרות מאוד יש לזה גם השלכה שלילית.

באר שבע נהייתה "קצת" יותר עמוסה מפעם, גם כאן יש פקקים ועומס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הפלואנס ארוכה מאוד וקשה למצוא איתה חניה, אני כרגע עומד להחליף אותה ונראה לי שהפעם אוותר על הפלואנס ואלך על סייד סטיישן (אגב הסייד דיזל רכב חזק מאוד) או על קורולה.

עשינו בדיקה של רוחב מושב אחורי פלואנס מול פורטה והפלואנס צרה מהם בגלל מבנה הדלת.

אבל סה"כ הרכב עם 107000 ק"מ ולמעט גיר שקצת מחליק ומקפץ, ורעש מוגזם של המנוע הפלואנס אחלה רכב!

פורסם (נערך)
מה גודל מכל הדלק?

למה אתה ממלא 13.5 ליטר?

 

 

 

הגגון משפיע עד 10% לכל היותר, ובעיקר במהירויות בינעירוניות. פות"ש נוסע יותר בעיר, ומעיד על עצמו כבעל רגל כבדה מאוד על הגז, מה שכנראה מביא לצריכה הזאת.

אני ממלא סולר אחרי שיורדים 3 קווים. ממש לא "רגל כבדה מאוד על הגז", פשוט מאוד אין טעם כי לא קורה שום דבר מרגש. סתם לקרוע את הרכב ככה ואני לא עושה את זה.

 

אחרי מספר תדלוקים נוספים הסיכום שלי הוא צריכת דלק ממוצעת של 15 ק"מ לכל 1 ליטר סולר בנסיעה עם מזגן כל הזמן ורכב עמוס בסחורה וגגון Thule Touring 780.

 

אכן מורגש חוסר כוח למנוע של כמה אחוזים, בין 2000 ל-3000 סל"ד שזה סוג של קיק דאון לא מתגרזן לא קורה שום דבר מרגש. בעקיפה מעל 80 קמ"ש חולפים על פני הרכב הנעקף ולא משאירים לו עשן, אם הרכב הנעקף יחליט ללכת ראש בראש לא בטוח שתצליחו לעקוף אותו.

 

נכנס אבק ללוח השעונים, גם חלקיקים שנראים גדולים יותר מגרגרי חול.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם (נערך)

הערה נוספת שכדאי לציין:

 

לפני מספר ימים בזמן שעמדתי ברמזור אדום לפתע שמתי לב כי נדלקה מנורה עם כיתוב "check injection system" ונעלמה עם התחלת הנסיעה בירוק.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם (נערך)

ואני מנחש שלאחרונה תידלקת בתחנה שונה מזו שאתה מתדלק בדרך כלל.

ד"א מגאן 2016 לא אמורות להיראות קצת .. אחרת ?

 

 

Nuevo_Renault_M%C3%A9gane_2016_DM_51.jpg

2016-Renault-Megane-Price8.jpg

עריכה אחרונה על ידי stum

×
×
  • תוכן חדש...