Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין שצריכת הדלק היחסית גבוהה היא בגלל הארגז על הגג והמטען,

אני עשיתי עם שלי 1:17 שלחצתי את הגז ובנסיעות רגועות 1:20

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תדלוק נוסף, נהיגה קצת אגרסיבית יותר אבל אני עדיין מאוד עדין וזורם עם הרכב והגיר הרובוטי כפול המצמדים. כל הנסיעות עם מזגן. לא מעט עירוני (חיפה/קריות).

 

1:14.5

 

לגבי הסחיבה, עד 80 קמ"ש מרגיש די זריז.

מחוץ לעיר ב-80 עד 120 קמ"ש פחות מהנה.

בכל מקרה לרוב הנהגים זה מעל ומעבר לדעתי.

 

uploadfromtaptalk1470087203430.jpg

 

uploadfromtaptalk1470087220479.jpg

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מסכים עם הרוב, המשענת יד אכן מיותרת לגמרי, ניסיתי כמה פעמים להשמיש אותה ופשוט אין טעם לנסות.

מבחינת צריכת דלק גם אצלי זה נע סביב 16-15 ק''מ לליטר (גר במקום הררי).

קרקושים, לא התעמקתי, לי יש רעש מעט מוזר מהסאן רוף כשהוא פתוח ואולי עוד קצת קרקושים אך לא משהו חריג או מציק.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אולי אתה עושה הרבה בין עירוני, אני מסתובב הרבה בתוך ערים, הרכב עמוס בסחורה והמזגן עובד כל הזמן. בנוסף לכל יש לי גגון אחסון.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אחלה רכב, יש לי גם כזו.

מסכים לגבי הפתחים הצדדים של המזגן, דבילי לחלוטין, כאילו מה הם חשבו לעצמם שם ברנו?

לגבי המשענת יד, נכון היא לא מתכווננת, אבל לי דווקא היא נוחה.

לגבי הסיבובים, אני מרגיש בטוח בסיבובים, אבל אני מבין את הביטחון שהאוקטביה נותנת, זה עולם אחר.

לגבי הדלק, אני לא מרחם על הרכב, ואני גר במקום הררי פלוס פלוס וחם פלוס פלוס, אני מגיע לצריכה של 1/16 1/18. אבל אני נוסע חזק, ומהר.

לגבי עניין התיבה, אני עדיין לא מצליח לגמרי להסתדר איתה בעיר, לפעמים היא מתבלבלת בהילוכים, מקפיצה או מורידה באגרסיביות פתאומית.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

הצריכה אצלי סביב 15-16 לאחד, האמת כבר חשבתי שמשהו לא בסדר כי בפלואנס מצהירים על צריכה טובה יותר, השבוע פגשתי קרוב משפחה של אשתי עם רכב זהה לשלי ורצתי למחשב דרך שלו לראות נתונים, היו זהים לשלי פחות או יותר.... מבירור של איך זה שונה לעומת פלואנס הוסבר לי שהתוכנת גיר שונה ולכן הצריכה שונה לרעה.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אחלה רכב, יש לי גם כזו.

מסכים לגבי הפתחים הצדדים של המזגן, דבילי לחלוטין, כאילו מה הם חשבו לעצמם שם ברנו?

לגבי המשענת יד, נכון היא לא מתכווננת, אבל לי דווקא היא נוחה.

לגבי הסיבובים, אני מרגיש בטוח בסיבובים, אבל אני מבין את הביטחון שהאוקטביה נותנת, זה עולם אחר.

לגבי הדלק, אני לא מרחם על הרכב, ואני גר במקום הררי פלוס פלוס וחם פלוס פלוס, אני מגיע לצריכה של 1/16 1/18. אבל אני נוסע חזק, ומהר.

לגבי עניין התיבה, אני עדיין לא מצליח לגמרי להסתדר איתה בעיר, לפעמים היא מתבלבלת בהילוכים, מקפיצה או מורידה באגרסיביות פתאומית.

המשענת נוחה, אבל המרפק שלי לא מגיע אליה כי המושב אצלי מוגבה.

אז יוצא ככה שאני נוהג כמו ערס עם היד על ידית ההילוכים כאילו זה ידני.

 

כדי להסתדר עם התיבה בעיר אתה צריך לגרום לה להישאר בהילוך עם משחק בדוושת הגז ולא בהכרח בהתאם למהירות התנועה בכביש או הרכב שלפניך. אצלי זה די נדיר כי אני למדתי להשתמש בה (למרות שמדובר בתיבה אוטומטית אבל זה ההיגיון בתיבה רובוטית כנראה) אבל לפעמים אין ברירה.

 

עצה שלי, כמו שאמרתי לגבי הסחיבה שהיא סבירה וחסר עוד בוסט קטן - לא הייתי קונה רכב כזה מליסינג.

 

עוד דבר שנתקלתי בו ודי מציק - באספלט שאינו חלק כמו 6, המראה האמצעית רוטטת (הראות במראה רוטטת).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אחרי סיבוב "הרצה" נוסף באוקטביה ושטיפה עקב הזנחה קלה - אין מה להשוות בין הרכבים, האוקטביה רכב טוב יותר ואני מזכיר שוב ההשוואה היא מגאן 2016 עם 11K ק"מ מול אוקטביה 2007 עם 220K ק"מ. האוקטביה מרגישה מגובשת יותר, יציבה יותר על הכביש למרות חוסר בקרות יציבות וכיוב', המושבים נוחים יותר (+תמיכה לגב תחתון), הכל בנוי ומורכב נכון יותר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אתה מזכיר לי את עצמי לפני כמה חודשים וזה ללא ספק קשה,

 

לעזוב רכב פרטי שקנית ותפרת לעצמך לטובת רכב חברה שנבחר בשבילך - עברתי בדיוק! את אותה חוויה שהתחלתי לעבוד בעבודה הקיימת שלי והבנתי ככל שהזמן עובר שאני יאלץ למכור את הקיה שמאוד אהבתי ולעבור לרכב חברה.

 

כל דבר ברכב חברה הרגיש לי פחות נכון ופחות כיף - אבל בסוף התרגלתי לסיאט והצלחתי לשחרר את הקיה למכירה(אחרי 4 חודשים של און ואוף בהחלטה לשמור או למכור) ובסוף? סך הכל אני בסדר עם הסיאט(חוץ מהמושב סך הכל אחלה רכב)תתרגל לרנו עם הזמן ותצליח להינות מהיתרונות שלה ולא רק לחשוב על חסרונות(זה ממש כמו פרידה מאהבה וותיקה - כל דייט עם מישהי חדשה אתה רואה רק את החסרונות שלה ביחס לקודמת).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

עם כל הצער שבדבר, היתרון היחיד של הרנו על האוקטביה הוא שהרנו היא רכב חברה על כל המשתמע מכך. כמובן גם יתרון הגיל (מזגן עובד מעולה, הכל חדש ללא בלאי וכו') שמתגמד אם משווים עלויות שימוש במידה ומשווים אותם לבעלות פרטית על הרכבים.

 

קשה להתעלם, בעיקר בגלל שבזמן שאני נוהג על מגאן מישהו אחר נוהג על אוקטביה.

 

אגב, הרכבים הקודמים של החברה היו אוקטביות 1.4TSI.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אם אוקטביה 1.4TSI קיימת בחברה תנסה לחפש מישהו שיהיה מעוניין להחליף איתך(אולי מישהו שמחפש סטיישן) ולבדוק דרך הקצין רכב של החברה האם יש אופציה לבצע החלפה ביינכם(לא מאמין שתהיה בעיה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אחרי סיבוב "הרצה" נוסף באוקטביה ושטיפה עקב הזנחה קלה - אין מה להשוות בין הרכבים, האוקטביה רכב טוב יותר ואני מזכיר שוב ההשוואה היא מגאן 2016 עם 11K ק"מ מול אוקטביה 2007 עם 220K ק"מ. האוקטביה מרגישה מגובשת יותר, יציבה יותר על הכביש למרות חוסר בקרות יציבות וכיוב', המושבים נוחים יותר (+תמיכה לגב תחתון), הכל בנוי ומורכב נכון יותר.

רק אל תשכח שבתור רכב חדש האוקטביה עלתה משהו כמו 160-170 אלף ש"ח בעוד המגאן עולה כ-130 אלף ש"ח.

בשביל קצת יותר גיבוש ויציבות היית משלם עוד עשרות אלפי שקלים? :roll:

מעבר לכך יהיה מעניין להשוות אותה לאוקטביה של היום, בדור השלישי, שקיבל מנוע 1.6TDI.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יצא לי גם לנהוג על ראפיד 1.2TSI לאחרונה ואני יודע שהיא שוקלת הרבה פחות מהמגאן אסטייט, הראפיד מטוס לעומת המגאן דיזל בהפרש משמעותי לצורך העניין.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...