Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחר תאונה והורדה של המאזדה לנטיס 2001 שלי מהכביש הגיע הזמן להתחדש

תייעצו לי לגבי רכב חדש, אוטומט, שלא יהיה יקר בטיפולים במורשה אבל כן ייתן חוויית נהיגה (גם נוחות וגם העיצוב הפנימי שלא יהיה פלסטי מדי ), נהיגה חלקה על הכביש, האצה מהירה יחסית מצד אחת ובטיחותית וחסכונית מצד שני.

רכב זה מתוכנן לזוג + ילד (בעתיד הקרוב אני מקווה)

רכב זה ישמש לנהיגה משולבת הכוללת נהיגה עירונית ובין עירונית על מנת להגיע לעבודה וחזרה.

קצת בדקתי וראיתי שטויוטה קורולה החדשה דגם GLI, מאזדה 3, יונדאי אלנטרה וסקודה ראפיד מתאימות לי, הדבר שאני מפחד ממנו קצת זה ה DSG (שמעתי שלאחר 80 אלף ק"מ הולך הקלאצ')

 

מה אומרים?

פורסם

שלום,

אם הכוונה להחזיק רכב שנים רבות, ואתה קונה ישירות מיבואן (לא ליסינג 0 קילומטרים ) תבדוק אופציה של קיה פורטה או סיד עם דגש ל 7 שנות אחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היי

הכוונה היא להחזיק את הרכב במשך 5 שנים לפחות, קנייה מיבואן ולא מליסינג 0 ק"מ ( יותר חסרונות מאשר יתרונות לפי דעתי), אני אבדוק אופציה של קיה פורטה או סיד, שכחתי גם לציין שארצה רכב עם מערכת מולטידמיה מבוססת אנדרואיד על מנת להשתמש בוויז

פורסם

בקשר למולטימדיה אין לי מידע. יש ברשימה שלך סקודה - שנתיים אחריות בלבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ומה אתה אומר על הDSG? האם מערכת זאת היא די יציבה?

שאלה שנייה זה הטיפולים והחלפים בסקודה, יקר יותר משמעותית מהקוריאניות והיפניות?

פורסם

אני אישית ממליץ על פיגו 308 רכב מפנק זריז לא נירא זול וכיפי לנהיגה תא מטען מספיק גדול גם לקניות ואגלת תינוק אני אישית רכשתי את הרכב ב 106 k מיבואן הרכב היה אצל יבואן שנה מכיוון שלא נמכר קבלתי הנחה יפה לדעתי ואחריות ל3 שנים ביטוח במחיר שפוי ולטיפולים יש את מוסך גבע שיודע לטפל בצרפתיות במחיר נורמלי מקווה שעזרתי

פורסם

היתה לך מאזדה? היית מבסוט?

 

תוכל לרכוש עכשיו מאזדה 3 2.0 ברמת גימור גבוהה יחסית - בדיוק בתקציב שלך. אז למה ללכת לרעות בשדות זרים?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני אישית ממליץ על פיגו 308 רכב מפנק זריז לא נירא זול וכיפי לנהיגה תא מטען מספיק גדול גם לקניות ואגלת תינוק אני אישית רכשתי את הרכב ב 106 k מיבואן הרכב היה אצל יבואן שנה מכיוון שלא נמכר קבלתי הנחה יפה לדעתי ואחריות ל3 שנים ביטוח במחיר שפוי ולטיפולים יש את מוסך גבע שיודע לטפל בצרפתיות במחיר נורמלי מקווה שעזרתי

 

היי אלכס

תודה על התגובה, אני פשוט מעדיף לא להתקרב לצרפתיות, מנסיון אישי...

פורסם
היתה לך מאזדה? היית מבסוט?

 

תוכל לרכוש עכשיו מאזדה 3 2.0 ברמת גימור גבוהה יחסית - בדיוק בתקציב שלך. אז למה ללכת לרעות בשדות זרים?

 

היי

תודה על התגובה, אני בהחלט אבדוק את האופציה הזאת

פורסם

החבילה שנותנת היום המאזדה 3 היא ממש מצויינת ומתאימה בדיוק לצרכים שציינת.

ממש הפתיעו אנשי דלק מוטורס במהלך שהם עשו.

מנוע 2000 במחיר של ה-1500 ורמת אבזור מצויינת ללא תוספת מחיר. נוסיף לזה עיצוב מצויין ומוניטין אמינות ויש כאן עסקה טובה מאוד.

החיסרון של מושב אחורי צפוף ותא מטען לא נוח, לא כ"כ יפריעו למשפחה עם ילד אחד.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
למה ראפיד ולא אוקטביה?

ומה הנסיון שלך עם צרפתיות אגב?

 

היי רוברט

בהחלט חשבת גם על האוקטביה, יש לי פגישה עם נציג של סקודה ביום ראשון ואני אראה מה הם מציעים לי.

הניסיון שלי עם הצרפתיות - בזמנו כשעבדתי בהוט קיבלתי פג'ו פרטנר, בחודשים הראשונים נסע ללא בעיה, לאחר כמה חודשים התחילו בעיות של גיר (ידני) ודוושת בלם הייתה פשוט נופלת תוך כדי נסיעה, כמה פעמים הכנסתי לתיקון ותמיד הבעיה חזרה. יכול להיות שזה נסיון מאוד דל אבל זה מה שנחרט בזכרוני, כמו כן מכר שיש לו רנו מגאן המליץ לי לא להתקרב

פורסם
החבילה שנותנת היום המאזדה 3 היא ממש מצויינת ומתאימה בדיוק לצרכים שציינת.

ממש הפתיעו אנשי דלק מוטורס במהלך שהם עשו.

מנוע 2000 במחיר של ה-1500 ורמת אבזור מצויינת ללא תוספת מחיר. נוסיף לזה עיצוב מצויין ומוניטין אמינות ויש כאן עסקה טובה מאוד.

החיסרון של מושב אחורי צפוף ותא מטען לא נוח, לא כ"כ יפריעו למשפחה עם ילד אחד.

 

בודק גם את המאזדה 3, תודה

×
×
  • תוכן חדש...