Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי

הכוונה היא להחזיק את הרכב במשך 5 שנים לפחות, קנייה מיבואן ולא מליסינג 0 ק"מ ( יותר חסרונות מאשר יתרונות לפי דעתי), אני אבדוק אופציה של קיה פורטה או סיד, שכחתי גם לציין שארצה רכב עם מערכת מולטידמיה מבוססת אנדרואיד על מנת להשתמש בוויז

 

ממליץ לך להתמקד בקיה סיד, לדעתי רכב מצויין בשבילך, לנסיעות עירנית עדיף שיהיה לך רכב כמה שיותר חסכוני והוא מאוד חסכוני, מתאים למשפחה לדעתי ואין ספק שזה רכב מאוד אמין, בכל מקרה תעשה נסיעת מבחן לפני שתרגיש את הנהיגה,

בקשר למערכת מולטימדיה אין לי מושג, אבל גם לא ממש מצליח אף פעם להבין את זה, הוויז בפלאפון עושה את העבדוה כמו שצריך פשוט צריך שיהיה לך מטען מחובר.

פורסם
היתה לך מאזדה? היית מבסוט?

 

תוכל לרכוש עכשיו מאזדה 3 2.0 ברמת גימור גבוהה יחסית - בדיוק בתקציב שלך. אז למה ללכת לרעות בשדות זרים?

 

מה הקשר בין המאזדה שהיתה לו, זה שהיה מרוצה, ולקנות עכשיו כזו חדשה???

 

ואם יצרן אחר מציע מכונית טובה יותר?

ואם המאזדה עכשיו לא מוצלחת יחסית למתחרות?

 

לדבוק במותג זו צרכנות גרועה!

 

כללית, אני ממליץ לא לבחור רכבים בצורת סדאן. למשפחה עדיף האצ'בק, ועוד יותר עדיף - סטיישן. הרבה יותר גמישות עם המטען.

גם לרכב מוגבה (יענו "גי'פון" או מיקרוואן) יש יתרונות בנוחות, בכל הקשור להעמסת ילדים. יש לו חסרונות אחרים (דלק, ביצועים, התנהגות כביש).

 

לכן אני לא ממליץ על אף אחת מהמכוניות ברשימה.

 

אם מוכנים לקחת סיכון עם DSG - סקודה ייטי עדיפה על ראפיד.

גם סיאט לאון מרווחת יותר ועדיפה.

 

טויוטה אוריס סטיישן נראית לי אידיאלית כמכונית לטווח ארוך. שמירת ערך מצויינת וחסכונית בעיר.

יש מרווחות ממנה (אוקטביה) ויש עוד מתחרות (308...).

 

בכל מקרה, רק לא סדאן.

מאזדה 3 2.0, רק האצ'בק ורק אם מחפשים מכונית שגם קצת "ביצועיסטית", ומוכנים לסבול חישוקי 18" מיותרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא ראיתי כאן שמישהו ציין את הקיה ספורטאז׳. סביב 130k וחבילה הכי טובה שיש להשיג בכסף הזה לדעתי מבחינת מערכות בטיחות מקוריות ונוחיות וכדומה

פורסם

והמלצה שלי היא הפלואנס דיזל, מרווחת נוחה מאוד , וחסכונית להפליא, לדעתי היא יותר נוחה מהסיד רק שהיא מרגישה מבפנים קצת יותר או אולי הרבה יותר מיושנת.

פורסם

צריך לברר מהי הנסועה השנתית המתוכננת ברכב ואז להמליץ על רכב.

הפלואנס נמצאת בסוף חייה ואמורה להיות מוחלפת.

בהנחה ומדובר בנסועה ממוצעת, ההמלצה על המאזדה, הטויוטה והקיב טובה מאוד.

אם זה היה תלוי בי, המאזדה היא האטרקטיבית ביותר כרגע.

פורסם
היי רוברט

בהחלט חשבת גם על האוקטביה, יש לי פגישה עם נציג של סקודה ביום ראשון ואני אראה מה הם מציעים לי.

הניסיון שלי עם הצרפתיות - בזמנו כשעבדתי בהוט קיבלתי פג'ו פרטנר, בחודשים הראשונים נסע ללא בעיה, לאחר כמה חודשים התחילו בעיות של גיר (ידני) ודוושת בלם הייתה פשוט נופלת תוך כדי נסיעה, כמה פעמים הכנסתי לתיקון ותמיד הבעיה חזרה. יכול להיות שזה נסיון מאוד דל אבל זה מה שנחרט בזכרוני, כמו כן מכר שיש לו רנו מגאן המליץ לי לא להתקרב

 

בקש לערוך נסיעת מבחן על האוקטביה - זה יתן לך פרספקטיבה.

פורסם

מאזדה 3 האצ'בק יכולה להיות אופציה מעניינת שמגיעה עם מערכות בטיחות מתקדמות .

המושב האחורי צר , כנראה זה לא כ"כ משפיע כאשר מדובר בילד אחד -תבדקו את הנושא .

בהצלחה

פורסם

הרכב מתוכנן לחמש שנים...

המאזדה מצויינת למי שמחפש קצת פלפל. מבחינת שימושיות, יש עדיפות. בהרבה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
צריך לברר מהי הנסועה השנתית המתוכננת ברכב ואז להמליץ על רכב.

הפלואנס נמצאת בסוף חייה ואמורה להיות מוחלפת.

בהנחה ומדובר בנסועה ממוצעת, ההמלצה על המאזדה, הטויוטה והקיב טובה מאוד.

אם זה היה תלוי בי, המאזדה היא האטרקטיבית ביותר כרגע.

 

מסכים לגבי זה שהיא בסוף חיי הדגם אבל בשל כך היא במחיר מצוין, מאובזרת היטב, עדיין מהמרווחות בקטגוריה, ונוחה מאוד, כך שמי שלא מחפש ריגושים מיוחדים הפלואנס עדיין מאוד רלוונטית.

פורסם

מאזדה נותנת חוויה מיוחדת משלה - עם הישיבה נמוחה, זריזות וכאלה...

קיה סיד היא כמו "אמצע זהב" - רכב איכותי שלא נוטע לשום כיוון בצורה מיוחדת.

סקודה ראפיד - היא פשוט חזקה ומהירה. מאוד חזקה ומאוד מהירה. לא סופרת עליות - פשוט טסה. ישיבה גבוהה יחסית לסדאן. בגז' ענק.

סקודה אוקטביה - כמו ראפיד, אך קצת רחבה יותר, אלגנטית יותר, בגז' יותר מענק.

 

שאלה, איך אתה אוהב להרגיש בתוך האוטו?לדעתי, 4 האופציות הללו - פשוט מושלם. כל רכב כאן הוא רכב מעולה.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

יתרונות: חסכונית יותר, מומנט בריא, אחריות ארוכה יותר? (יש ידיעות סותרות באינטרנט לגבי אורך האחריות 3 או 7)

חסרונות: רעש הדיזל. אבזור?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

משום מה כתבי רכב מחלקים את הנהגים לכאלה היודעים לנהוג, הממהרים, כאלה שאוהבים רכב מעוצב.

מנגד, כל השאר.

דברים שוליים כמו נוחות, בידוד רעשים או רכב מרווח, לא מעניינים את הקבוצה הראשונה.

לקבוצה הראשונה ממליצים לקנות את המאזדה.

הקבוצה השנייה יכולה להסתפק גם בקורולה.

למה לדעתכם קיימת חלוקה כה ברורה מבחינתם של הכתבים?

פורסם

לחץ מהיבואן? שוחד חלילה? ואולי הרכב פשוט הכי טוב בקטגוריה? שילוב של כולם?

הכי אהבתי את המבחן שמאקו עשו לפני שנתיים-שלוש שגל משפחתיות שטף את הארץ- לקחו בקטגוריית המשפחתיות סדאן כמעט את כל המתמודדות, ובסוף יצא להם 3 פיינליסטיות- קורולה (עושה הכל לא רע בכלל ועכשיו גם עם אס בטיחותי), מאזדה 3 (לא רכב משפחתי מדהים אבל מאובזרת ומהנה לנהיגה), ואוקטביה שבסוף ניצחה בנקודות (מנוע טורבו חזק וחסכוני, מרווחת מאוד עם יחידת דיור בבגאז׳).

ככה לדעתי צריך לעשות (סיכום ל)מבחן טוב- כי לנהג שמחפש שימושיות לא יעזור שהמנצחת במבחן היא 3, ולנהג שמחפש כיף בנהיגה ומנוע חזק מהמקובל קורולה לא תיתן מענה ממש.

×
×
  • תוכן חדש...