Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה, לדעתי אתה מייחס יותר מדי חשיבות לחינם פה.

להבנתי ומהכרותי, הם חינם לא כדי לשנות את התחרות מול המוניות, אלא בגלל מגבלות בחקיקה הארצית.

אני די בטוח שאם נסיעה היתה עולה שישה שקלים בסופש (ומימלא כלולה בחודשי חופשי), זה לא היה משפיע על הביקוש.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
הסיבה היחידה שזה בחינם היא שיש חוק נגד הסעה ציבורית בשבת בתשלום. אם לא היה את החוק, זה היה בתשלום.

זה לא בחינם כדי להזיק למישהו.

 

 

קיבלת תשובות ,אבל ניחא .

 

 

גם המוניות "יקרות" לא כדי להזיק למישהו .יש עלויות ויש חוק משרד התחבורה.

 

ו"אם לא היה את החוק" גם נהגי מוניות היו יכולים לשבור מחירים ולעקוף אותם .

 

 

יש ?

 

אתה רוצה אנרכיה או שאתה רוצה לשנות את החוק באמצעות הצבעה בבחירות ?

פורסם
תראה, לדעתי אתה מייחס יותר מדי חשיבות לחינם פה.

להבנתי ומהכרותי, הם חינם לא כדי לשנות את התחרות מול המוניות, אלא בגלל מגבלות בחקיקה הארצית.

אני די בטוח שאם נסיעה היתה עולה שישה שקלים בסופש (ומימלא כלולה בחודשי חופשי), זה לא היה משפיע על הביקוש.

 

 

גם עם כפית לא עוזר . הרמתי ידיים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך זו אנרכיה אם הם לא עוברים על שום חוק?

זאת דוגמה מצויינת לרגולציה מיותרת.

כמובן שצריך לשנות את החוק אבל עד שזה לא קורה ויש פתרונות שעוקפים את החוק, למה לא לספק לאזרחים שירות תמורת כספי המיסים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ההבדל הוא לא בין 5 ל10 שקל אלא בין 5 ל35.

לכל כיוון.

מה שמשאיר אותי עם 60 שקל שחסכתי אם לקחתי אוטובוס.

 

אין הרבה הבדל בין 0 ל10 כמו בין 10 ל70.

 

לקחתי מונית כשכל הרכבים בבית היו בשימוש.

כמה אני משלם עליהם זה לא רלוונטי,לצורך הדיון נניח שביטוח טסט וטיפולים עולים לי 750 שקל בחודש ודלק מחזירים לי מהעבודה.

אבל הרכב שלי לא משמש לפרנסה ושילמתי עליו הרבה יותר ממה שאתה היית משלם על רכב כזה.

אני לא יכול להסיע אף אחד בתשלום ואין לי ביטוח לזה.

 

אז על מה הדיון?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
ההבדל הוא לא בין 5 ל10 שקל אלא בין 5 ל35.

לכל כיוון.

מה שמשאיר אותי עם 60 שקל שחסכתי אם לקחתי אוטובוס.

 

אין הרבה הבדל בין 0 ל10 כמו בין 10 ל70.

 

לקחתי מונית כשכל הרכבים בבית היו בשימוש.

כמה אני משלם עליהם זה לא רלוונטי,לצורך הדיון נניח שביטוח טסט וטיפולים עולים לי 750 שקל בחודש ודלק מחזירים לי מהעבודה.

אבל הרכב שלי לא משמש לפרנסה ושילמתי עליו הרבה יותר ממה שאתה היית משלם על רכב כזה.

אני לא יכול להסיע אף אחד בתשלום ואין לי ביטוח לזה.

 

אז על מה הדיון?

 

 

אין דיון ברגע שאתה לא עונה על שאלה איך שילמת 120 שקל על 20 דקות נסיעה

 

מעבר לכך -גם כף לא תעזור לך .

 

יש נושא ,נשוא ומושא .

הדוגמה של בית הקפה לא מדברת בנושא על הסכום ,אלא על תחרות לא הוגנת .

ננעלת על 10 שקל או 5 .צפוי...

פורסם

מזומן בלי קבלה.

 

נסעתי בחיפה 4 רחובות ב9 בערב.

מרחק של בערך 3 ק"מ ועלתה לי הנסיעה 37 שקל.

 

נסיעה לעבודה מרחק של 12 ק"מ עולה 75-80 שקל.

יותר זול לי להחזיק רכב מאשר לקחת מוניות.

אין תחבורה סבירה לאיזור

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

גם עם כפית לא עוזר . הרמתי ידיים

זה שאתה מוסיף גרגר של התנשאות או עוקצנות לתגובה שלך, לא הופך את הטעונים שלך ליותר רציונליים, חכמים או נכונים.

שאלתי אותך שאלה מאוד פשוטה: נניח שהחוק במדינה ישתנה, עלות נסיעה בסופש תעלה שישה שקלים (או כלום למי שיש לו רבקו). האם אתה חושב שזה ישפיע על ביקוש לאוטובוסים בסופש?

לא ענית.

למה?

ברור למה.

כי ה״אבל למה זה חינם?!״ זה תרוץ.

נהגי מוניות, לא אתה כי אתה לא עובד בשבת, אבל אחרים, התרגלו לזה שבשבתות וחגים זה או הם או כלום. למה ללכת רחוק? גם אני לוקח מוניות בימי שישי בערב אם אני יוצא למקום מרוחק יחסית. עכשיו כללי המשחק משתנים למה שיש בכל מדינה מתוקנת. ואתה יודע בדיוק כמוני שה״חינם״ הוא זניח כאן.

״תחרות לא הוגנת״?

בחייאת נו. הכל מתכנס לפחד מזה שנוסעים פוטנציאלים יעדיפו אוטובוס. ואם אתה באמת חושב שהשישה שקלים יעשו את ההבדל, אז... באסה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כל כך ישראלי לבכות ולרקוע ברגליים כמו חבורה של אנ-לא-דע מה ולצרוח "אין לי בעיה שתוציאו לי עין (עלויות תחזוקה בלתי נסבלות למונית), כל עוד תוציאו להם את שתי העיניים (מחסור בתחבורה ציבורית בשבת/הכרח לשלם על מונית בשבת)". אולי במקום זה, תבדקו מה המצב עם השירות ותוך 0.2 שניות תגלו שהיצע המיניבוסים לא עונה אפילו על רבע מהביקוש, ופשוט תעשו את אותו קו - כל פעם שניים-שלושה-ארבעה אנשים, כל אחד משלם 10-15 שקלים, וכולם מורווחים.

 

אבל לא, עדיף לא לעשות כלום כדי לקדם את עצמך ולהשקיע את כל הזמן שלך בלצרוח כדי שיתקעו גם לאחרים מקלות בגלגלים. תרתי משמע.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם נניח, יו"ר ארגון המוניות היה בא ואומר: "תנו לנו רשיונות להפעיל את זה כקוי שירות, אנחנו מורשים, מיומנים, יודעים את התורה" היה הרבה פחות אנטגוניזם ואולי אפילו תמיכה (ביח"צ נכון).

לתקוף את זה חזיתית, זה הדבר שיגרום לכם (כנהגי מוניות) להרבה יותר נזק מתועלת. בעוד שדיון אינטיליגנטי היה יכול לקנות לכם נק' זכות בציבור (שראבאק, אתם זקוקים להן...)

 

תבין- יש קונצנזוס רחב מאד, שמפומפם גם ע"י התקשורת (השמאלנים האלה...) למהלך של התח"צ בשבת.

בטח שזה פוליטי. בטח שזה גם קצת פופליסטי.

אתם לא יכולים לנצח. תהיו חכמים ותצטרפו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
מעתיק-מדביק מהפרופיל של עידן דה-ארץ

 

חוסר הבנה מוחלט בנושא, למשל:

אתם יודעים *למה* היא בחינם? בגלל החוק שאוסר על הסעה בתשלום.

 

א. זה לא חוק, זה תקנה.

ב. לא, היא בחינם כי תקנה אחת מגדירה מה זה תחבורה ציבורית ושהיא מצריכה אישור משרד התחבורה (סעיף 1 לתקנות התעבורה):

"קו שירות", לענין אוטובוס ציבורי - הקו למהלך האוטובוס כפי שנקבע בתעריף המאושר, ברשיון או בתקנות שהותקנו על פי הפקודה, ולענין מונית - הקו למהלך המונית בנסיעת שירות הנקבע ברשיון השירות או בתקנות;

 

התקנה שאוסרת על הסעה בתשלום היא 84א:

84א. לא יסיע אדם ולא ירשה לאחר להסיע נוסעים בשכר או בתמורה אחרת אלא אם כן הוא מסוג המצוין בטור א' להלן ובתנאים המצויינים לצידו בטור ב':

שבסעיף 1 שלה מצוין בפירוש "אוטובוס ואוטובוס זעיר ציבורי", כלומר אם עירייה מסוימת הייתה פועלת לפי החוק ומקבל אישור לקו הזה הוא היה במפורש אוטובוס ציבורי או אוטובוס זעיר ציבורי, ולכן תקנה 84א לא חלה עליו.

אבל הם הלכו הפוך, רצו קו ורצו לגבות עליו כסף, אבל יודעים שלא יכולים לקבל עליו אישור.

 

כן, אותו החוק שנועד להגן על נהגי המוניות ובעלי "המספרים הירוקים" (רישיון מונית להשכרה), הוא זה שמכריח את העיריות להציע את השירות בחינם.

 

שוב "חוק", ושוב הסתכלות על התקנה הלא נכונה.

 

1. אסרו על הסעה פרטית בתשלום כדי להגן על הקרטל של המוניות, ובכך הפכו את התחבורה בשבת ללא פרקטית.

 

באופן משעשע זה דווקא הפוך, חברות התח"צ לא רוצות להפעיל תח"צ בשבת מחשש לפגיעה בלקוחות החרדים והדתיים שלהם, ולכן הפתרון של משרד התחבורה, באופן מוצהר, ראו כאן:

שלישית, המוניות מהוות תחליף לכלי רכב פרטי, תחליף שנדרש במקרים בהם האוטובוסים והרכבות אינם מגיעים ליעד הנדרש, או מחוץ לשעות הפעילות של אמצעי תחבורה ציבורית אחרים. כמו כן, מערך המוניות הוא מערך התחבורה הציבורית היחיד שפועל בשבתות וחגים, ועל כן הכרחי להתניידות הציבור שאינו בעל רישיון נהיגה או רכב.

 

2. העיריות התאגדו כדי להציע תחבורה ציבורית בשבת - ונאלצו להציע אותה בחינם מפאת החוק.

 

העיריות רצו תחבורה ציבורית בשבת ויצא להם מערך היסעים בשבת, בגלל שמה שהם רצו פשוט לא חוקי.

 

 

תסכים איתי שנסיעה של רבע שעה שעולה 120 שקל זה מחיר מוגזם,של מחיר ביחס לתמורה-עזוב את ההוצאות בצד.

נאלצתי לעשות אותה רק כי לא היו אוטובוסים.

עכשו אנשים משלמים מיסים ורואים את הכסף שלהם בחזרה.

 

אם לא הופעל מונה ואין מחירון - הבעיה היא חוסר אכיפה ונהג חאפר.

אם הופעל מונה או יש מחירון - הבעיה היא מחירון משרד התחבורה (משמע עודף רגולציה).

מה אשמת ענף המוניות כולו בזה?

 

 

נניח אתה תושב ר"ג, לא מפריע לך שאנשים באים מערים שכנות להנות מהפארק הלאומי ונהיה שם צפוף ורועש בשבתות, למרות שהם לא משלמים על זה מס, נכון?

 

תשאל את תושבי עפולה.

 

 

 

מוניות זה מוצר נישתי,שירותי הסעה פרמיום גם מבחינת מחיר וגם מבחינת השירות.

אני לא חושב שאם האוטובוסים האלה יעלו 5.90 כמו כל נסיעה עירונית זה ישנה משהו.

ההבדלים עדיין גדולים לפחות פי 4 בין מונית לתחב"צ.

 

לפי משרד התחבורה עצמו - מוניות ספיישל הן שירותי פרימיום ביום-יום, ומערך התחבורה הציבורית היחיד בשבתות ובחגים (ראה למעלה).

 

 

הסיבה היחידה שזה בחינם היא שיש חוק נגד הסעה ציבורית בשבת בתשלום. אם לא היה את החוק, זה היה בתשלום.

זה לא בחינם כדי להזיק למישהו.

 

א. שוב - לא חוק, תקנה.

ב. זה לא מה שהתקנה קובעת, היא קובעת שקו תחבורה ציבורית מצריך אישור משרד התחבורה.

ג. יש תקנה אחרת שאוסרת הסעות בתשלום על מי שאינו רכב ציבורי. (היא קשורה לעניין רק בעיניי מי שרוצה לעקוף את התקנות).

ד. בטח שזה בחינם כדי להזיק למישהו - זה פוליטי גרידא, ולכן כמובן שזה כדי להזיק למישהו מבחינה אלקטורלית.

 

 

אולי במקום זה, תבדקו מה המצב עם השירות ותוך 0.2 שניות תגלו שהיצע המיניבוסים לא עונה אפילו על רבע מהביקוש, ופשוט תעשו את אותו קו - כל פעם שניים-שלושה-ארבעה אנשים, כל אחד משלם 10-15 שקלים, וכולם מורווחים.

 

 

אבל לא, עדיף לא לעשות כלום כדי לקדם את עצמך ולהשקיע את כל הזמן שלך בלצרוח כדי שיתקעו גם לאחרים מקלות בגלגלים. תרתי משמע.

 

אסור להם, חוקית, התקנות קובעות שמונית ספיישל חייבת לפעול מנקודה לנקודה ולא במסלול קבוע, ואסור לצרף נוסעים אלא באישור הנוסעים עצמם, ואחרי כל זה הם חייבים להפעיל מונה.

 

אם התקנות היו מאפשרות את זה ככה זה היה פועל, (אגב זה פועל ככה בערים מסוימות גם מתחת לרדאר ביום-יום, תוך סיכון עצמי של הנהגים).

עודף הרגולציה פשוט לא מאפשר את התחרות שאתה רוצה לראות.

 

 

אם נניח, יו"ר ארגון המוניות היה בא ואומר: "תנו לנו רשיונות להפעיל את זה כקוי שירות, אנחנו מורשים, מיומנים, יודעים את התורה" היה הרבה פחות אנטגוניזם ואולי אפילו תמיכה (ביח"צ נכון).

לתקוף את זה חזיתית, זה הדבר שיגרום לכם (כנהגי מוניות) להרבה יותר נזק מתועלת. בעוד שדיון אינטיליגנטי היה יכול לקנות לכם נק' זכות בציבור (שראבאק, אתם זקוקים להן...)

 

 

תבין- יש קונצנזוס רחב מאד, שמפומפם גם ע"י התקשורת (השמאלנים האלה...) למהלך של התח"צ בשבת.

בטח שזה פוליטי. בטח שזה גם קצת פופליסטי.

אתם לא יכולים לנצח. תהיו חכמים ותצטרפו.

 

אסור להפעיל מונית ספיישל בקו, עודף רגולציה.

אגב יש קווים של מוניות שירות שברשיון הקו שלהם מותרת נסיעה בשבת, לא הרבה אבל קיימים (ואני לא אספר איזה קווים מחשש שמישהו במשרד התחבורה יקרא וישלול להם את זה).

 

הם אגב ינצחו, בטח בטווח הארוך, כי המצב הפוליטי לא מאפשר לטווח הארוך ממשלה בלי חרדים כאן (בלי שיפוטיות, עובדתית).

 

-----------------------------

 

סתם ככלל, יש לציין שאני מכיר את ענף המוניות מעל ל-30 שנה, ממוניות שירות וספיישל וניהול תחנה, ובעלות על תחנה ומה שלא תרצו, ועד היום אבא שלי נהג מונית, שמעולם לא עבד בשבת ומעולם לא עבד בת"א-ר"ג-גבעתיים, חיפה או מקומות כאלה, ככה שקשה להגיד שיש לי איזה אינטרס פה.

 

אה והדעה האישית שלי מתכתבת (גם אם לא זהה לגמרי) עם זה:

חוסר היעילות של התכנון המרכזי של התחבורה הציבורית הגורמת לאוטובוסים חצי ריקים לנסוע על הכביש, המיסוי הגבוה על כלי רכב המעלה את המחיר ומשאיר מכוניות ישנות על הכביש וכן התנגדותה של הממשלה לשיתוף מכוניות פרטיות (כגון על ידי Uber) – כל אלה גורמים ליותר כלי רכב לנסוע ומגבירים את זיהום האוויר.

 

 

על כן, בכל הנוגע לתחבורה, XXX מאמינה בביזור סמכויות. לגבי התשתיות של הרשות המקומית, הסמכויות תועברנה ל"רשויות תחבורה מטרופוליניות" שיהיו בכל מועצה אזורית. לגבי התחבורה עצמה, משרד התחבורה יפסיק להיות המממן ומנהל-העל של החברות. השיקולים להפעלת קווים ולקניית כלי תחבורה יהיו בידי החברות בלבד.

 

 

כמו כן, XXX תצמצם את המיסוי ואת הבירוקרטיה על בעלי רכב פרטי, תאפשר לחברות של שיתוף מכוניות לפעול בישראל ובמקביל תצמצם את המס הגבוה על מוניות כדי לאפשר תחרות הוגנת.

 

את שם המפלגה החלפתי ל-XXX כדי שזה לא ייראה כמו תעמולת בחירות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

העוינות כאן ,אם לא הבנת ,זה מהצד השני ,נגד מגזר שלם מתוך סטיגמות וחוסר הבנה בסיסית למציאות .

 

בשרשור הזה קראת למי שלא מסכים איתך: ליצן, גזען, מטומטם, שונא חינם, מתנשא, מנותק, סטיגמה של רוסי. זה בשליפה, אני בטוח ששכחתי עוד המון מחמאות חמודות ואישיות.

אבל "העוינות היא מהצד השני!!11"

 

אני מבין שאתה מתוסכל, וכנראה אין לך כלים להתמודד עם זה מעבר להשתלח באגרסיביות במי שלא מסכים איתך- וזה בסדר. אנחנו פה בשבילך. עדיף כאן מאשר בכביש.

 

לא הבנתי את הרפרנס להארלי אבל אני מופתע שלא איחלת לי לעשות תאונה, אבל היי בוא ניתן לזה עוד כמה עמודים ב"ה נגיע גם לשם (;

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אסור להפעיל מונית ספיישל בקו, עודף רגולציה.

אגב יש קווים של מוניות שירות שברשיון הקו שלהם מותרת נסיעה בשבת, לא הרבה אבל קיימים (ואני לא אספר איזה קווים מחשש שמישהו במשרד התחבורה יקרא וישלול להם את זה).

ידוע לי. (אגב יש לי רשיון D1 שמעולם לא ניצלתי, אז גם אני מתמצא מעט בחומר)

כוונתי היתה - לדחוף מהלך שיקדם קווי שירות נוספים, שישמשו גם לתח"צ בשבת.

מי מרוויח?

א. נהגי המוניות- זה יהיה אחלה פיצוי על הכנסה של תחבורה שיתופית (אובר וכו'), שכן זה יתאפשר רק לבעלי רשיונות D למיניהם, ומי שיהיה לו מספר ירוק יקבל "מניה" בקו.

ב. הציבור - ההיצע של נהגים ומספרים ירוקים (שיתפנו לאחר הכנסת אובר) יאפשר יותר קווים, יותר תדירות, ושירות משופר. העניין יכול להיות גם מאורגן בצורה של אפלקציה שתטייב את הזמינות והנגישות לנוסעים (יש כמה פיילוטים כאלה, ישראליים, שעובדים במדינות שפויות יותר)

ג. המדינה - לא משקיעה שקל, ומקבלת פתרון תחב"צ לא רע בכלל, גם בימות השבוע.

ד. המפלגות החרדיות - מקבלות אחלה סולם לרדת מעץ גבוה ומסוכן. (גם הם כבר מבינים שההשתוללות בקדנציה וחצי האחרונות עומדת לנשוך אותם בת*ת) המדינה לא מפעילה כלום, זה הכל פרטי.

 

אבל אם אפשר במקום זה להתלהם ולצרוח ולחסום ולשרוף-

זה בטח עדיף.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

יש לזה הרבה הרבה חסרונות מצד משרד התחבורה.

לא אומר שזה לא אפשרי - אלא שהם לא רוצים את זה, המון עבודה בשבילם לתכנן את כל הדבר הזה, ועדיין צריך להעביר דרך האוצר את הויתור על ההכנסות ממכירת זכות ציבורית.

 

וכל זה עדיין לא פותר את בעיית הפיצוי לאנשים שקיבלו זכות ציבורית ואינם משתמשים בה בפועל, המדינה הביאה להם את זה כתחליף לכסף.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אסור להם, חוקית, התקנות קובעות שמונית ספיישל חייבת לפעול מנקודה לנקודה ולא במסלול קבוע, ואסור לצרף נוסעים אלא באישור הנוסעים עצמם, ואחרי כל זה הם חייבים להפעיל מונה.

 

ככה, בשליפה מהמותן מהכי פשוט להכי מסובך:

  1. אוסף 2-3-4 נוסעים בתחנה X, מסיע את כולם לתחנה Y.
  2. לפני איסוף כל נוסע, שואל אם הוא מסכים שיעלו עוד אנשים.
  3. 1 ו/או 2 עם שינוי של המסלול כל פעם.
    *שלושת הפתרונות האלה כולם כמובן עם הפעלת מונה, שאמנם יהיה יקר יותר מהמיניבוס, אבל עדיין זול פי 2-3-4 מלקחת מונית לבד, ופחות מבאס פי זיליון מלשבת כמו דביל ולחכות לאותו מיניבוס שבועיים.
  4. לעשות את זה מתחת לרדאר.
  5. להציע לרשויות המוניציפליות את העזרה שלהם ע"י שינוי התקנות שיאפשרו למוניות ספיישל לפעול כמוניות שירות בשבת בלבד.
  6. להציע אותו דבר לממשלה ברמה המדינתית.

 

אבל כל אלה פתרונות יעילים שמאפשרים רחמנא ליצלן לשפר את המצב של כולם. וזה, כמו שכולנו כבר יודעים, לא אינטרס של אף אחד.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...