Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו. זה מה שהבנת מההודעה שלי?

מודה, השארת אותי בלי מילים.

המשך שבוע נעים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אתה נשמע לא אטום, אז אסביר לך:

גזענות = הקשר בין גזע (מוצא/לאום בלה בלה) של אדם לתכונה מסוימת.

כשמוטי עוקץ את יבגני עם אמירה נגד רוסים, זו גזענות. יעני כל הרוסים שיכורים ומקללים.

מה שיבגני אמר, זו לא גזענות, כי:

1. נהגי מונית הם לא גזע/מוצא משותף. גם שוטרים או רופאים לא.

2. הוא לא שייך להם תכונה משותפת. הוא טען שהרבה מהם עוברים על החוק.

מה שיבגני עשה זו הכללה, שלדעתי לא משקפת את המציאות, אך המרחק שלה מגזענות רחוק כשמיים וארץ.

האמירה של יבגני הייתה שגויה, לא מבוססת, מה שתרצה.

האמירה של מוטי, הייתה גזענית ואם היה פה מודרטור שמבין את ההבדל סביר להניח שמוטי היה מקבל הודעה מעמוס.

כל הערבים/מזרחים/אשכנזים מתנשאים = גזענות.

כל נהגי המונית/רופאים/מתכנתים נוהגים לא משהו = הכללה.

 

כנראה שלא הבנת שזה נכתב בציניות ,סרקזם ,אירוניה .

אני רוצה לחשוב שגם אתה לא אטום ,ודבריי נרשמו בכדי להמחיש ליבגני את את ההרגשה הדוחה של דבריו שלא תרמה במאום לדיון .

במיוחד הקטע המזלזל של "האנגלית השוטפת" וה"קורס להחייאה"...(שכח לזלזל בקורס מזורז כבאות)

גם רוסים הם לא גזע /מוצא משותף .

אל תיתמם ותנסה להפוך אותי לגזען .

כל אדם בר דעת שקרא את הפוסטים שלי בשרשור הארוך הזה ,יכול להגיע למסקנה שאני קצת יותר "חברתי וסוציאלי" (עם מרכאות או בלי).

וכאחד כזה ,שונא גזענות ,סטיגמות ושאר מרעין ובישין.

כנראה שעמוס הבין את זה -ואתה לא .

פורסם (נערך)

כן, על סטטיסטיקה תמיד אפשר להתווכח. לגמרי אם היו נתונים לפי נסועה, זה היה עוזר. לפי הקישורים של ירון נראה שיש התאמה כלשהי בין הקילומטרז' לבין כמות התאונות. שזה עדיין משאיר את הטענה הבסיסית באותו המקום: אין שום דבר בנהגי מונית מקצועים שהופך אותם ליותר טובים לנוסעים מכל נהג שרירותי במרחב. וההוכחה לכך נמצאת אפילו כאן, בתגובה שלא עוסקת בערעור בסיסי על מה שכתבתי (בניגוד למה שעשו כמה אנשים אחר כך), אלא מייסחת לי "טרחנות" ומצדיקה את הנהג מתוך ההנחה שאם היה עוצר - אז הייתי מתעצבן.

 

בגירה, בערך כולנו מקבלים החלטות על סמך הכללות באלוהים יודע כמה מקרים. כנראה, גם אתה. אם אתה רוצה להעניש על הכללות, כנראה שאתה צריך להעניש את כל העולם.

 

ודבריי נרשמו בכדי להמחיש ליבגני את את ההרגשה הדוחה של דבריו שלא תרמה במאום לדיון .

למה לא? מעבר לעלבון האישי שלך בתור נהג. העלו כאן כל מיני טענות על פיקוח ובדיקות והכשרות. אז אני שואל: נניח הכללות זה חרא, אתה נוהג כמו מלאך. אבל אני נסעתי אתמול עם נהג שהיה מוכן לעשות תאונה, רק לא לעצור רגע בצד. יש לו דירוג של כמעט 5 עגול בגט טקסי. מה אני מרוויח מזה שאני נופל על נהג שרירותי כזה, יותר ממה שהייתי מרוויח בנסיעה באובר?

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
ולמה לדעתך גזענות זה משהוא שראוי לענישה אבל הכללה סטריאוטיפית לא?

 

כאילו, "כל הרוסיות זונות" זה רע בעוד ש " כל נהגי מוניות גנבים" זה סבבה?

אבל איפה ההכללה בהודעה שלו?

הוא בסך הכל כתב שבדרך כלל נהגי המונית שיצא לו לנסוע איתם עושים הרבה עבירות תנועה.

הוא הביא קישור לכל מיני כתבות שטוענות שנהגי מוניות עושים הרבה עבירות תנועה.

איפה הוא אמר שכל נהגי המוניות הם [הכנס תיאור מעליב כאן]?

מאיפה נובעת הבכיינות המגננתית הזאת בכל פעם שלמישהו יש דעה שלילית על משהו שקשור אליך? (לא אתה אישית, בכלליות)

זה לא שבגלל הודעה של מישהו באינטרנט מחר יבטלו את המקצוע שלך ויגרשו לסודן את כל נהגי המוניות או משהו כזה.

זה לא רק פה אלא בכל מקום באינטרנט.

כתבתי במילים יפות באיזה קבוצה בפייסבוק שלדעתי פקידים בוועדות מחוזיות הם מיותרים כי הם מעכבים אישור של תכניות ומנסים להשפיע על התכנון למרות שלרובם אין שום ניסיון בתכנון. במקום להסביר לי למה לדעתם אני טועה, ישר חומה של תגובות מגננתיות כמו "אתה לא מבין כלום מהחיים שלך" או "אנחנו טובים ואתם הרעים".

תרבות דיון של פפואסים. סתם הורס דיונים שיכלו להיות מעניינים ומלמדים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מסופק אם יש כאן מישהו שטוען שנהגי אובר בהכרח נופלים מנהגי מוניות. הטענה היא שנהגי המוניות נדרשים לעמוד בכל מיני דרישות שנהגי אובר אינם נדרשים. יש צורך בהשוואת תנאים. בינינו - חלק מהדרישות מנהג המונית יותר מהגיוניות, והיה רצוי לדרוש אותן מכל אזרח (כמה שעות הכשרה בכבוי אש ובעזרה ראשונה).

 

יש פרט אחד שהוא בכל זאת קריטי - הסינון על ידי המרב"ד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אפשר היה לטעון שנהגי מוניות הינם בעלי נסיון רב יותר על הכביש לאור הנסועה הגבוהה שלהם אך מנגד, מעטים האנשים שנהנים לשבת על הטוסיק רב היום בעבודה. כך שבפועל אני מניח שלחלקם פקעה הסבלנות והפקקים מכריעים אותם והנם מרגילים לעצמם BAD HABITS...

 

אבל להגיד שכל נהגי המוניות ח** זה לא נכון (לא בגלל שהם לא) אלא בגלל שהרוב המוחלט של הנהגים בישראל ח**. וזה אגב לא בהכרח בגלל שהם לא יודעים לנהוג - זה פשוט תולדה של התרבות הלא נעימה שיש בישראל...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
כן, על סטטיסטיקה תמיד אפשר להתווכח. לגמרי אם היו נתונים לפי נסועה, זה היה עוזר.

 

יותר מזה, בלי נתונים לפי נסועה זה סטטיסטיקה שלא שווה התייחסות בכלל.

לא בגלל שזה לא חשוב, בגלל שזה פשוט לא רלוונטי, זה רבע אמת ושלושת רבעי שקר.

 

אין שום דבר בנהגי מונית מקצועים שהופך אותם ליותר טובים לנוסעים מכל נהג שרירותי במרחב.

 

נכון מאוד, וזה באשמת המדינה וגופי האכיפה, הם אלה שגורמים לכל הנהגים להתכנס לאיזה סטטוס קוו של נהיגה עבריינית ומסוכנת.

בלי תלות בדרגת הרשיונות שלך או בוותק או בקורסים שעשית.

כולם בסוף מתכנסים לאותו מקום פחות או יותר, ואחרי זה נזעקים כשנהג רנדומלי עוקף בפס לבן וגורם לתאונה חזיתית והורג משפחה.

 

למה לא? מעבר לעלבון האישי שלך בתור נהג. העלו כאן כל מיני טענות על פיקוח ובדיקות והכשרות. אז אני שואל: נניח הכללות זה חרא, אתה נוהג כמו מלאך. אבל אני נסעתי אתמול עם נהג שהיה מוכן לעשות תאונה, רק לא לעצור רגע בצד. יש לו דירוג של כמעט 5 עגול בגט טקסי. מה אני מרוויח מזה שאני נופל על נהג שרירותי כזה, יותר ממה שהייתי מרוויח בנסיעה באובר?

 

כלום ושום דבר, כמו שתשאל מה אתה מרוויח מנסיעה עם נהג אובר יותר ממה שאתה מרוויח מנסיעה עם קרוב משפחה?

חוסר האכיפה מכנס את כולם לאותה התנהגות ברברית ועבריינית, כשכל פעם הקו האדום זז טיפה, מה שהיה "אוי ואבוי" לפני שנה הפך להיות "בתנאי ש" ובשנה הבאה יהיה "מה קרה? מה קרה?!"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יאפ.

לגבי קורסים בסיסיים בכיבוי אש ועזרה ראשונה - אני לא רוצה לזלזל, זה משהו שחשוב שכולם ילמדו ברמה כזו או אחרת, אבל נראה לי שלצפות ממישהו שפעם עשה קורס כיבוי אש מזורז, שידע לתפקד ולעשות משהו בזמן תאונה, זה קצת כמו לצפות מבוגר טירונות 02 באמת להגיב לאורע בטחוני ולהיות מסוגל לתפעל נשק שהוא רואה במטווח פעם בחצי שנה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא יודע מה סיפרו לך בבסיס שבו שירתת, אבל התפיסה של רובאי 02 זה לא שהוא ידע לתפעל אירוע ביטחוני, אלא לתת מענה ראשוני לדקות הראשונות עד שמגיע מישהו שאשכרה יודע מה לעשות.

 

כנ"ל קורס מע"ר (מגיש עזרה ראשונה) או כיבוי אש בסיסי, אף אחד לא מצפה שהנהג מונית עכשיו יכבה שריפה של כימיקלים שנוזלים ממיכלית וינסר קורות של מכונית כדי לחלץ נוסעים, אלא לתת איזה Containment של האירוע, מניעת התפשטות או החמרה של האירוע עד שמגיע מישהו שיודע מה לעשות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה אותו הדבר.

כלומר, שמעתי על מקרים בהם אנשים הצליחו לבצע החייה רק בזכות אפילו הוראות שקיבלו בטלפון ממד״א. אבל לדעתי זה כסת״ח. בדיוק כמו השמירות בבסיסי 02 (תראה איך אנחנו מרחיקים מענף המוניות).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מסכים איתך שעצם השמירות בבסיסים עורפיים כאלה זה בעיקר כסת"ח (בעיקר כי קרו לי מקרים בשירות הלא ארוך מדי שלי בצריפין הלא-מי-יודע-מה-בסיס-קרבי).

 

אבל מרגע שהוחלט על שמירות אז לשים שומרים בלי נשק זה חסר תוחלת, ולתת להם נשק בלי הכשרה מינימלית זה אפילו יותר מסוכן.

התפקיד של המטווח אחת לחצי שנה או של מע"ר או של כיבוי אש בסיסי זה להוריד פאניקה בדקות הראשונות של אירוע.

נכון שיהיה איזה אחד שהבין בשנייה שמשהו לא בסדר עם בנאדם ברחוב התקשר למד"א והצליח לבצע החייאה לפי הוראות בטלפון.

אבל על כל אחד כזה יש אולי 1000 שהיו נופלים באחד השלבים בדרך, הרוב כנראה לא היו יוצאים מהשוק הראשוני ולא מגיעים לטלפן למד"א.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בצריפין היה פעם איזה סיפור עם נגד שהיה קצין תורן (עוד פרקיטקת כסתח בצבא - לתת לנגדים וקצינים אקדמאיים לפקד בשמירות) שאחריו אני חושב שהגיעו לאיזו תובנה שזה מפגר ואני חושב שגם שינו את הנוהל. אולי אני טועה. עבר בכל זאת יותר מעשור מאז שזה היה קרוב אלי יחסית. ואם נחזור לנושא, אז גם ההכשרות שספריאל מצביע עליהן לדעתי הן אולי נחמדות לכל אזרח, אבל לא באמת נותנות גם איזה ערך לנהג מונית על פני כל נהג אחר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני השתחררתי בסוף 2012 והייתי נגד תורן.

הכי מצחיק שהקצין התורן אחראי ביום, שהסיכוי שיהיה אירוע ביום הוא אפסי כמעט, והנגד אחראי בלילה.

 

אני מסכים איתך שההכשרות האלה נחמדות לכל אזרח, גם מסכים איתך שחלקן לא נותנים ערך לנהג מונית, אבא שלי למשל יילד כמה תינוקות אצלו במונית בדרך לבית החולים, לא בטוח שבלי קורס מע"ר בגלל קורס נהג רכב ציבורי היה מתפקד בצורה כזו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אם היה פה מודרטור שעדיין מסוגל להיכנס לשרשור הזה בלי לדפוק לעצמו 12guage לתוך העין סביר להניח שמוטי היה מקבל הודעה מעמוס.

 

תיקנתי לך

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...