Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש חוזה שכירות , כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח את החוזה למשטרה , והתלונה עוברת לשוכר.

אם הרכב לא יוחזר בזמן , אני מניח שיש קנס לשוכר כמו בכל חברת השכרה.

 

המודל הזה יכול לעבוד בארה"ב שם הביטוח הוא אישי , ויתקשה לעבוד בארץ ,

כאשר הביטוח הוא על הרכב עצמו. בנוסף יש מגבלות לביטוח הרכב בארץ (הסעה בשכר , השכרה וכד' ).

 

ושוב , זה שהרעיון נראה מוזר , במיוחד בהתחשב במגבלות הרגולטוריות הישראליות , לא אומר שהוא לא ישים במקומות אחרים.

וגם מהצד השני לא אומר שהוא חף מכל בעיה.

 

לטורו יש ביטוח שהם מספקים בעצמם כאשר הרכב מושכר וזה נכלל במחיר שהשוכרים משלמים.

 

https://turo.com/en-us/insurance

פורסם
נתחיל בזה שאני בהחלט מסכים להטענה ש "להשכיר את הרכב שלך לכל זב חוטם זה רעיון מטומטם ".

ואני מניח שרוב הקוראים בפורום יסכימו איתנו.

אבל רוב הקוראים כאן הם "חולי הגה" שמשקיעים ברכב שלהם הרבה יותר מרוב הציבור.

 

בנוסף ברור שיש בעיות , ויש לקוחות עם תלונות ,

חלקן על נזקים לרכב , חלקן על אי הופעת השוכר ועוד כל מני דברים שונים.

 

אבל לטעון שזה לא עובד, כאשר יש חברה שמבצעת בדיוק את זה. בעייתי משהו לדעתי.

 

להבדיל , גם על הבנקים בישראל / חברות הסלולר יש הרבה תלונות. עדיין החברות עובדות.

 

עוד מקור שיהיה לטסלה לצי המוניות האוטונומי הוא מכוניות שחוזרות מליסינג. המכוניות האלו כבר ספגו את ירידת הערך הרצינית ובמקום למכור אותן טסלה מתעתדת להשתמש בהן כמוניות אוטונומיות. חוזה הליסינג שטסלה מציעים לא כולל את האפשרות לרכוש את הרכב בתום תקופת הליסינג מהסיבה הזו.

פורסם

סטיב ווזניאק הידוע בשמו The Woz

שהוא אחד האנשים שהקימו את אפל ונחשב לאחד הגאונים של ימיינו אמר שבוע:

‘I've really given up' on Level 5

הוא אומר שהוא לא מאמין שבחייו יגיעו לרכבים אוטונומיים מלאים.

הוא מחזיק הרבה מניות של אפל, החברה משקיע ברכבים אוטונומיים והוא לא מאמין שזה הולך לקרות בחייו.

אייל

פורסם

מה? אני לא מאמין. זהו, הסיפור נגמר חברים. דה ווז לא חושב שזה יקרה בחייו, אז זה לא קורה.

א. הוא בן 69. תוחלת החיים היא 79, כלומר... 2029?

ב. במהלך חייו של "דה ווז" טסנו לחלל כולל לירח ולמאדים, יצרנו אנרגיה אטומית, המצאנו תאים סולאריים, יצרנו את המחשב ואת האינטרנט, את ה-GPS, מסכי מגע, טלפונים ניידים, רובוטים שנעים בעצמם, מחשבים קוואנטיים... אבל דה ווז אומר שאין, מכונית שנוסעת בעצמה זה הגבול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה? אני לא מאמין. זהו, הסיפור נגמר חברים. דה ווז לא חושב שזה יקרה בחייו, אז זה לא קורה.

א. הוא בן 69. תוחלת החיים היא 79, כלומר... 2029?

ב. במהלך חייו של "דה ווז" טסנו לחלל כולל לירח ולמאדים, יצרנו אנרגיה אטומית, המצאנו תאים סולאריים, יצרנו את המחשב ואת האינטרנט, את ה-GPS, מסכי מגע, טלפונים ניידים, רובוטים שנעים בעצמם, מחשבים קוואנטיים... אבל דה ווז אומר שאין, מכונית שנוסעת בעצמה זה הגבול.

 

 

מאוד ניו אייג'י מצידך...אתה בטח גם לא מחסן את הילדים..

(חשבתי ש"אתם" שם נגד דיבור ל"גופו של אדם")

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה זה קשור? הרציונל אומר דווקא כן לחסן. והרציונל אומר שרכבים אוטונומיים זה עניין של זמן.

זה גם לא ״דיבור לגופו של אדם״. בשום צורה שהיא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לא אמרתי שאין הוצאות על הפצה. אמרתי שהוצאות הפיתוח לא תלויות בכמות ההפצה. גם הוצאות ההפצה, הן הוצאות שטסלה ממילא משלמת כבר, כיוון שבערך פעם בחודש יש עדכון תוכנה לכל צי המכוניות.

 

הוצאות הפיתוח מאוד תלויות בכמויות הלקוחות שזה אמור לשרת, זה לא רק עניין של הפצה, אלא מדובר על מאות אחוזים יותר של לקוחות, אלפי או עשרות אלפי אחוזים יותר של רכבים מאשר המערכות הקיימות של כל חברה כולל טסלה עצמה.

 

יש שתי בעיות שונות שצריך לפתור בשביל להקים שירות הסעות אוטונומי:

 

1. רכב אוטונומי מלא

2. מערכת ניהול נסיעות (הזמנות, שיבוצים, תכנון מסלולים, חיוב והנהלת חשבונות)

 

הבעיה הראשונה היא בעיה שאף אחד עוד לא פתר באופן מלא. השניה היא בעיה שחברות כמו אובר וליפט פתרו ויש להן מערכות שמתפקדות בקנה מידה גדול בשטח. הבעיה הראשונה היא, בהגדרה, תוכנה העומדת בפני עצמה. הבעיה השניה היא כמובן מערכת שלמה שכוללת את המכוניות עצמן, אפליקציה ניידת ותשתית שרתים. התיחסתי בהודעות שלי לבעיה הראשונה כי בשביל לפתור את הבעיה השניה אפשר לרכוש פתרון ממי שכבר עשה את זה.

 

הכמות שאובר וליפט מטפלות בה כרגע לא קרובה במילימטר לכמות שתהיה במערכת הסעה המונית, לא מבחינת המשתמשים ולא מבחינת הרכבים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נסעתי עכשיו במונית, וכל הדרך חשבתי על השרשור הזה. אין עבירת תנועה אפשרית, חוץ מאולי מעבר באדום מלא, שהנהג לא ביצע. כולל איפוס הטלפון והפעלת הוייז מחדש תוך נהיגה. מה שעצוב הוא, שזו היא די הנורמה. אבל היי.. לפחות הם יודעים להעניק עזרה ראשונה אם אחת מהעבירות שלהם תסתיים בתאונה, ואפשר לתרגל איתם שיח באנגלית שוטפת.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
נסעתי עכשיו במונית, וכל הדרך חשבתי על השרשור הזה. אין עבירת תנועה אפשרית, חוץ מאולי מעבר באדום מלא, שהנהג לא ביצע. כולל איפוס הטלפון והפעלת הוייז מחדש תוך נהיגה. מה שעצוב הוא, שזו היא די הנורמה. אבל היי.. לפחות הם יודעים להעניק עזרה ראשונה אם אחת מהעבירות שלהם תסתיים בתאונה, ואפשר לתרגל איתם שיח באנגלית שוטפת.

 

תגובה של טרחן לא קטן. או שאתה מנסה לעורר פרובוקציה בכוח.

יש לי רגש שאם הנהג היה נוסע לפי החוקים הייתה מתעצבן עליו שהוא נוסע לאט כדי להריץ את המונה.

עשה לעצמך וגם לנהגי המוניות טובה ופעם הבאה תשכיר קורקינט חשמלי.

הלקוחות הכי גרועים של נהגי המוניות זה אלה שיש להם דעה קדומה וכנראה שאתה אחד מהם.

פורסם

ברכותי, זו התגובה הכי מטומטמת שמישהו רשם לי מאז שאני פעיל בפורום. כן, ללא ספק ציפיה לשמירה על החוק ממי שמתפרנס מהסעת אחרים היא טרחנות. ומה שהופך את הבלילה המתגוננת שלך לעוד יותר מטומטמת, זה שלא אמרתי אף מילה בנושא לנהג עצמו. בהחלט מאחל לעצמי לא ליפול עליך אם אתה נהג מונית.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
ברכותי, זו התגובה הכי מטומטמת שמישהו רשם לי מאז שאני פעיל בפורום. כן, ללא ספק ציפיה לשמירה על החוק ממי שמתפרנס מהסעת אחרים היא טרחנות. ומה שהופך את הבלילה המתגוננת שלך לעוד יותר מטומטמת, זה שלא אמרתי אף מילה בנושא לנהג עצמו. בהחלט מאחל לעצמי לא ליפול עליך אם אתה נהג מונית.

 

 

עזוב...עזוב את חיים .

אני חושב שאתה אחלה נוסע/לקוח ,ללא דעות קדומות שהרי :

1. ציינת שהנהג לא עבר באדום.

2. לא ציינת שנעקצת במחיר.

3.לא ציינת שהמונית הייתה מסריחה מסיגריות ועם טמבון שתפוס בברגים.

4. לא ציינת שהופעתו של הנהג הייתה מתחת לכל ביקורת.

 

 

אני שמח בשבילך ויותר בשביל נהג המונית שלא עצר בצד בשביל לאפס את הטלפון /וויז בזמן שהמונה עובד ,כי אחרת היית נעקץ בשקל .

 

 

ועכשיו לסיפור של אחת מהנסיעות שלקחתי :

עצרתי לנוסע ממוצא מסוים שהיה מסריח מוודקה וכל הנסיעה צעק וגידף .

 

איך ההרגשה יבגני ?!

 

ואתה מוזמן להגיב מעל דפי הפורום בעברית ,ספרדית ,טורקית ,ואינגליזית (גם טכנית) .

אבל לא בטוח שאגיב.

 

קארמה איז א' פאקינג ביץ' :

הגורל הוא חוף ים .

 

(תרגום של נהג מונית)

:wave2:

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

לא הייתי משליך על נהגי המוניות כולם מהניסיון של יבגני כמו שלא הייתי עושה זאת עבור נהגי אובר ודומותיה. נתקלתי גם בכאלה שהתנהגו כמו חיות. אני חושב שזה הרבה עניין של תרבות ומיקום. בארץ אנשים נוהגים אגרסיבי - בין אם נהגים פרטיים או נהגי מוניות. גם בקייב למשל המצב דומה. איפה שאני גר - ההפך. רובם רגועים ושומרי חוק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מוטי, אתה והחבר שלך חיים הצלחתם להוכיח הרגע מה שאני ואחרים לא הצלחנו להוכיח לספריאל ודומיו.

סיפרתי סיפור עובדתי על מה שקרה.

הפכתם את זה לשני פוסטים מתבכיינים שכללו אפס התייחסות לתאור העובדתי.

מה קשור המונה לויכוח סביב השאלה האם נהגי מוניות (או תחבצ בכלל) הם באמת נהגים טובים יותר מנהג מזדמן באובר - רק אתם יודעים.

 

לגבי השרבוב הגזעני שלך - ההרגשה היא שאתה מאוד מתוסכל. אני משתתף בצערך שאתה עובד במקצוע שאתה שונא. מאחל לך שאובר, רכבים אוטונומים ורכבת קלה יגרמו לך ללכת ללשכת התעסוקה הקרובה לביתך. אולי מדי פעם תקום עם חיוך בבוקר.

 

נ.ב. אם כבר עוסקים בטרחנות, אז לכתוב אינגלזית בעשר תגובות רצופות זה... ובכן.. לא מצחיק מי יודע מה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...