Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שעצוב הוא, שזו היא די הנורמה. אבל היי.. לפחות הם יודעים להעניק עזרה ראשונה אם אחת מהעבירות שלהם תסתיים בתאונה, ואפשר לתרגל איתם שיח באנגלית שוטפת.

 

יבגני, התיאור העובדתי שלך לגבי הנהג זה לא מה שהפריע לי בהודאה שלך.

ההמשך של ההודאה שלך הצליח להעלות לי את הסעיף.

מי אתה שתקבע שזו הנורמה בארץ? ומי אתה שתזלזל במקצועיות של נהגי המוניות?

עצם זה שאתה משליך את החוויה האישית שלך על כל נהגי המוניות בארץ אומר משהו עליך.

פורסם (נערך)
מוטי, אתה והחבר שלך חיים הצלחתם להוכיח הרגע מה שאני ואחרים לא הצלחנו להוכיח לספריאל ודומיו.

סיפרתי סיפור עובדתי על מה שקרה.

הפכתם את זה לשני פוסטים מתבכיינים שכללו אפס התייחסות לתאור העובדתי.

מה קשור המונה לויכוח סביב השאלה האם נהגי מוניות (או תחבצ בכלל) הם באמת נהגים טובים יותר מנהג מזדמן באובר - רק אתם יודעים.

 

לגבי השרבוב הגזעני שלך - ההרגשה היא שאתה מאוד מתוסכל. אני משתתף בצערך שאתה עובד במקצוע שאתה שונא. מאחל לך שאובר, רכבים אוטונומים ורכבת קלה יגרמו לך ללכת ללשכת התעסוקה הקרובה לביתך. אולי מדי פעם תקום עם חיוך בבוקר.

 

נ.ב. אם כבר עוסקים בטרחנות, אז לכתוב אינגלזית בעשר תגובות רצופות זה... ובכן.. לא מצחיק מי יודע מה.

 

חבר שלך רוני ניסה להסביר לך במילים עדינות מה הבעיה בהודאה שלך.

חשבתי שכשאמרת לו תודה הבנת איפה הבעיה, אבל אתה עדין ממשיך עם הארס שלך כלפי נהגי המוניות.

באמת מאחל לעצמי שלא יפלו עלי נוסעים כמוך.

 

אגב, מה שאתה קורא שרבוב גזעני הוא עוד ניסיון להסביר לך שלא כולם אותו הדבר.

עריכה אחרונה על ידי חיים.ש
פורסם

כן, בגדול הכללות זה לא יפה.

בקטן, זה לא רק אני.

אור ירוק - נהגי מוניות מעורבים יותר מאחרים בתאונות דרכים.

הרשות הלאומיות לבטיחות בדרכים - אותה האמירה בדיוק

וזה אפילו לא חדש - המשטרה ידעה לספר את זה כבר לפני 15 שנה.

 

אולי אתה נהג מצוין ושומר על החוק. ואולי גם מוטי. אין לי מושג. בהכללה, כולנו נרוויח אפילו לא מאובר או מתחרותיה, אלא מרכבים אוטונומיים לחלוטין.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

העיקר שהבנת מה לא בסדר.

לא פתחתי את הלינקים אבל תשווה את כמות הזמן והמרחק שנהגי מוניות גומעים לעומת כל השאר ותבין למה. הגיון פשוט.

לגבי הרכבים האוטונומים, לדעתי זה דבר מבורך. כשיגיע הרגע אחפש לעצמי מקור פרנסה אחר.

השאלה מתי זה יקרה ?

פורסם

לא, לא הבנתי מה לא בסדר.

לפעמים הכללות גם מבוססות על נתונים, כמו במקרה הזה.

והתגובה שלך מוכיחה שאני צודק. לא בגלל ״הכללות״, אלא בגלל המשפט ״

יש לי רגש שאם הנהג היה נוסע לפי החוקים הייתה מתעצבן עליו שהוא נוסע לאט כדי להריץ את המונה״.

אתה אפילו לא מבין את הציפיה שלי בתור נוסע שהנהג שמסיע אותי לא יעבור 3 נתיבים במכה, לא יתעלם מתמרורי עצור, לא ישחק עם הפלאפון.

מבחינתך זו טרחנות.

הרי אם היה עושה תאונה, זה לא היה, נניח, יכול לסיים את הערב שלי בבית חולים. לא.

 

אני לא מתעצבן על אף אחד שנוסע עפ״י חוק. לא על רוכבי אופניים, לא על נהגי מוניות ולא על אף אחד אחר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
נסעתי עכשיו במונית, וכל הדרך חשבתי על השרשור הזה. אין עבירת תנועה אפשרית, חוץ מאולי מעבר באדום מלא, שהנהג לא ביצע. כולל איפוס הטלפון והפעלת הוייז מחדש תוך נהיגה. מה שעצוב הוא, שזו היא די הנורמה. אבל היי.. לפחות הם יודעים להעניק עזרה ראשונה אם אחת מהעבירות שלהם תסתיים בתאונה, ואפשר לתרגל איתם שיח באנגלית שוטפת.

 

בשפה ששנינו מבינים, הוא ירש את התכונות האלה מהיותו מחלקה יורשת של נהג ישראלי, לא מהיותו מחלקה יורשת של נהג מונית ישראלי (כשהבחור המדובר הוא מחלקה של נהג מונית X ישראלי שיורשת מנהג מונית ישראלי שיורשת מנהג ישראלי שיורשת מישראלי).

זו די הנורמה לכל הנהגים בארץ, שזה לא פחות מסריח. זה פשוט מקרה פרטי של הסירחון הכללי.

במילים אחרות זה נהג חרא, במקרה הוא נהג מונית.

 

כן, בגדול הכללות זה לא יפה.

בקטן, זה לא רק אני.

אור ירוק - נהגי מוניות מעורבים יותר מאחרים בתאונות דרכים.

הרשות הלאומיות לבטיחות בדרכים - אותה האמירה בדיוק

וזה אפילו לא חדש - המשטרה ידעה לספר את זה כבר לפני 15 שנה.

 

אולי אתה נהג מצוין ושומר על החוק. ואולי גם מוטי. אין לי מושג. בהכללה, כולנו נרוויח אפילו לא מאובר או מתחרותיה, אלא מרכבים אוטונומיים לחלוטין.

 

ישנם 3 סוגי שקרים: שקרים, שקרים גסים וסטטיסטיקה.

הם מעורבים יותר בתאונות כי הם נוסעים יותר, לכן ברוב העולם המערבי מחשבים תאונות לנסועה.

רוב הסיכויים שמי שנוהג 3 ק"מ ביום ומי שנוהג 1000 לא יהיו מעורבים באותה כמות תאונות.

למעשה מי שנוהג 0 ק"מ ביום לא מעורב בכלל בתאונות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ברור שלא, אבל זה נובע מכך שבינינו רוב הנהגים בארץ הם חרא.

 

מה מבדיל נהג א' מנהג ב'? כלום, בוא נלך יותר רחוק, גם לנהגי משאיות או אוטובוסים אין יתרון כי את היתרון שמשיגים בעזרת קורסים נוספים, תיאוריות וטסטים נוספים, מעבר במרב"ד וכו', נעלם אח"כ בגלל חוסר האכיפה והם חוזרים להיות אותם נהגי חרא שהם היו כשהיה להם רשיון B.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה מנסה להצדיק את הגזענות שלך כלפי נהגי המוניות עם נתונים של ילד.

הרי הסברתי לך שזמן הכביש של נהגי מוניות גדול בעשרות מונים מנהגי רכב פרטי, ולכן הסיכוי שהם יהיו מעורבים בתאונה גדול יותר.

והמשפט שציטטת נכתב רק בגלל ההכללות שאתה עושה.

אני לא מכיר אותך אבל עושה רושם שאתה קצת אטום.

מקווה בשבילך שהאוטונומיות יגיעו במהרה...עד אז תצטרך לסבול אותנו.

פורסם

ילדות, להפסיק לריב או שאני מתחיל להתערב...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כן, בגדול הכללות זה לא יפה.

בקטן, זה לא רק אני.

אור ירוק - נהגי מוניות מעורבים יותר מאחרים בתאונות דרכים.

הרשות הלאומיות לבטיחות בדרכים - אותה האמירה בדיוק

וזה אפילו לא חדש - המשטרה ידעה לספר את זה כבר לפני 15 שנה.

 

אולי אתה נהג מצוין ושומר על החוק. ואולי גם מוטי. אין לי מושג. בהכללה, כולנו נרוויח אפילו לא מאובר או מתחרותיה, אלא מרכבים אוטונומיים לחלוטין.

 

מצטער אבל הלינקים מביכים (לא לך ספציפית, למי שכתב אותם) - הם לא מדברים על תאונות לנסועה אלא על תאונות לכלי רכב וכמו שנאמר פה נסועת נהגי מוניות גדולה פי כמה משל נהג פרטי.

עד שלא נראה נתונים של תאונות לנסועה (מניח שללמ"ס יש, אם הם לא מטומטמים) - אין פה הוכחה לכלום חוץ מטיפשותו של עורך המחקר/הכתב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

אכן , מונית ממוצעת נוסעת מעל 80K בשנה , שזה פי 5 בערך מרכב פרטי ממוצע . ואכן השוואה לא הוגנת

 

https://wheel.co.il/%D7%A7%D7%9E-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A2-%D7%9C%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%9B/

 

מקור נוסף

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3413684,00.html

 

משאיות נוסעות כחצי מהמרחק

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אתה מנסה להצדיק את הגזענות שלך כלפי נהגי המוניות עם נתונים של ילד.

אתה נשמע לא אטום, אז אסביר לך:

גזענות = הקשר בין גזע (מוצא/לאום בלה בלה) של אדם לתכונה מסוימת.

כשמוטי עוקץ את יבגני עם אמירה נגד רוסים, זו גזענות. יעני כל הרוסים שיכורים ומקללים.

מה שיבגני אמר, זו לא גזענות, כי:

1. נהגי מונית הם לא גזע/מוצא משותף. גם שוטרים או רופאים לא.

2. הוא לא שייך להם תכונה משותפת. הוא טען שהרבה מהם עוברים על החוק.

מה שיבגני עשה זו הכללה, שלדעתי לא משקפת את המציאות, אך המרחק שלה מגזענות רחוק כשמיים וארץ.

האמירה של יבגני הייתה שגויה, לא מבוססת, מה שתרצה.

האמירה של מוטי, הייתה גזענית ואם היה פה מודרטור שמבין את ההבדל סביר להניח שמוטי היה מקבל הודעה מעמוס.

כל הערבים/מזרחים/אשכנזים מתנשאים = גזענות.

כל נהגי המונית/רופאים/מתכנתים נוהגים לא משהו = הכללה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ולמה לדעתך גזענות זה משהוא שראוי לענישה אבל הכללה סטריאוטיפית לא?

 

כאילו, "כל הרוסיות זונות" זה רע בעוד ש " כל נהגי מוניות גנבים" זה סבבה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...