Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

(מבקש סליחה מראש אם זה מתאים יותר לאוף טופיק ולא למשפטי, פשוט אין לי גישהלשם, ואני זקוק לעזרה)

הבן שלי (בן 8) רכב עם אחיו הגדול (בן 12) על אופניים על מדרכה בעיר, מחניון שנמצאבתוך הבניינים יצא רכב, וכדי לצאת לכביש היה צריך לחצות את המדרכה, כאשר חצה פגעבבן שלי עם הטמבון הקידמי באזור הגלגל האחורי מצידו השמאלי של אופניים, הבן שליהצליח לקפוץ מהאופניים וקיבל מכות יבשות מהמדרכה.

אחיו מיד התקשר אליי, סיפר לי מה שקרה, וסיפר שהנהג "היה נחמד"ושאל אם ל בסדר, נתן לבן שלי מסטיקים, ונסע! כשהגעתי למקום תשאלתי כמה אשיםבסביבה, שמתי את האופניים שלו באוטו, והלכתי למשטרה, שם אמרו לי שאני יקח אותולמיון לבדיקות ולאחר מכן למחרת בבוקר להגיע להגיש תלונה.

הצלחתי בעזרת עדי ראייה לאתר את הנהג, הוא עובד שם באזור,כאשר הגעתי למקום עבודתו, אחד העובדים התקשר עליו ונתן לי לדבר איתו, הוא בטענהשלא ברח ובכלל לא קרה שום דבר רציני, לא היה מוכן למסור לי את הפרטים שלו.

במהלך הגשת תלונה, השוטרת התקשרה עליו, וביקשה שיגיע לתחנהבמיידי.

לאחר תשאול של הנהג ע"י החוקרת (אני לא הייתי נוכח, וגם לא עודכנתי על גרסתו לארוע) היאזימנה אותי ומסרה לי את כל פרטי הנהג והביטוחים שלו.

עוד נאמר לי ע"י החוקרת שלדעתה לא יהיה פה תיק נגדו,והעניין הועבר לבוחני תנועה שיחליטו מי אשם.

אני מודע לעובדה שהבן שלי די שובב, ובאמת יכול להיות שנסעמהר וייתכן גם שהנהג לא אשם במה שקרה, אני רק רותח מכעס על זה שהוא לא הודיע לאלמשטרה ולא להורים על המקרה, ופשוט נתן מסטיק ונסע.

יש ביידי את הטופס מהמשטרה, את מכתב שחרור בהמיון, ואת כלפרטי הנהג והביטוח שלו.

יש לציין שברוך השם הילד בסדר, למעט כמה שריטות, אבלהאופניים נהרסו, הגלגל האחורי התעקם.

מה עושים הלאה?

פונים לביטוח של הנהג, או ללכת לעורך דין?

 

תודה.

 

פורסם

מה אתה מנסה להשיג? כסף? גלגל חדש?

 

אתה בעצמך אומר שהילד שלך הוא לא טלית שכולה תכלת ובמקום להיות מאושר שלא קרה שום דבר מלבד נזק לאופניים אתה מחפש לפנות לביטוח ולעורכי דין.

 

למה? מה המטרה?

פורסם

ניכר שדי ברור. אופניים נהרסו.

אם אתה רוצה לקבל את עלות האופניים פנה לנהג/חברת הביטוח שלו בדרישה לתשלום. אם לא יסכימו תיאלץ לתבוע בבית-משפט לתביעות קטנות את עלות הנזק.

בבית משפט ישמע השופט את שני הצדדים ויפסוק.

 

את זה שמעצבן אותך הנהג השני מיצית. פנית למשטרה ובוחני התנועה יחליטו אם פעל ברשלנות או לא. המדינה, ולא אתה, מעמידה אותו לדין במידת הצורך.

תתמקד בנזק הכלכלי אם זה מעניין אותך.

אם אתה לא חושב שהנהג אשם, הייתי עוזב את העניין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לבן אסור לרכב על המדרכה עם אופניים, לא הבנתי ,אם הם נסעו על 2 אופניים או אחד הרכיב את השני?

 

הרכב צריך לתת זכות קדימה להולכי רגל כאשר הוא חוצה מדרכה, אבל לא לרוכבי אופניים כיון שכאמור מקומם לא על המדרכה.

 

זה מבחינת תקנות התעבורה.

 

פנה לנהג / חברת הביטוח שלו לקבל את הנזק שנגרם לך.

 

סביר שהנזק הוא כזה שבעל הרכב ירצה לשלמו מכיסו, ולא להפעיל ביטוח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הנהג פגע עם החלק הקידמי שלו, בצד שמאל של האופניים!

נסע מבלי להודיע למשטרה או להורים, ופשוט שאל את הילד אם הכל בסדר ונסע!

אני כמובן מעוניין בפיצוי, ומאחל לנהג הזה שלילה וקנס כספי מבוחני התנועה.

אם היה מודיע, ומציע או מסכים על אופניים חדשות לילד, ומשאיר פרטים שלו של ביטוח שלו, אז לא היה לי שום טענה עליו, וזה לא היה מגיע בכלל לתלונה במשטרה.

20160710_163521.jpg

20160710_173526.jpg

פורסם
לבן אסור לרכב על המדרכה עם אופניים, לא הבנתי ,אם הם נסעו על 2 אופניים או אחד הרכיב את השני? על 2 אופניים.

 

הרכב צריך לתת זכות קדימה להולכי רגל כאשר הוא חוצה מדרכה, אבל לא לרוכבי אופניים כיון שכאמור מקומם לא על המדרכה.

 

זה מבחינת תקנות התעבורה.

התקנות מתייחסות לאופנים חשמליים בלבד.

 

פנה לנהג / חברת הביטוח שלו לקבל את הנזק שנגרם לך.

 

סביר שהנזק הוא כזה שבעל הרכב ירצה לשלמו מכיסו, ולא להפעיל ביטוח

.....

פורסם (נערך)

תגיד תודה שהילד בסדר ותתקדם הלאה, המשטרה חוקרת ותחליט לגבי עתידו של הנהג.

הסיכוי שלך לפיצוי כספי פה זעום

עריכה אחרונה על ידי lior2321
פורסם

מבינים שאתה עצבני.

עכשיו אומרים לך תרגע, תקרא לאט מה שכתבו לך, ותחליט מה לעשות. אחר כך בבקשה עדכן אותנו.

מבחינת קנס/שלילה/תלייה בפומבי - אתה את שלך מיצית. נגמר. זאקונצ'לס.

מבחינת תביעה כספית - אתה יכול לנסות לתבוע על כל נזק כלכלי+פיצויים [עגמת נפש?] בבית משפט.

אני לא חושב שיפסקו לך פיצויים, אני כן חושב שאולי תקבל חלק [או את כל] הנזק הכלכלי שנגרם לאופניים.

 

זו דעתי הלא מלומדת.

בהצלחה ובריאות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אתה טועה

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]רכיבה על אופניים

במקומות מסויימים

 

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

129. (א) לא ירכב אדם על אופניים על מדרכה או על חלק מהדרך המיועד להולכי רגל בלבד;

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קודם כל - תנמיכו בבקשה את עוצמת ההתלהמות. היא לא במקומה.

יש כאן 2 עניינים שונים :

1. פגיעה בילד ע"י הרכב - מטופל ע"י ביטוח חובה.

2. נזק לאופניים - טיפול מול הנהג וחברת הביטוח (סביר להניח שהנזק יותר נמוך מגבול ההשתתפות העצמית שלו).

 

לגבי פגיעה בילד - במידה ולא נגרם לו נזק רציני (זמני או קבוע) - ניתן לפנות לחברת הביטוח עם מסמכים רפואיים רלוונטיים.

חברת הביטוח תציע לך סכום פיצוי מסוים. שיקול שלך אם לקבל או לתבוע (לא בטוח שתקבל יותר).

במידה ונגרם נזק רציני (קיבלתי את הרושם שלא זה המצב)- יש לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום נזיקין ולהתייעץ איתו.

 

לגבי נזק לאופניים - לפנות לחנות, שיבדקו את הנזק. יתנו לך הצעת מחיר לתיקון/ חלקים חדשים (גלגל - רק חדש. במידה ויש נזק לחלקים אחרים - צריך לשקול כל דבר לגופו).

את החלקים הפגועים - תשמור ! אל תזרוק אותם (למקרה ותצטרך להגיע למשפט).

 

עם הצעת המחיר, תפנה לנהג/ חברת הביטוח שלו ותבקש שישלמו.

לא משלמים ? פנייה לתביעות קטנות.

 

דבר ששכחתי - עליך לחזור לחוקר תנועה כדי שיוסיף לתיק התלונה צילום ממסמכים רפואיים שקיבלת במיון (אם אפשרי - תצלם אותם מראש בבית). ותברר איתו כיצד אתה מקבל אישור על מעורבות בתאונת דרכים (מקבל מיידית או ששולחים בדואר) + תבקש אישור על הגשת תלונה.

 

 

תצלם במספר עותקים את האישור המשטרתי על מעורבות בתאונת דרכים.

עותק 1 - ביחד עם מסמכים לביטוח חובה.

עותק 2 - לקופ"ח כדי שיממנו ביקור במיון.

מסמכים רפואיים - למסור אך ורק עותקים. את המקור תשאיר אצלך.

פורסם

כמובן, לא בטוח מה יגיד הפוגע בבית המשפט לתביעות קטנות, וכמה מהאחריות לתאונה יטילו על רוכב האופניים.

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

פורסם

שלום לכולם,

(מבקש סליחה מראש אם זה מתאים יותר לאוף טופיק ולא למשפטי, פשוט אין לי גישהלשם, ואני זקוק לעזרה)

הבן שלי (בן 8) רכב עם אחיו הגדול (בן 12) על אופניים על מדרכה בעיר, מחניון שנמצאבתוך הבניינים יצא רכב, וכדי לצאת לכביש היה צריך לחצות את המדרכה, כאשר חצה פגעבבן שלי עם הטמבון הקידמי באזור הגלגל האחורי מצידו השמאלי של אופניים, הבן שליהצליח לקפוץ מהאופניים וקיבל מכות יבשות מהמדרכה.

אחיו מיד התקשר אליי, סיפר לי מה שקרה, וסיפר שהנהג "היה נחמד"ושאל אם ל בסדר, נתן לבן שלי מסטיקים, ונסע! כשהגעתי למקום תשאלתי כמה אשיםבסביבה, שמתי את האופניים שלו באוטו, והלכתי למשטרה, שם אמרו לי שאני יקח אותולמיון לבדיקות ולאחר מכן למחרת בבוקר להגיע להגיש תלונה.

הצלחתי בעזרת עדי ראייה לאתר את הנהג, הוא עובד שם באזור,כאשר הגעתי למקום עבודתו, אחד העובדים התקשר עליו ונתן לי לדבר איתו, הוא בטענהשלא ברח ובכלל לא קרה שום דבר רציני, לא היה מוכן למסור לי את הפרטים שלו.

במהלך הגשת תלונה, השוטרת התקשרה עליו, וביקשה שיגיע לתחנהבמיידי.

לאחר תשאול של הנהג ע"י החוקרת (אני לא הייתי נוכח, וגם לא עודכנתי על גרסתו לארוע) היאזימנה אותי ומסרה לי את כל פרטי הנהג והביטוחים שלו.

עוד נאמר לי ע"י החוקרת שלדעתה לא יהיה פה תיק נגדו,והעניין הועבר לבוחני תנועה שיחליטו מי אשם.

אני מודע לעובדה שהבן שלי די שובב, ובאמת יכול להיות שנסעמהר וייתכן גם שהנהג לא אשם במה שקרה, אני רק רותח מכעס על זה שהוא לא הודיע לאלמשטרה ולא להורים על המקרה, ופשוט נתן מסטיק ונסע.

יש ביידי את הטופס מהמשטרה, את מכתב שחרור בהמיון, ואת כלפרטי הנהג והביטוח שלו.

יש לציין שברוך השם הילד בסדר, למעט כמה שריטות, אבלהאופניים נהרסו, הגלגל האחורי התעקם.

מה עושים הלאה?

פונים לביטוח של הנהג, או ללכת לעורך דין?

 

תודה.

 

 

הנהג פגע עם החלק הקידמי שלו, בצד שמאל של האופניים!

נסע מבלי להודיע למשטרה או להורים, ופשוט שאל את הילד אם הכל בסדר ונסע!

אני כמובן מעוניין בפיצוי, ומאחל לנהג הזה שלילה וקנס כספי מבוחני התנועה.

אם היה מודיע, ומציע או מסכים על אופניים חדשות לילד, ומשאיר פרטים שלו של ביטוח שלו, אז לא היה לי שום טענה עליו, וזה לא היה מגיע בכלל לתלונה במשטרה.

 

קודם כל - תנמיכו בבקשה את עוצמת ההתלהמות. היא לא במקומה.

יש כאן 2 עניינים שונים :

1. פגיעה בילד ע"י הרכב - מטופל ע"י ביטוח חובה.

2. נזק לאופניים - טיפול מול הנהג וחברת הביטוח (סביר להניח שהנזק יותר נמוך מגבול ההשתתפות העצמית שלו).

 

לגבי פגיעה בילד - במידה ולא נגרם לו נזק רציני (זמני או קבוע) - ניתן לפנות לחברת הביטוח עם מסמכים רפואיים רלוונטיים.

חברת הביטוח תציע לך סכום פיצוי מסוים. שיקול שלך אם לקבל או לתבוע (לא בטוח שתקבל יותר).

במידה ונגרם נזק רציני (קיבלתי את הרושם שלא זה המצב)- יש לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום נזיקין ולהתייעץ איתו.

 

לגבי נזק לאופניים - לפנות לחנות, שיבדקו את הנזק. יתנו לך הצעת מחיר לתיקון/ חלקים חדשים (גלגל - רק חדש. במידה ויש נזק לחלקים אחרים - צריך לשקול כל דבר לגופו).

את החלקים הפגועים - תשמור ! אל תזרוק אותם (למקרה ותצטרך להגיע למשפט).

 

עם הצעת המחיר, תפנה לנהג/ חברת הביטוח שלו ותבקש שישלמו.

לא משלמים ? פנייה לתביעות קטנות.

 

דבר ששכחתי - עליך לחזור לחוקר תנועה כדי שיוסיף לתיק התלונה צילום ממסמכים רפואיים שקיבלת במיון (אם אפשרי - תצלם אותם מראש בבית). ותברר איתו כיצד אתה מקבל אישור על מעורבות בתאונת דרכים (מקבל מיידית או ששולחים בדואר) + תבקש אישור על הגשת תלונה.

 

 

תצלם במספר עותקים את האישור המשטרתי על מעורבות בתאונת דרכים.

עותק 1 - ביחד עם מסמכים לביטוח חובה.

עותק 2 - לקופ"ח כדי שיממנו ביקור במיון.

מסמכים רפואיים - למסור אך ורק עותקים. את המקור תשאיר אצלך.

 

איפוא ראית התלהמות

 

הפכת את התאונה לרצח ארלוזרוב

 

הילד קיבל כמה שריטות ראה תמונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה צריך להפריד בין הקטע שהוא נסע בלי להתקשר למשטרה או ליידע אותך, ולתאונה עצמה.

לפי דעתי בקשר לתאונה אין לך פה יותר מידי קייס, הילד שלך רכב על המדרכה.

ואם תלך בקטע של לתבוע על הנזק שנגרם לאופניים אז לפי דעתי בסופו של דבר אתה תמצא את עצמך משלם לנהג על הנזק שנגרם לרכב שלו, או שפשוט לא תקבל כלום.

פורסם

^^ לא יודע. אם רוכב האופניים היה נכנס בו, מילא. כיוון שהוא פגע בקצה האופניים אחרי שהאופניים כמעט חלפו, לא בטוח לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...