Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזכיר לי איזה שרשור שהייה פה...

משהו בסגנון שהוא הייה יכול לשבור במדידה את כולם, בסוף דיבר על מתקין שלו..

פאק, שרשור שהוא פשוט על כלום ושום דבר...

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

עזוב תום, הבחור משחק פה עם כולם. רגע אחד עונה כמו ילד ורגע אחרי עושה רושם שהוא באמת מחפש להתקין מערכת.

אבל אני לא קונה את בולשיט הזה.

 

והשיא הוא 153 + דציבל.

 

אדי - אני חושב שהגיע הזמן לנעול את השרשור בדיחה הזה.

פורסם

בסוף אני אבוא עם קולה למפגש :lol:

יכול להיות אני לא יודע לחפש בפורום ...

 

האמת שכבר פירקתי את האוטו בשביל להעביר חיווט ולעשות תשתית. אפילו עצר אותי שוטר ושאל אותי למה כל האוטו מפורק ?

 

היום למדתי שלסוע בלי כסאות וקונסולה מרכזית באוטו זה לא בטיחותי ונגד החוק !! ראו הוזהרתם ! :)

 

אני דווקא מאוד נחוש לסיים עם המערכת כמה שיותר מהר ...

 

מצרף כמה תמונות מהפלאפון

 

כבל 0G נחושת מלאה הועבר בהצלחה (היה דיי קשה), העברתי אותו בתעלה של החיווט של האוטו . יצא נחמד לטעמי.

כבלים RCA למי שמזהה העברתי באמצע לא כול כך רואים עם כל הבלאגן .

הדלתות מקדימה חתוכות למי שמזהה ... (בשביל הבניות)

 

car1.jpg

car4.jpg

 

חיווט לרמקולים עתידיים הועברו דרך הגג בצד אחד בצד השני רגיל דרך הרצפה . 2 כבלים 14G למידבאסים ואחד 16G לטויטרים.

car3.jpg

 

 

car2.jpg

 

זהו כרגע, מכין גם מפצלים לחשמל לפלוס ולמינוס ל 3 מגברים לכשיהיו ...

פורסם

כמה שאלות:

 

איזה רכב זה? דגם ושנתון? הדיפונים נראים כמו משהו משנות ה90 תחילת ה2000 אבל יש לך בידוד רעשים על הרצפה של המושב האחורי?

 

איפה קנית את השרוול הארוג? (טקפלקס בשם המוכר יותר למרות שזה מותג ולא המוצר)?

 

האם יש כרית אוויר למושבים שפירקת? אם כן - דאגת לנתק מצבר בזמן שהם מנותקות או שחיברת נגד לעומס דמה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הרכב שנת 2003... גם אני הופתעתי שיש כזה בידוד ברצפה .

 

השרוולים הוזמנו מ ebay עוד במאי .

 

לגבי כריות אויר, כן ניתקתי ת'מצבר, אבל נאלצתי לחבר אותו למרות שלא חיברתי את הכסא של הנוסע הקידמי.

 

בגדול יש לי מאפס תקלות ככה שזה לא בעיה בשבילי. (נורה של הכרית אויר)

 

אולי אני מתפזר קצת, אבל יש פה מישו שהביא ציוד מחול?? כמה נורא השביל האדום בשדה תעופה לציוד אודיו?? יש קומבינות??

פורסם

עד כמה מאמינים לך לגבימה שאתה מצהיר :)).

 

פשוט אני טס בקרוב לרוסיה והציוד שם זול ברמה משמעותית מכאן בארץ. ( ברמה מפחידה זול יותר).

 

בודק אפשרויות...

פורסם

ברוסיה תנסה לקנות את הפרו מדים של alphard audio מסדרת ה deaf bonce

אני כנראה גם יביא שתי זוגות ובידוד. המחירים בריצפה שם

פורסם

כן בדיוק מברר בודק ת׳שוק מה שנקרה :). להבנתי יש שם שוק שלם של מותגים מקומיים ברמה מצויינת ... מבדיקה קצרה אפשר להביא מערכת כמו שאני רוצה בחצי מהתקציב שלי שזה מדהים מבחינתי.

 

הבידוד שם נמכר במחיר של מסטיק בזוקה חחח ... לא יודע אם אני רוצה להכנס להרפתקאה כזאת אבל מאוד מפתה תאמת

פורסם

פעמיים עברתי מבלי שבכלל יסתכלו עליי - מזוודה אחת סה"כ הם בד"כ לא טורחים בכלל לבדוק.

 

ופעם שלישית בגלל שהיו לי מגבר ופרוססור החלטתי לא לקחת צ'אנס והלכתי ישר לאדום עם חיוך על הפרצוף - על הפרוססור הם לא לקחו מכס והחזירו חיוך בחזרה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...