Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה טועה ובגדול.. BIG TIME!

אנחנו אוהבים באסים חזקים, לא רעש. טוויטרים צורמים זה רעש.

 

אני בכל בניה שלי ניסיתי כמה שיותר לקחת בחשבון את עניין גובה הבמה ובחירת סט שיהיה לו תחום מיד\עליון טוב.

אני גם משתדל שתהיה לי לינאריות מתחום הבאס הגבוה אל הגבוהים, שכן אי אפשר לכניס את התחום התחתון של הסאבים למושג לינאריות.

 

חבל לצייר אותנו כחיות, זה לא לעניין.

 

 

ולאיליה - נראה טוב מאוד עד כה. תוספת של גרילים יסגרו לך את הדלתות בצורה יפה לדעתי.

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי הזווית - צודק וגם חשבתי על כך, אבל מאחר וזאת פעם ראשונה שאני עושה בניה כזאת לא ידעתי כמה זה יסבך את העסק, לכן החלטתי לא לסבך כבר בשלב התכנון אלא לעשות את הבסיס ההכרחי. לא חוכמה לתכנן בלי סוף. חשוב לסיים פרויקט שמתחילים.

 

אולי לפעם הבאה כבר אשחלל את הדברים על בסיס הניסיון שצברתי :)

 

 

mefisto לא מסכים איתך בקטע הזה. כמובן שמעניין סאונד טוב. (לפחות אותי).

אני אגב מרשה לעצמי להגיד שהמערכת נשמעת גם טוב וגם חזק . (לפי דעתי הסובייקטיבית)

האופי של הסאונד פשוט שונה (יותר אגרסיבי) לעומת המורל שהיו לי למשל ונשמעו מעולה עדין ורך .

פורסם

על שלט באס שמעת?

בחיית אל תשחקו אותה כאילו אתם יותר מתורבתים ואנחנו חוליגנים. עברנו כבר את המלחמה הזאת ב2012, אל תתחילו אותה שוב.

פורסם

בכלל לא הכוונה שלי, רק זה נראה לי יותר "מלוכלך" פשוט, אין פה כוונה של מה יותר טוב, זה עניין של העדפה, גם שאני שומע פתאום ראפ בא לי מפלצת בבגז'.

מצטער אם לא הובנתי נכון, אין פה כוונה מי יותר טוב ומה יותר טוב, ומי אנין טעם יותר.

פורסם

כל סאב אפשר למתן עם כיוונים.

מי שעובד עם פרוססור בכלל יכול לחגוג עם פריסטים שונים, אחד מתון ומאוזן לעומת אחד שיותר קיצוני.

פורסם

כל סאב אפשר למתן עם כיוונים.

מי שעובד עם פרוססור בכלל יכול לחגוג עם פריסטים שונים, אחד מתון ומאוזן לעומת אחד שיותר קיצוני.

פורסם

בין SPL לSQ יש Q באמצע

 

אפשר לגשר בין השניים לעולם הSQL

 

הבעיה היא כאשר הסאב וופר נבנה מלכחתחילה למטרה אחת והיא SPL - כאשר התיבה מתוכננת להוציא לחץ מפלצתי בתדר מסויים קשה מאוד עד בלתי אפשרי להשאיר לסאב וופר את היכולות הטונאליות שלו ואז גם שלט באס לא ממש עוזר כי בלי יכולת טונאלית - זה פשוט לא זה.

 

אבל זה כמו לנסות לאכול עוגה ולהשאירה שלמה - מי שבונה נטו רכב לSPL זה גם בד"כ לא יהיה הDAILY DRIVER שלו אלא רכב לתחרויות או ארועים בלבד.

 

אני לא חושב שיש אפילו אדם אחד בארץ שבאמת בנה רכב SPL ברמה כזו ובכוונה כזו - כולנו כאן משתמשים בדיילי דרייברס שלנו.

 

ובמידה וכן - והסאב וופר אכן בלתי נשלט או פשוט לא טונאלי - אפשר פשוט לכבות אותו כשרוצים קצת SQ גם ככה ברוב הרכבים האלה אתה תראה ציוד PRO שמסוגל "לתת" יפה מאוד גם בלי סאב וופר.

 

ואם להיות כנה - בעיני מערכת שהיא SQ נטו, עדיף בלי סאב וופר אלא פשוט מידבאסים גדולים.

 

ברוב הרכבים שיצא לי לשמוע בהם עד היום את long after youre gone של קריס ג'ונס - הסאב וופר פשוט הורס את כל החוויה ברגע שהגיטרה נכנסת, בודדים הם הסאב וופרים ששמעתי אותם משאירים את הטרק הזה שלם.

 

אכן אני עם דיוויד - לSPL יש בעיית תדמית קשה בגלל הצמדת סטריאוטיפ

 

בשנים האחרונות היה חשוב לי להכיר קצת יותר חלק מחברי הSPL ובאמת, יש שם אנשים נהדרים וטובים - איך הגענו למלחמה המפגרת הזו אז - איפה היה כשל בתקשורת, זה כבר לא משנה.

 

חברים - אל תחפשו SQ בSPL ואל תחפשו SPL בSQ במובן של שחור ולבן - תחפשו את התחום האפור ותיפגשו שם - זה יעשו לכולנו רק טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אתה שובר מוסכמות :-D

מזכיר לי את מה שארין עשה השבוע, זוג 10" בקיקים :shock:

8781BB31-BF15-4530-9B5E-9808A83D4340.jpg

 

 

אבל לנו הנורמלים גם מורל אולטימו מספיק, סאב טונאלי ומדויק, לא משתלט ולא אלים, אלא משלים בצורה שקופה את התדרים הנמוכים.

פורסם

אפרופו לגבי זוויות, אם האלמנט נחתך בתחום תדר אותו הוא מנגן בעלומה רחבה, אפשר להוציא ממנו תוצאה מעולה בתוך חדר קטן גם מבלי לכוון לו את הזווית.

 

בסט שלושה חלקים ברכב, בתכלס, רק את הטוויטר באמת חשוב לכוון לזווית נכונה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ביטול של הBeaming לא תמיד שווה לביטול "חשיפת המיקום" של האלמנט, במיוחד עם ההחזרים שיש ברכב.

 

אבל עדיין בנוגע למיד וטוויטר לדעתי התקנה ממולך כמה שיותר היא חובה, אורך גל קצר לאוזניים ישירות לעומת אורך גל ארוך של תדרים נמוכים שהם ארוכים והאוזניים שלנו קולטות אותם לא משנה מאיפה, ברגע שאתה מוריד מיד או טוויטר נמוך מהדשבורד אתה מסתכן בזה שהמוח שלנו יפצה על האורך גל ו"יבין" שהסאונד בא מלמטה ואז כל הבמה נמשכת למטה.

 

כדי למצוא את נקודת הBeaming של האלמנט שלך יש לחלק 13543 בקוטר שלו באינצ'ים, נגיד אלמנט ממוצע של 6.5" נקודת הבימינג שלו היא ב2084Hz, זה אומר שאם תחתוך אותו מעל תקבל סוג של קרן ישירות מהרמקול קדימה, כך שאם אתה מעל הנקודה הזו עדיף לכוון את הרמקול ישירות אלייך, אם אתה מתחת לנקודה הזו הוא יכול להיות OFF-AXIS אבל עדיין מבחינת החזרים הם עדיין קיימים וזה כבר תלוי בהתקנה.

 

אדי תקן אותי אם אני טועה, אני עדיין בחיתולים לעומתך :oops:

פורסם

אתה לא טועה, זה סה"כ נכון. רוחב עלומה זה גורם אחד לקחת בחשבון וגם צריך לקחת בחשבון את הציר האנכי עליו הרמקולים ממוקמים ועד כמה הם רחוקים ממנו אחד מהשני וגם גורמים מפריעים\חוסמים בדרך.

 

לגבי התקנה נמוכה של טוויטרים - המוח יצור גובה במה תקין סה"כ אבל כאשר אתה תביט כלפי הטוויטרים הם יסגירו את מיקומם וגם עיקר ה"ווליום" של המערכת - תקרא לזה "בשר" או בפשטות דינמיקה - תיפגע ותהיה מדוללת יותר, כאשר אתה תוריד את הראש בגובה לאזור הגובה של הטוויטרים אתה תבחין בכך באופן מיידי, בגלל זה הפסקתי עם התקנות קיק פאנל (הכוונה היא שהטוויטרים והמידים נמצאים בקיק פאנל).

 

ולגבי התקדמות ההתקנה של פותח השרשור - תענוג לראות פרוייקטי DIY בשנת 2016 - זה חסר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תלוי גם בסוג הטוויטר וההגברה וכמובן הזווית.

אתה מוזמן לשבת אצלי ברכב שהטווטרים בנויים נמוך ולא מכוונים כלפי מעלה ולבדוק תוך כמה שניות האוזניים מתחילות לדמם (;

פורסם

תחשוב מה יקרה אם בנוסף לזה אתה תוריד את הראש לגובה המיקום שלהם. זה גם משחק של נצילות ואופן פיזור הגלים.

 

Horns למשל הם סופר נצילים ולכן התקנה נמוכה שלהם מתחת לדש לא מורגשת. הגיוני מאוד שגם טוויטרים בולט להגברה מקצועית יתנהגו דומה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...