Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שהיית צנוע ורשמת - השיערות בידיים :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי זה נשמע הגזמה, אבל זה מה שהרגשתי. דווקא על הראש לא הרגשתי :] (ואני לא מקריח בנתיים)

 

כמובן שזה לא משהו מטורף מטורף. שומעים חזק מאוד והיום אחרי הנסיעה הביתה מהעבודה כבר כאבו לי האוזניים מהלחץ. מרגישים כאילו אתה יורד לים המלח כל הזמן .

 

נזכר במכונית שהיתה במפגש עם ה 2 סאבים סאנדאון 15 (אבובים כאלה) ומונו 6K שמוזיז את החלונות בצורה גלית והוישרים קופצים כאילו קיבלו מכת חשמל . זה בטח נזק מוחי לסוע ולשמוע יום יום ככה :lol:

 

מחכה ליראות איזה מפלצות יגיעו למפגש הארצי ;]

פורסם

תנמיך ציפיות, במפגש לא תראה משהו מטורף מידי. לפני 3-4 שנים היו המון חברי פורום עם מערכות שהיו מכובדות בזמנו. אמנם חזקים מידי לא היינו אבל היו הרבה מאיתנו. דברים השתנו מאז.

פורסם

אני בהחלט זוכר ש6w של ג'ייאל הצליח להזיז לי שיערות בראש ואני מאמין שאתה הרגשת דבר דומה בידיים, סהכ בתוך קבינה קטנה של רכב סאב וופר מייצר גלי הלם קטנים ויכול להיות שגם לווית רגע של הנאה טהורה שלא הכרת לפני כן.

 

מערכת טובה יכולה לעשות את זה.

 

 

יש פחות אנשים בתחביב אין ספק, אנחנו התבגרנו, חלקנו כבר עם ילדים ומשכנתא על הראש וסדרי עדיפויות משתנים. לחלקנו פשוט נמאס או שמיצוי התחביב הגיע, זה טבעי וזה בסדר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דיי עצוב שאנשים צריכים לבחור בין תחביב למשפחה ... המציאות העגומה של מדינת ישראל .

 

בכל אופן אני אופטימי מקווה שיהיה מעניין .

 

מצרף כמה תמונות של הטבעות אלומיניום . היה שווה לחכות ;]

עומק 7.5 ס"מ למי שתוהה.

 

1.jpg2.jpg

פורסם

לא עצוב בכלל, זה לא רק היבט כלכלי, להפך, זה עצוב כשמישהו מזניח את המשפחה שלו על חשבון התחביב.

 

למי שתהה אני כותב בפורום או כשכל הנפשות בבית ישנים או כשאני בעבודה ומתעסק ברכב בעיקר בשעות הלילה, לא על חשבון המשפחה, לעולם לא!

 

רציתי לשאול, מה עלות החומר לכאלו טבעות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין לי מושג כמה זה עולה. לא שילמתי על זה כלום, פשוט יש לי אפשרות. אחרת היתי עושה מעץ .

 

אני מאמין שהמחיר לא זול למי שירצה להזמין דבר כזה. לצורך העניין אני יודע שעל הטבעות האלה הלכו שעתיים עבודה CNC שזה המון.

במכונת חריטה גם אפשר לעשות את זה, בוודאי יהיה זול משמעותית.

החומר עצמו גם לא זול - הלכו כמה קילוגרמים טובים של אלומיניום .

 

איפשהו אני מסכים עם REZ שזה קצת OVERKILL . אבל במקרה שלי מלבד זמן המתנה ארוך, לא יצאתי בנזק.

 

אנסה לברר אבל. מעניין באמת ...

פורסם

אני חושב שהיתרון היחידי מעל עץ זה העמידות של החומר, ומן הסתם המראה.

אל תשכח לשים מבודד כלשהו (ספוג) בין הרמקול/טבעות/דלת.

 

מה שטוב בעץ זה שאם זה לא יושב טוב - אפשר בקלות לבצע שינויי או ליצור סט חדש של טבעות. החומר יחסית זול ולא דרוש CNC על מנת לכרסם חומר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

החלטתי לעדכן קצת, למרות שהדברים מתקדמים דיי לאט כי אין לי זמן בעיקר. סוף הקיץ והשבתות הולכים על דברים אחרים ;]

 

אבל דווקא בימי החול אני משתדל כל פעם לעשות משו קטן אחרי העבודה.

 

אז אחרי כשבועים, מה שהספקתי לעשות זה להתקין את הטבעות על הדלתות ולאטום את הפתחים בדלת בעזרת פייברגלס. החלטתי ללכת על פייברגלס כי זה היה הכי פשוט ויעיל לביצוע מבחינתי.

 

הדבקתי מבודד רעשים בין הפייבר לדלת בשביל איטום טוב יותר .

 

1.jpg

 

הפייברגלס הוברג ועליו טבעת אלומיניום 8 אינץ'. את הטבעת 6.5 החלטתי למקם במקום המקורי. זה פתרון שגרר הכי פחות שינויים לכן החלטתי לבצע דווקא ככה .

7.jpg

מבט מקרוב ומכמה זוויות.

2.jpg

3.jpg

עם הרמקולים מורכבים

 

4.jpg

6.jpg

 

הסאונד כרגע מרשים מאוד . המידבאס מאוד עצבני . עדיין יש מקום לשיפור הכיוונים, אבל אפילו כרגע המערכת נשמעת מאוד מרשים ומאוד מאוד חזק.

 

הסופש הזה יהיה לי זמן פנוי - אסיים את האיטום של הדלתות.

 

ואז ישאר "רק" הדיפונים ופינישים אחרונים .

 

מקווה שהדיפונים יצאו לי בצורה מכובדת לפעם ראשונה :] מקווה לא לפשל 8)

5.jpg

פורסם

עבודה יפה מאוד!!!

 

לפי מה שאני רואה הצמדת את הפיבר עם ניטים לדלת? - למה לא ברגים?

 

לפעם הבאה - כשאתה חותך את הפיבר כבר לצורה של הפתחים - תעטוף את הפיבר עם דיינאמאט גם כן ורק אז תצמיד לדלת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אנשים מזמן לא עדכנתי, (לא היה לי כוח )

 

בגדול בתקופה האחרונה בעיקר הקשבתי למערכת ושיחקתי עם הכיוונים וחשבתי איך אני עושה את הדלתות ;].

 

מבחינת כיוונים כרגע נעצרתי על :

 

טויטרים - גבול תחתון 12.5K סלופ 6 (במצב הזה הם יורדים הכי נמוך ללא עיווט וצרימה בווליום גבוה)

מידים -מכ 250HZ (דרך המגבר) - עד הסוף

וופר - מ 80HZ עד כ 250HZ (גבול עליון חתוך מהמגבר גבול תחתון מהראש סלופ 18 )

סאב - מ 25 עד 80 . (חתוך גם דרך הראש וגם דרך המגבר)

 

בגדול התרגלתי למערכת דיי מהר אני חושב... אוהב איך שהיא נשמעת ב 95% מהמקרים :). העוצמה כבר לא מרשימה אותי כמו פעם לצערי... התרגלתי .

 

וקצת עדכונים בעיניין בניית הדלתות.

 

הדלתות נאטמו שתיהם בשכבה נוספת של בוטיל רוסי משובח (3 מ"מ) וחומר מבודד רעשים (ספוגי/צמיגי)

 

לפני (למי שלא זוכר):

before.jpg

 

אחרי :

after 1.jpg

after 2.jpg

 

היה שיפור משמעותי במיד באס וירידה משמעותית ברעשי רקע בווליום גבוהה בצלילים שבתחום הבינוני. הסאונד נשמע הרבה יותר מפורט ונעים (אם אפשר לקרוא לזה ככה) בווליום ממש גבוה .

 

בניית הדלתות -

המשימה היתה לא פשוטה, בעיקר בגלל הדלת עצמה שעשויה בצורה מסובכת. בהתחלה חשבתי שאחרי שאבנה את הפודים בצורה הרצויה האעשה פשוט ריפוד חדש לכל הדלת, אך בגלל הקונסטרוקציה המסובכת של הדלת העדפתי לא להכנס לזה ולבנות רק את החלק התחתון מחדש :

 

doors1.jpg

doors 2.jpg

 

משימה לא פשוטה היתה למקם את הפתחים בדיוק מעל הרמקולים (בכדי להבריג את הדיפון אל תוך הטבעת של הרמקול)

doors 3.jpg

 

בד לייקרה ליצוק הצורה הרצויה

doors 4.jpg

שכבת פוליאסטר על הלייקרה להקשחה

doors 5.jpg

 

חיזוק הצורה מהצד הפנימי ע"י כמה שכבות של פייברגלאס

doors 6.jpg

י

גימור ויישור הפוד בעזרת שפכטל פחחים + מיקום הברגים:

doors 7.jpg

 

מדידה אחרונה לפני הריפוד

doors 8.jpg

 

מדידה על הדלת אחרי הדבקת הוניל החדש :), יושב בול פגז. מאוד מרוצה מהתוצאה לפעם הראשונה.

doors final.jpg

 

זהו עכשיו רק נשאר לצבוע מבפנים בצבע שחור (שלא יראו את צבע העץ) ולהתאים גרילים נחמדים .

 

מקומות לקניית גרילים לרמקולים בארץ יתקבלו בברכה .

פורסם

יצא יפה!

לגבי גרילים, תחשוב אולי לבנות DIY. אם אתה יודע רוסית, יש המון מידע על כך.

https://www.drive2.ru/l/177659/

 

 

אם אתה רוצה משהו מיוחד, יש ברוסיה כמה וכמה אנשים שעושים דברים מדהימים וניתן להמין פשוט הכל.

https://vk.com/autogrills

http://www.bassclub.ru/forum/showthread.php?t=56287

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

טוב, זה לא SQ, זה SPL, לא מעניין אותם במה, ליניאריות וכו'.. העיקר רעש וLOW BASS

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8


×
×
  • תוכן חדש...