Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסע להשיג חתיכת פח (אפילו אלומיניום) ולגזור לפי המידה של החורים עם ברגים תקדח על הפח המקורי ותחזק אותו עם איטום עלק, זה יעשה את העבודה ויספיק.

Scan Speak

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

בזמן שאני חושב ומחפש מאיפה להשיג את החתיכות אלומיניום לסיים את האיטום, החלטתי לסיים את הפודים לטויטרים . לאט לאט אחרי שעות העבודה ;]

 

מצרף תמונות -

כיסיתי את הפודים עם שפכטל לרכב, יצא מאוד חזק ולכן, החלטתי לא להוסיף פייבר. מיותר לטעמי.

20160801_220007.jpg

 

20160801_235847.jpg

אחרי מספר שיופים הדבקתי וניל שחור על הפודים .

20160801_235903.jpg

 

מדידות ברכב - סה"כ נכנס פיקס ויושב סבבה לגמרי.

 

20160802_151921.jpg

20160802_151931.jpg

 

ופה כבר עם הברגים - אלן M6 הברגות .

20160802_175104.jpg

 

לא יצא מושלם מושלם, אבל לפעם ראשונה מספיק טוב לטעמי. לא בא לי להשקיע בזה יותר בנתיים .

 

הוצאות על הפודים - 25 שח קצף פוליאריטן, שפכטל לרכב 30 שח . אינסרט להברגות ברגים - 6 שח. בד וניל שחור - נקנה לכל הפרויקט 2 מטר רץ 160 שח . דבק מגע סופר 33 - 29 שח.

כל שאר הציוד היה לי בבית -מקדחה + ג'קסו + אקדח סיליקון + נייר שיוף +שעריות עץ +ברגים :lol:.

עריכה אחרונה על ידי DB9
פורסם

פרוייקט מרגע לדודלי, לוחמה עם רובה מסמרים!

 

אבל ככה כבשנו את הכותל בעצם.

 

שאפו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חחח תודה ! :lol:

 

כל עוד אני מחכה לטבעות אלומיניום לאלמנטים בדלתות אין לי כל כך כבר מה לעשות בהתקנה ...

 

אשמח לשמוע המלצה לנגר טוב (וזול כמובן חח) שיכול לחתוך חתיכות עץ לפי מידות. אבנה תיבה לסאב בנתיים .

 

איזור תל-אביב/חולון/יבנה/רחובות/ראשל"צ

פורסם

״חחחחחח״ זו לא מילה תיקנית - קרא את חוקי הפורום.

 

למה דווקא טבעות אלומניום? קצת אוברקיל. טבעות עץ עם ציפוי (לקה) יעשו את העבודה.

 

חפש פרטי מתקין ישראל ג׳וניור - הוא יכול לארגן לך את הפלטות לפי מידה ולהרכיב. העץ לא זול

פורסם

אכן, נא לשמור על חוקי הבית.

 

אם התיבה הולכת להיות מעץ מלא - תתכונן לזה שזה יכאב קצת בכיס.

 

MDF זה כבר סיפור אחר אבל כמובן ככל שהעובי עולה המחיר עולה (יותר חומר).

 

טבעת אלומיניום בין אם אובר קיל או לא היא טבעת אלומיניום - להזיק זה לא יזיק, עמיד יותר לרטיבות וחום ואין צורך להחליף במידה ונרטב או לצפות בלכה בכדי שלא ירטב.

 

תמשיך לעדכן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

חבר'ה צריך עזרה...

 

מצאתי איזה נגר שיכול לחתוך לי בזול (עץ) לפי מידות, מה לעשות אני תפרן עד הסוף :lol:

 

 

העיניין הוא שבשרטוט מופיע עובי עץ 18MM . עכשיו אצל הנגר יש 17MM סנדויץ' או MDF (קרטון דחוס) 18MM .

ממה עדיף לעשות את התיבה לסאב?? MDF או סנדויץ' ?? כמה שאני זוכר MDF טוב יותר לסאונד . תקנו אותי עם אני טועה .

 

מחכה לתשובה שלכם זה דיי דחוף :-D

 

***ועוד שאלה - האם תיבה שמכוונת ל 35HZ תיהיה מספיקה ??

עריכה אחרונה על ידי DB9
פורסם

סנדוויץ עדיף - כל עוד זה איכותי (9 שכבות ומעלה).

17ממ יעבוד, אבל אני אישית הולךעל 19ממ במינימום.

 

35 הרץ יתן לך משהו לינארי פחות או יותר - 30 הרץ עד 60.

תכוון יותר נמוך תאבד את ה50+ ותרוויח למטה

תכוון יותר גבוה ותאבד את ה30 אבל אתה תרוויח עוצמה ב40 ומעלה.

פורסם

יופי עזרת מאוד !

 

גם להבין את הגרפים שראיתי וגם לבדוק את הנגר מבחינת העץ שהוא מספק !

 

מעדיף סאב עם תפוקה לינארית יותר ... אלך על ה 35 הרץ ..

 

תודה !

פורסם

אל תהיה פזיז עם התיבה.

תעלה לכאן מפרט טכני של התיבה (כולל מידות) כדי שנוכל לראות ולהמליץ.

 

מי שממהר מוציא יותר $$$

פורסם

דייב תבנה לו תיבה מקרטון דחוס 3.2

או שילך לפינוקיו שיבנה לו תיבה

תיבה עם אף ארוך שמשקרת בתוצאה.

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

לא בטוח שאני רוצה לדעת מי זה "פינוקיו" :shock: ולמה יש לו אף ארוך :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

לשלם כסף מיותר אני ממש לא רוצה, לא אוהב את התחביב הזה ;].

 

מצרף לפה את הסרטוט.

sub1.jpgsub2.jpg

 

מקווה שזה מספיק.

 

מצטער לאכזב את מר צינור שזה לא פורט עגול :lol:

מחכה להתייחסותכם אני צריך מחר לספק מידות לנגר .

אלך על ה 17MM עם כך . אפשר כעקרון להזמין חומר עבה יותר, אבל כמו שאמרתי לא מחפש להשתגע ...

 

**אגב עלות החומר - 200 שח לתיבה זו .

 

*** מצרף עוד תמונה של הגרף שהתיבה מייצרת. דיי מאמת את התיאור של REZ לטעמי .

 

graph.jpg

עריכה אחרונה על ידי DB9
פורסם

שאתה מציין מחירים ומראה לנו איך אתה עושה אתה בא מאיזו נקודת הנחה??

שאתה לא פראייר לשלם כסף "מיותר" ולהראות לאחרים שגם הם יכולים??

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי


×
×
  • תוכן חדש...