Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא בטוח שאני רוצה לדעת מי זה "פינוקיו" :shock: ולמה יש לו אף ארוך :?

 

שכחת שיש לו גם ביצות קשות

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני בא להראות לאנשים כמה זה יכול לעלות ובמה זה כרוך אם הם רוצים לעשות לבד . מה קשור פרייאר ??

 

אגב היתי במפגש והיה נחמד . היו איזה 5 רכבים . אחרי המפגש אני שוקל להביא עוד סאב כמו שלי :lol: לעשות רוח זה כיף.

פורסם

תביא עוד 3 זה לא ישנה לפי מה שהבנתי אתה עם מצבר רגיל.עוד פעם כבר רשמתי את זה אם אתה רוצה spl תתחיל לבנות תשתית חשמל חזקה קודם: מצברים ,אלטרנטור ,3 הגדולים ,כבלים.

כמה rms המונו שלך?

פורסם

ברור לי שעוד סאב יגרור כבר שינויים בחשמל . כרגע המונו הו 1.2к . ברור לי שהוא לא יספיק ל2 סאבים כאלה, למרות שהוא יודע לעבוד יציב גם ב 0.5 אום .

פורסם

בהצלחה לך - יציב על 0.5 עם חשמל מקורי. מנהלים סלחו אבל.. חחחחחחחחחחחח

את רוצה 0.5 על המונו הזה? תשים כסף כבר עכשיו על מצבר AGM ראשי ומשני, כבל 0 גייג׳ ושלושת הגדולים.

פורסם

גם בתצורה הנוכחית של לכאורה 1200W מהמונו (ב-1 אוהם), 600W מהשני ערוצים (ב-4 אוהם), ועוד 260W לשני מידבאסים (4 אוהם) ועוד בערך 200W לטוויטרים (6 אוהם), ובסה"כ 2260W בתפוקה מלאה, לא נראה שיזיק שדרוג רציני למערכת החשמל.

פורסם

כשאני אחליט שאני רוצה 2 סאבים, אשקול מה שצריך . בנתיים אני מרוצה מאוד.

 

אביב אתה היתה במפגש?

פורסם

תום, חישבת הספק תפוקה.

המונו יעיל בכ75-85 אחוז בעוד המגברים האחרים 55-65 אחוז.

אז מדובר בצריכה של 3.5k לפחות בעוצמה מלאה.

פורסם

שומר שבת אחי.

אם הייתי במפגש היית שומע (;

תחזק תחשמל לפני הכל גם אם אתה לא הולך לשנות משהו. הצעה שלי? אלטרנטור טוב זה בסיסי ו3 הגדולים.

פורסם

אביב יפה מאוד

אני רואה שלמדת משהו

יש שיפור משמעותי בהבנה שלך

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

שבת היום ! שבת היום !

היום התפנה לי קצת זמן החלטתי להרכיב את התיבה של הסאב, עד שהשכנים ביקשו להפסיק :lol:

 

מעדכן מהתהליך - מחר כבר אבדוק אותו בפעולה ;]

 

בסוף החלטתי ללכת על MDF 19MM . הצליחו לבלבל אותי כבר, פה אמרו לי סנדוויץ' במפגש אמרו MDF . קיצר הלכתי על MDF סה"כ אותו מחיר עשו לי .

 

ברגים כל 5 ס"מ - אולי אוברקיל...

0.jpg

-1.jpg

2.jpg

 

חיברתי בין הפלטות דבק מגע + ברגים .

1.jpg

 

הפורט . לא צינור הפעם :lol:

3.jpg

 

קצת סיליקון בחיבורים לפני הסגירה ...

4.jpg

חיתוך פתח הפורט + הסאב עצמו .

5.jpg

הסאב יושב טוב בפנים !!

7.jpg

 

בסוף החלטתי לעשות פלטה כפולה מקדימה - זה מה שנשאר בעצם ... לחבר ולחתוך את הפורט .

 

6.jpg

 

זה הלוק כרגע - הרדיוס החיצוני יצא לי קצת עקום משום מה ... בגדול זה לא קריטי אשייף את זה קצת ויהיה בסדר עם הקרפט אחרי זה.

8.jpg

 

 

ועוד עידכון קטן/גדול - טבעות האלומיניום מוכנות . שבוע הבא אפשר להתחיל להתעסק עם הדלתות .

 

9.jpg

 

 

זהו בנתיים ...

פורסם

תתחדש, נראה טוב.

הMDF זה בסדר גמור ואין שום דבר רע בזה. הסנדוויץ יותר איותי אבל לא יעשה הבדל בSPL.

 

איך נשמע? יותר טוב מהתיבה הקטנה אני מניח.

פורסם

האמת עוד לא בדקתי איך נשמע ... מחר מחר כבר.

 

חסר לזה שזה לא ישמע יותר טוב. הז*****תי עם זה לא קצת :lol:

פורסם

טוב, אז אחרי כמה נסיעות עם המפצלת הקטנה בבגאז', אגיד שהתיבה עושה את העבודה בהחלט.

 

ההבדלים העיקריים הם בעוצמה של הבאס וגם הבאס נשמע יותר "נכון" (עד כמה שאפשר לקרוא לזה ככה).

 

נוצר אפקט של לחץ כזה באוזניים ומרגישים שהשיערות בידיים זזות (אולי אני פשוט שעיר בידיים. לא יודע...)

 

זהו, בנתיים אני נהנה מאוד מהתהליך ומהתוצאות. מחכה כבר לסיים עם הדלתות ולשמוע איך כל הדבר הזה נשמע בשלמותו.

 

ההוצאות על התיבה מבחינתי הסתכמו ב 320 שח . 300 שח העץ + עבודת החיתוך. 20 שח ברגים . זה כמובן בלי הבד שעוד אקנה.


×
×
  • תוכן חדש...