Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או במקום פוליאסטר להשתמש באפוקסי מהיר, לפוד טוויטר שכזה לא צריך יותר מידי חומר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היום חיברתי את כל הרמקולים והפעלתי את המערכת עם מד מתח (לסאב).... הרמקולים היו פשוט מחוברים לחיווט לא במקומות היעודיים שלהם. עשיתי זאת בכדי לבדוק אם יש בעיות של נפילות מתח או רעשים .

 

נפילות מתח אין, גם בטראקים כבדים כמו COCA COLA המתח לא יורד מתחת ל 13V . אני מאמין שאחרי שאני אריץ כבל 0G גם מהאלטרנטור יהיו אפילו פחות נפילות. רעשים גם אין .

 

עוצמה יש למערכת בשפע - לא משהו ששמעתי אי פעם פשוט טירוף מבחינתי. אפשר לנשום את הסאונד, מרגישים איך הבאס נכנס לריאות בכל נשימה :lol:

 

הסאב כרגע ללא תיבת SPL יעודית מה שנקרה הוא יושב כרגע במקום הגלגל הרזרבי . חיברתי אותו ב 1 אום . אני לא יכול לדמיין אפילו איך הוא ישמע עם תיבה גדולה מכוון כמו שצריך ...

 

ושאלה - איך מומלץ לכוון טויטרים כאלה (מבחינת זוית)? אני לא חושב שזה רעיון טוב לכוון אותם ישר לכיוון הראש כי זה יהרוג לי תאוזניים (ניסיתי לשחק קצת עם הטויטר ) . מה אתם אומרים ??

 

מצרף תמונה של הפודים לטויטרים עם הקצף כרגע ... אני עוד בוחן אפשרויות . אצרף עוד תמונות עוד מעט.

tweater3.jpg

פורסם

למדוד נפילות מתח כשהסאב בFree air זה לא חוכמה.

חכה שתתקין את הסאב בתיבה ואז תראה נפילות. בנוסף, איך כיוונת גיין? ייתכן ולא ניצלת כל מלוא ההספק.

ויתר על כך, תנסה אתזה עם תדר 40 הרץ למשך 10 שניות ואז תראה אם פתאום נופל לך המתח.

פורסם (נערך)

בבקשה לערוך את ההודעה הזאת להודעה הקודמת . (עם התמונה של הפודים)

 

חלק מהתמונות לא לבעלי לב חלש (לא לא יהיה קצר הכל בסדר ):lol:

הוולטמטר חובר בטעות לפלוס הקבוע בגלל זה הוא מראה 12V כשהאוטו כבוי . מחר כבר אתקן את זה .

volt.jpg

 

הרמקולים חוברו ממש ככה על הרצפה לחוטים בשביל הבדיקה.

speakers.jpg

 

הסאב בגלגל הרזרבי - כמובן שזה לא יהיה המקום שלו, יש שם באיזור ה 50 ליטר. שזה לא מספיק לסאב כזה .

sub.jpg

 

פודים לטויטרים . ניסוי וטעיה .

tweeterpod.jpg

 

 

אשמח לשמוע תגובות והמלצות לגבי הזוית של הטויטרים . אני פשוט מפחד לכוון אותם לתוך הראש :lol:

 

שלב הבא - איטום דלתות .

עריכה אחרונה על ידי DB9
פורסם

בדקתי יותר מ 10 שניות על הטראק Gucci mane - coca cola גרסאת ה 35 הרץ . הגיין היה על כ 90 אחוז. בכל זאת הציוד חדש לא רציתי עד הסוף לטחון.

 

לא ידעתי שהתיבה משפיעה כל כך. שווה אולי להכניס אותו לתיבה של סאב אחר ? רק בשביל הבדיקה ?

פורסם

לא הבנתי... המגברים היו על גיין של קצת יותר מחצי והמונו בלוק היה משו כמו 90 אחוז . הגברתי תקלריון ל 30 מתוך 33 .

ככה עשיתי... יכול להיות שזה לא מדד, אני סהר מספר איך בדקתי נפילות מתח.

פורסם

חבר, לא בודקים נפילות מתח ככה. וגם לא עם צג לד שעולה 30 סנט.

אתה צריךמכשיר שיודע לתפוס פיקים, גם של מתח וגם של זרם. משהו בסגנון פלוק.

פורסם

עזובו את עניין שריפת הציוד, הציוד נקנה חדש, צריך כמה שעות הרצה ואתה ישר על ההפעלה הראשונה פותח עלייהם גיינים כאילו אין מחר.

בבקשה ממך אם כבר השקעת בציוד חדש ושמת סכום יפה לכבוד זה, תמשיך מכאן והלאה כמו שצריך.

לעשות מה שאתה עושה רק יכול לגרום נזק לציוד.

 

בהצלחה.

Scan Speak

פורסם

הציוד יעבור את ההרצה שלו כמובן, פשוט היתי חייב לקבל מושג. לא עמדתי בפיתוי ;]

 

מכשיר הפלוק הזה, זה חייב להיות פלוק ? או גם וולטמטר סיני רגיל בסגנון שלו יספיק ? (כאלה של 100+- שח )

 

לגבי הטויטרים - החלטתי כרגע להשאיר אותם ככה בתוך הפודים הלא גמורים . אחליט כבר על הזוית שלהם בסוף, כשהדלתות יהיו גמורות. אני גם מחכה לטבעות גבוהות מאלומיניום לרמקולים - משו שלא תלוי בי, יקח זמן. מקווה שזה לא יתקע אותי .

 

לגבי איטום הדלתות -עד כמה יש משמעות לאיטום הקיר החיצוני של דלת ? שווה להשקיע בו בכלל ?

פורסם

בוודאי שכן - הוא יווברץ כמו משוגע על האלמנטים האלה, תבודד היטב - 70 עד 90 אחוז כיסוי שטח.

 

לגבי הטוויטרים - בטח אני דביל שאני שואל בכלל אבל יש גרף היענות כוח עבורם ע"י היצרן בסטיית זווית של 90, 60, 45, 30 מעלות מהראש וגם און אקסיס? זווית 0.

 

אם כן אוכל לתת חוות דעת לגבי זווית התקנה רצוייה בהתאם לציפיות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אנסה לבדוק לגבי הגרפים, לא יודע כל כך איך לתרגם לרוסית את מה שאתה מבקש... אנסה לבדוק אבל.

 

בנתיים מיקמתי את הוולטמטר הסיני במקום נורמלי. שיהיה לא יזיק .

voltmeter2.jpg

פורסם

http://alphard.audio/general/product/id2855

זה הרכיב.

אדי, זה SPL. מי צריך פה גרף 45 מעלות!? כיוון אותם לרכז.

ברכבי SPL מכוונים משהו לכיוון כלשהו? זיות? . בעיקר זה רעש!!!!!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8


×
×
  • תוכן חדש...