Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הבאתי מקייב משהו כמו 10-12 קילו של בידוד STP. מסתיק בזוקה עולה יותר יקר שם מהבידוד ברמה.

יש את STP AERO , הוא קל יותר ועושה עבודה מצויינת. אני בשביל זה בייתי מזמין מזוודה נוספת וקונה מרוסיה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מפתה אותי יותר ויותר... פערי המחירים גדולים וגם זה שאני רואה אנשים שהתנסו בזה ...

 

קיבלתי אפילו הצעת מחיר מאחת החנויות שם. הבעיה היא היא שהם לא יודעים להגיד לי את המשקל של הציוד והגודל שלו. קשה להעריך ככה... אם בארץ היו מחירים כאלה אולי התחום היה פורח.

 

אגב הספקים בארץ טרם החזירו לי תשובה במייל וחבל.

 

שאלה - מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל מבחינת סאונד רמקולים עם מגנט רגיל לרמקולים עם מגנט נאודימיום?? (חוץ מהגודל הפיזי והמשקל)

פורסם

מגנט ניאו הרבה יותר חזק ביחס המשקלי שלו.

בד"כ גם מגנט ניאו יבוא טסטאפ רדיאלי, מה שתורם לשדה מגנטי יותר חזק ומרוכז ברווח של הסליל.

 

יש לי מגנט בטכנולוגיית ניאו בדרך אליי מארה"ב.

פורסם

טוב, היום חקרתי קצת תנושא... החלטתי שאני אביא את כל המערכת מחול ויהי מה :)(כמה רע זה כבר יכול להיות?).

 

מה שיש להציע לשוק בארץ פשוט לא משתווה לצערי.לדוגמה הבנתי שהסט spl show שהמליצו לי פה, נחשב נחות מהסט שהציעו לי בחו"ל ובעצם יהיה יקר יותר בארץ פי 2 (חישוב שלי בערך).

 

כל המותגים העולמיים עולים שם פי 2 פחות. ציוד מקומי עולה שם אפילו זול מזה.

 

קורץ לי כל העיניין הזה.

 

בקיצר אביא מחול סאב + 6 רמקולים לפרונט + 3 מגברים + איטום נוסף לדלתות + ציוד התקנה מסויים .

 

השביל האדום מחכה לי ;) (או לנסות בירוק?) חחח

אזהו נשאר רק להחליט מה אני מביא.. שבוע הבא אני כבר טס.

 

רמקול שהוא עם מגנט ניאו ישמע טוב יותר בהכרח מרמקול שהוא מגנט רגיל? (רמקול זהה רק המגנט שונה)

פורסם (נערך)

טוב חברים, בגלל שהטיסה שלי קרובה היתי צריך לחשוב מהר...

 

הוחלט ללכת על הסטאפ הבא (מותגים שקיימים רק ברוסיה להבנתי):

טויטרים - alphard deaf bonce t35 .

מידים 6.5 - alphard nm6 neo. (מגנט ניאו)

מידבאס 8 - alphard deaf bonce w80 (רמקול מטורף עם סליל 3 אינץ' 250 rms)

סאבוופר - alphard hannibal 12" 750rms סאב נחמד עם סליל 3 אינץ׳

 

הגברה -

1. מגבר 2 ערוצים kicx tornado 2.300

2. מגבר 4 ערוצים alphard machete 4.130

3. מונו בלוק pride 1.2k .

 

זה הדברים העיקריים...

בגדול מגבר 4 ערוצים ילך על הטויטרים + מידים 6.5. מגבר 2 ערוצים יגביר את המידבאס 8 אינץ׳ והמונו יגביר תסאב.

 

מקווה שהחשמל באוטו יספיק. כל העסק יצא קצת יותר מ 6000 שח... (הוזמן גם איטום ועוד דברים קטנים). זה משאירמלי עוד 4000 שח לעינייני מכס ושילוח. מקווה שזה יספיק.

 

זהו, מקווה שהכל יעבור בשלום. אם זה מעניין אתכם אעדכן פה על כל התהליך. על המשקל שזה יוצא אדע רק אחרי שיעמיסו את הציוד על חברת השילוח ברוסיה .

 

אחלה סופ"ש לכולם !!

עריכה אחרונה על ידי DB9
פורסם

בוודאי לעדכן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוודאי שכן. כל הציוד בא איתי צמוד . לפי הערכה גסה אמור לצאת זול יותר. וגם כל העסק יהיה מהיר יותר .

פורסם

אתה מתכוון להעלות איתך למטוס סאב, שלושה מגברים ועדרות רמקולים? אני מצטער אבל... זה לא יעבור חלק. שכח מיזה.

בהצלחה, אני מקווה בשבילך שלא תיתקע עם זה. אני חושב שאתה אופטימי מידי ולא שוקל את הסיכונים.

פורסם

למה אני צריך להתקע? לא ראיתי שיש איסור לעלות עם רמקולים למטוס (זה ילך למטען הרי).

ברור לי שאני הולך לשלם overweight . ומדיקה שלי מול חברת התעופה זה לא צריך לעלות יותר מ 200 יורו לכל היותר.

מה שמפחיד זה רק המכס . מה יגידו שם. לגבי המטוס אני דווקא רגוע.

פורסם

עליתי למטוס עם סט שני חלקים ומגבר 4 ערוצים בתוך תיק גב.

בפעם אחרת סאב 10 בתוך תיק גב.

מגברים גדולים לבטן המטוס. 15 קר של איטום במזוודה גם לבטן המטוס.

שואלים בשיקוף מה זה. אחרי הסבר קצר אין שום בעיה

 

הבעיה זה באמת רק מכס...

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

מגנטים, אלקטרוניקה, הרבה ברזל.. בתקופות כאלה זה לא נראה טוב בעייני קציני הביטחון של אל על ונתב״ג.

דבר שתיים אפשר להביא, אבל מערכת שלמה? זה כבר טו מאצ׳

פורסם

הכל יכול להיות בחיים, אבל מבדיקה שלי מול חברת התעופה אין שום איסור העלאת ציוד אודיו למטוס . אני כן מסכים איתך שכנראה אעבור בדיקות שיקוף קפדניות יותר, אך בזה זה יגמר . אין להם זכות לעצור אותי. כמובן שאני לא שולל מקרה חריג של קצין בטחון מטורף :lol:

 

ביצעתי כבר תשלום על המערכת. אין דרך חזרה :) מחר שולחים את זה ואדע באיזה משקל מדובר . להערכתי המשקל יהיה כ 50 קילו. אני גם מקווה שזה יהיה המשקל כי מעבר לזה צריך אישור מחברת התעופה ואז הסיפור יכול להסתבך .

 

מה לא עושים בשביל סאונד טוב באוטו :lol:

 

יום ראשון בבוקר אני טס והמערכת צריכה להגיע יום שני/שלישי. יום שישי אני כבר חוזר לארץ. אעדכן כשאוכל .

פורסם

היום בבוקר החבילה עלתה על החברת שילוח ברוסיה... תופים... מדובר ב 63 קג .

 

פה חשדתי... בגדול אין שום דבר שאי אפשר לפתור בעזרת כסף, במיוחד ברוסיה. מקווה להסתדר :).

 

אעדכן בהמשך.


×
×
  • תוכן חדש...