Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האילייט הוגבר תקופה מסויימת ע"י הפולס שנקנה במקום SOUNDOWN 4.100 שהתפגר. הוא נקנה לתקופה זמנית, אבל התברר לי שאין צורך במשהו יקר יותר ... ממש ככה .(סיני סיני אבל עושה תעבודה תתפלאו, גם אני התפלאתי)

 

בקיצור היגעתי למסכנה שכל הזמן חסר לי עוצמה במערכת ... זה הכל .

 

יש לי כרגע CLARION785 שרציתי למכור, אבל מאחר ואין משהו הולם, במחיר שפוי, שיכול להחליף אותו כיום השארתי אותו אצלי .

 

לגבי השאלה איך לעבוד אקטיבית 3WAY אז לדעתי ניתן לעשות חיתוך ע"י מגבר בין מידבאס קידמי לרמקול שמנגן את האמצע (פשוט לפצל את האות RCA שמגיע מהראש ל 2 מגברים).

 

בגדול אני דיי נעול על אקטיבי, לא רואה סיבה לחזור לקרוסאובר אחרי שכבר בניתי מערכת אקטיבית פעם אחת .

 

לגבי הבאס מקדימה- פשוט חשבתי לשלב אלמנט 8 אינץ' בדלת מקדימה במקום 6.5 .

 

הבעיה שלי היא שאני לא יודע איזה ציוד לקנות ... רמקולים ומגברים שמוכוונים ל SPL ... בעלי עוצמה .

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיוניר 80PRS זו תחלופה מצויינת לקלריון שלך. כאחד שעשה את המעבר 786 לפיוניר - אתה תופתע לטובה, מאוד.

אבל 3 way מקדימה פלוס סאב אתה תצליח לבצע רק עם סטאפ חצי היברידי (לשלב עוד קרוסאובר אקטיבי חיצוני על המיד+ טוויטר או לעבוד פסיבי על המיד/טוויטר).

 

באס מקדימה יהיה מאוד קשה לשחזר. לSPL יותר ויותר מתקינים פרו מידים 6.5/8 עם טוויטר רגיל או סופר טוויטר (אם תגיע למפגש מרכז תוכל להתרשם) הם לא מפיקים באס מתחת ל80 הרץ אבל יש להם קיק פאנץ מאוד חזק.

אבל לפני שתגיע לזה - מה עם תשתית חשמל? אם אין לך לפחות מצבר ראשי משודרג, אל תיכנס לזה בכלל.

פורסם

אזהו נגעת פה בכמה נקודות - אני לא רוצה להיות מהמטורפים ששמים מצברים ואלטרנטורים. אני רוצה משהו חזק יותר ממה שהיה לי בלי מצברים נוספים.

יש לי מצבר באוטו 72 אמפר כרגע . אלטרנטור 120אמפר .

 

לגבי הפיוניר - חשבתי עליו, אבל לא יודע החלטתי שכרגע לא ארצה לשדרג תראש - אולי בהמשך .

 

לגבי הבאס מקדימה - בדיוק מה שאני רוצה איזה 8 אינץ' מקדימה שיתנו פאנץ' חזק . זה מה שאני מחפש .

 

סאב - פה אני לא רוצה להשתגע, כי להבנתי זה גם מה שאוכל את רוב החשמל .

 

בקיצר מחפש משהו יותר חזק מהמערכות "קומפוננטים" שיש פה בשוק - כי הם לא מספקות אותי מבחינת עוצמה .

 

מקווה שהבנתם תראש מה שנקרא :lol:

פורסם

אני חושב שאתה צריך להגיע למפגש ולשמוע סטאפים שונים של במות/סאבים.

רק ככה תוכל לתת לנו כיוון יותר ברור של מה אתה מחפש ספציפית.

שב ברכב תשמע, תצלם את האלמנטים ששמעת כדי לתת רפרנס ואז נוכל לעזור לך למצוא את אותו המוצר או מוצר מקביל.

פורסם

בכל מקרה אם אתה רוצה מערכת חשמל סטנדרטית ורכב שלא יתפרק תחשוב לכוון של רמקולים מעולם הPRO

 

נצילות גבוהה, תחום תדר מצומצם יותר למידבאסים וכל השאר לסאב וופר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אפשר אולי קצת יותר הכוונה? אולי לינקים? בחיפושים זריזים באינטרנט לא מוצא משהו ברור...

פורסם

היבואן הוא ספונסר פורום ויש נקודות מכירה רבות בארץ דרכן ניתן להזמין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש שם ליבואן הזה? טלפון?

 

תקנו אותי אם אני טועה, אבל עושה רושם שהמבחר בארץ לא גדול בתחום הזה ...

 

אשמח לקבל גם המלצה לאיזה מקום שמוכר ציוד התקנה איכותי עם מחירים שפויים. (כבלים, סופיות, פיוזים וכו׳)

פורסם

כל המידע שאתה מבקש זמין פה בפורום, אתה רק צריך לחפש. יש לך מאגר מידע עצום אבל אתה לא משתמש בו.

עשרות פעמים ציינו פה שמות של מתקינים.

אדי כבר רשם שהספונסר פורום הוא היבואן ומוכר את הציוד שהומלץ פה.

תעיין בשרשורי התקנה - תמצא מגוון של ציוד ואת מוצאם.

פורסם

אתה מחפש את דרור, אודיו סיסטם. תביט בדביק.

 

משווקים שלו באזור ,מרכז הם ארט סאונד ורדיו רפי בתים, סקרים בחולון אם אני זוכר נכון וקרייזי סטריאו בירושלים ועוד ועוד ועוד, מפוזר על כל הארץ. גם ג'וניור יקירנו הוא אופציה יותר מנהדרת עבורך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...