Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני שלושה חודשים חידשתי ביטוח חובה, עשיתי זאת דרך הפול כי המחיר היה הזול ביותר לפי המחשבון של משרד האוצר. החישוב נעשה בהתבסס על הנתונים של הרכב, גילי וותק רישיוני. יצא 1526.

 

כעת ברצוני להוסיף נהגת שתוכל לנהוג על הרכב. מבחינת גיל היא גדולה ממני בחודשיים, אך ותק רשיונה הוא שנה בלבד, לעומת 10 שנים אצלי. בזמנו כשחישבתי את עלות הביטוח ביום החידוש לפי הפרמטרים שלה, העלות יצאה 1841.

 

התקשרתי היום לפול כדי לעדכן על הוספת הנהגת, וחשבתי שעליי יהיה לעדכן את פרטי הפוליסה ולשלם את הדלתא (בשקלול משך הזמן שנותר לפוליסה). נאמר לי שאין מה לשנות, שכן נתוני הפוליסה לגבי הנהג הצעיר ביותר נכונים (אני), ובגלל שהנהגת גדולה יותר ממני, היא יכולה לנהוג, בלי שום קשר לותק רישיונה.

 

זה לא כל כך מסתדר לי (אילו הייתה עושה ביטוח לבד, הייתה משלמת יותר), מה דעתכם?

פורסם

לדעתי הטעו אותך.

בפוליסה של הפול רשום בפירוש:

גיל הנהג הצעיר ביותר הצפוי לנהוג ברכב הוא:__, האדם הצעיר ביותר הצפוי לנהוג ברכב הוא נהגת / נהג : ,שנת קבלת רישיון הנהיגה לרכב מסוג זה בישראל ___, שנת קבלת רישיון הנהיגה לרכב מסוג זה בישראל של הנהג הצעיר ביותר הצפוי לנהוג ברכב היא _​ .............

פורסם

פשוט אל תשאל אותם. תבקש לשנות לנהג עם שנה רישיון. גם אם זה לא משנה במחיר, צריך להיות כתוב על התעודה שמותר לנהוג משנה רישיון ומעלה.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...