Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לרוב עונה "הלו",

בעניינים הקשורים לעבודה לרוב עונה "כן חגית\גרישה\מוחמד",

למכרים שבא לי לשגע אותם ברגעי שטות עונה - "היי\שלום, מה קורה, מקווה שאני לא מפריע לך" ואז לרוב הם נשארים ככה :shock: ואז אומרים "אבל אני התקשרתי אליך?!" אחרי כמה רגעים הם מתחילים לצחוק.

 

העניין הוא שאנשים רגילים לתבניות בכל תחום, ברגע שאתה חורג מ\שובר את התבנית אנשים הולכים לאיבוד. אם כי, זה עובד רק פעם אחת עם כל אדם.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

למכרים שבא לי לשגע אותם ברגעי שטות עונה - "היי\שלום, מה קורה, מקווה שאני לא מפריע לך" ואז לרוב הם נשארים ככה :shock:

 

כנ"ל,לרוב עונה "הלו",לפעמים עונה לאלה שבא לי לשגע אותם :

 

מכון ליווי\אסקורט\סאדו שלום,המכון סגור כעת,להשארת הודעה לקטרינה הקש 1,לנטשה הקש 2,לאיגור הקש 3" וכו' :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מזכיר לי שיש לי מישהו בעבודה (רוסי) שאחרי ההלו, כששואלים אותו how are you? הוא תמיד עונה Awful thanks. הקטע שאני כבר יודע שהוא עושה את זה, ואני עדיין שואל ואז מיד עונה במקומו. בפעמיים הראשונות זה משעשע, אבל הוא כבר שלוש שנים ככה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אצלי במשרד יש נציגות רוסיות, כשהן עונות לטלפונים של לקוחות זה "הלו" רגיל לחלוטין, כשהן עונות לטלפון הפרטי זה "אליועאאאאאאאאא!?"

 

למה??

Opel Adam S 2017

פורסם

יש לי את האפליקציה של טרו קולר :)

 

השאלה, למי שתהה, הייתה רצינית, אבל אני מבין שהיא יכולה ללכת גם לכיוון אחר.

 

עם "הלו", אני מרגיש אהבל. עם "כן", אני מרגיש קצת מתנשא. "שלום" יכול להיות נחמד:)

פורסם

לחברים זה "אההה", בד"כ עם סימן שאלה בסוף.

 

למי שאני לא מזהה זה בוקר טוב/צהריים טובים/ערב טוב עפ"י השעה.

 

אני מבין שאני הבן תרבות היחיד פה :lol:

 

באירופה מאוד נהוג לענות בשם מלא, פרטי ומשפחה איך שאתה עונה.

 

לא הבנתי מעולם את הנוהג הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה כי הם לא מפותחים, ואין להם עדיין את 144

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

למספרים מזוהים - היי או שלום (בהתאם לקרבה למתקשר) ושם המתקשר.

ללא מזוהים - לפי מצב הרוח: בוקר\ערב טוב, או סתם "הלו" שאלתי.

לטלפון הביתי - בד"כ מרים ולא עונה. אם זה החם שלי - מדבר כמו לבן משפחה זקן וכבד שמיעה. אם זה גיאוקרטוגרפיה זה שוב תלוי במצב הרוח - או שצורח עליהם שיורידו אותי מרשימת המוטרדים (הם לא) או סתם טורק, הרי הם מריצים אותי מהקומה העליונה לסלון רק כדי לגלות שמדובר בהטרדה, ואם החם שלי לא היה מתקשר לפעמים לקו הזה כלל לא הייתי טורח לענות.

לגבי אירופה - בבית של הדוד שלי תמיד הרגשתי כאילו אני בבנק או בקופת חולים: בנות הדוד היו עונות "בית XXXX , YYYYY מדברת"

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי אירופה - בבית של הדוד שלי תמיד הרגשתי כאילו אני בבנק או בקופת חולים: בנות הדוד היו עונות "בית XXXX , YYYYY מדברת"

 

מצחיק הקטע הזה איתם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא סתם YYYY, אלא בשמן הרשמי, לא בכינוי בו הן מוכרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לחברים זה "אההה", בד"כ עם סימן שאלה בסוף.

 

למי שאני לא מזהה זה בוקר טוב/צהריים טובים/ערב טוב עפ"י השעה.

 

אני מבין שאני הבן תרבות היחיד פה :lol:

 

באירופה מאוד נהוג לענות בשם מלא, פרטי ומשפחה איך שאתה עונה.

 

לא הבנתי מעולם את הנוהג הזה.

 

לא לא, אני גם כמוך בדיוק - כל חבר שמתקשר (או אפילו עובד) מתחיל ב "אההה" + שם כלשהו של העובד (כינוי או משפחה, לרוב זה תחת).

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...