Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור טיימר ריילי למכשיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי בלוטוס חיצוני שמחובר לaux, הבלוטוס מחובר ישירות לשקע המצת כך שלא נצטרך להדליק אותו ולכבות, אך יש בעיה שבשלב הנעת המנוע, הוא פעמים נדלק, בזמן סיבוב המפתח ופעם שנייה בהנעה, וזה גורם לו כל פעם לאבד את יכולת ההתחברות אוטומטית.

 

חשבתי להתקין איזה ריילי שישהה את הפעולה שלו אחרי הפעלת מנוע ומצאתי את הדבר הבא :

 

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/161330097657

 

אבל רציתי להתייעץ קודם, כי הוא לא בא בתוך קופסא וקצת מדאיג אותו לשים אותו ככה חשוף.

 

אז הייתי שמח לדעת אם אמצא לו קופסא מתאימה, האם זה יספיק? או שיש רעיון פשוט אחר במחיר סמלי?

 

תודה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

אני לא בטוח שהמעגל בקישור שצירפת מתאים לך. בכול מקרה בוודאי שיש צורך לזווד את המעגל בתוך קופסאת פלסטיק מתאימה.

איזה כייף לי :)

פורסם

למה לא תחבר אותו לחיווט של הרדיו דיסק?הכי פשוט והכי קל, אם אתה מודאג תחבר גם בית פיוז של נגיד 10 אמפר. לרוב רדיו דיסק הוא 10 או 15.

פורסם

בד"כ בסוויץ' יש כמה חוטים שמקבלים (+) בזמן פתיחה, אחד מהם ממשיך לקבל מתח קבוע גם בזמן ההתנעה.

 

לדעתי עליך לגשת לחשמלאי או מישהו שמתעסק בזה, ולבקש ממנו לחבר לך את המצית או שקע נפרד אחר ל(+) שאינו מתנתק בזמן ההתנעה.

 

בזמן ההתנעה המתח הכללי ברכב יורד ל 10V כאשר ה"רף התחתון" שנחשב לתקין הוא עד 9V. רוב המכשירים כולל רדיו-דיסק וגם דיבורית BT אמורים להמשיך לעבוד ב 9-10V לזמן קצר ללא בעיה.

 

לדעתי אין טעם להשתמש בכל מיני רכיבי AFTER MARKET כמו הממסר הזה, כאשר הפתרון נמצא ברכב עצמו ומצריך רק חיווט או שינוי קל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היום בהרבה רכבים בזמן ההתנעה אספקת המתח מופסקת כליל לשקע המצית, מערכת השמע, מזגן ועוד אביזרים לכן זו לא בעיה של ירידת המתח מתחת ל-10 וולט.

איזה כייף לי :)

פורסם
היום בהרבה רכבים בזמן ההתנעה אספקת המתח מופסקת כליל לשקע המצית, מערכת השמע, מזגן ועוד אביזרים לכן זו לא בעיה של ירידת המתח מתחת ל-10 וולט.

 

בד"כ בסוויץ' יש כמה חוטים שמקבלים (+) בזמן פתיחה, אחד מהם ממשיך לקבל מתח קבוע גם בזמן ההתנעה.

 

לדעתי עליך לגשת לחשמלאי או מישהו שמתעסק בזה, ולבקש ממנו לחבר לך את המצית או שקע נפרד אחר ל(+) שאינו מתנתק בזמן ההתנעה.

 

בזמן ההתנעה המתח הכללי ברכב יורד ל 10V כאשר ה"רף התחתון" שנחשב לתקין הוא עד 9V. רוב המכשירים כולל רדיו-דיסק וגם דיבורית BT אמורים להמשיך לעבוד ב 9-10V לזמן קצר ללא בעיה.

 

לדעתי אין טעם להשתמש בכל מיני רכיבי AFTER MARKET כמו הממסר הזה, כאשר הפתרון נמצא ברכב עצמו ומצריך רק חיווט או שינוי קל.

 

איציק

 

לא נראה לי ש- 555 יעזור לך. נראה לי שאם תתחבר ישירות למצבר, לא יהיו לך התנתקויות

 

למה לא תחבר אותו לחיווט של הרדיו דיסק?הכי פשוט והכי קל, אם אתה מודאג תחבר גם בית פיוז של נגיד 10 אמפר. לרוב רדיו דיסק הוא 10 או 15.

 

אני אענה לכולכם ביחד,

 

מדובר בקיה פיקנטו עם הדיוניט מקורי כך שלהתחבר אליו מסובך.

 

חיבור למצבר לא בא בחשבון מפני שהוא ישאר דלוק, למרות שכנראה מדובר בצרכן לא זללן.

 

לפי מה שראיתי אצלי המכשיר מקבל ירידת מתח וכאילו מתאפס מחדש לעומת ההדיוניט שנשאר דולק

 

הרעיון מלכתחילה היה להתחבר לאחד הפיוזים(עם חיבור פיוז כפול) בשביל התקנה פשוטה ונקייה יותר, השאלה האם ידוע לכם אם יש פיוז שמקבל מתח אחרי ההנעה?

 

תודה רבה על העזרה!

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
היום בהרבה רכבים בזמן ההתנעה אספקת המתח מופסקת כליל לשקע המצית, מערכת השמע, מזגן ועוד אביזרים לכן זו לא בעיה של ירידת המתח מתחת ל-10 וולט.

 

למי הגבת ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לוי אשכול מת מזמן, תשים לב למי אתה מגיב...

איציק זה כבר תגובה שלישית שלך שלא מועילה, אז יש לך אישור ממני לרדת מהניסיון לעזור לי.

 

אם אפשר אשמח אם מישהו יוכל להעלות איזה רעיון איך לעקוף את ירידת המתח הזו, אני אשאל שוב יש איזה פיוז שמקבל מתח אחרי הנעה?

 

תודה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

לחבר ישירות למערכת המקורית או לחילופין לפיוז של המגבים .

 

יש לך נתיך Audio בפיקנטו שלך, אם תתחבר אליו לדעתי תפתר הבעיה.

פורסם
לחבר ישירות למערכת המקורית או לחילופין לפיוז של המגבים .

 

יש לך נתיך Audio בפיקנטו שלך, אם תתחבר אליו לדעתי תפתר הבעיה.

היי מקס תודה אבדוק את הנתיך של המגב, ומה הכוונה בנתיך audio? זה השם של הנתיך שמגן על המערכת השמע?

 

תודה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...