Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור טיימר ריילי למכשיר


Guest EliorBanay
שימו לב! השרשור הזה בן 3075 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

יש לי בלוטוס חיצוני שמחובר לaux, הבלוטוס מחובר ישירות לשקע המצת כך שלא נצטרך להדליק אותו ולכבות, אך יש בעיה שבשלב הנעת המנוע, הוא פעמים נדלק, בזמן סיבוב המפתח ופעם שנייה בהנעה, וזה גורם לו כל פעם לאבד את יכולת ההתחברות אוטומטית.

 

חשבתי להתקין איזה ריילי שישהה את הפעולה שלו אחרי הפעלת מנוע ומצאתי את הדבר הבא :

 

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/161330097657

 

אבל רציתי להתייעץ קודם, כי הוא לא בא בתוך קופסא וקצת מדאיג אותו לשים אותו ככה חשוף.

 

אז הייתי שמח לדעת אם אמצא לו קופסא מתאימה, האם זה יספיק? או שיש רעיון פשוט אחר במחיר סמלי?

 

תודה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שהמעגל בקישור שצירפת מתאים לך. בכול מקרה בוודאי שיש צורך לזווד את המעגל בתוך קופסאת פלסטיק מתאימה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בד"כ בסוויץ' יש כמה חוטים שמקבלים (+) בזמן פתיחה, אחד מהם ממשיך לקבל מתח קבוע גם בזמן ההתנעה.

 

לדעתי עליך לגשת לחשמלאי או מישהו שמתעסק בזה, ולבקש ממנו לחבר לך את המצית או שקע נפרד אחר ל(+) שאינו מתנתק בזמן ההתנעה.

 

בזמן ההתנעה המתח הכללי ברכב יורד ל 10V כאשר ה"רף התחתון" שנחשב לתקין הוא עד 9V. רוב המכשירים כולל רדיו-דיסק וגם דיבורית BT אמורים להמשיך לעבוד ב 9-10V לזמן קצר ללא בעיה.

 

לדעתי אין טעם להשתמש בכל מיני רכיבי AFTER MARKET כמו הממסר הזה, כאשר הפתרון נמצא ברכב עצמו ומצריך רק חיווט או שינוי קל.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בהרבה רכבים בזמן ההתנעה אספקת המתח מופסקת כליל לשקע המצית, מערכת השמע, מזגן ועוד אביזרים לכן זו לא בעיה של ירידת המתח מתחת ל-10 וולט.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בהרבה רכבים בזמן ההתנעה אספקת המתח מופסקת כליל לשקע המצית, מערכת השמע, מזגן ועוד אביזרים לכן זו לא בעיה של ירידת המתח מתחת ל-10 וולט.

 

בד"כ בסוויץ' יש כמה חוטים שמקבלים (+) בזמן פתיחה, אחד מהם ממשיך לקבל מתח קבוע גם בזמן ההתנעה.

 

לדעתי עליך לגשת לחשמלאי או מישהו שמתעסק בזה, ולבקש ממנו לחבר לך את המצית או שקע נפרד אחר ל(+) שאינו מתנתק בזמן ההתנעה.

 

בזמן ההתנעה המתח הכללי ברכב יורד ל 10V כאשר ה"רף התחתון" שנחשב לתקין הוא עד 9V. רוב המכשירים כולל רדיו-דיסק וגם דיבורית BT אמורים להמשיך לעבוד ב 9-10V לזמן קצר ללא בעיה.

 

לדעתי אין טעם להשתמש בכל מיני רכיבי AFTER MARKET כמו הממסר הזה, כאשר הפתרון נמצא ברכב עצמו ומצריך רק חיווט או שינוי קל.

 

איציק

 

לא נראה לי ש- 555 יעזור לך. נראה לי שאם תתחבר ישירות למצבר, לא יהיו לך התנתקויות

 

למה לא תחבר אותו לחיווט של הרדיו דיסק?הכי פשוט והכי קל, אם אתה מודאג תחבר גם בית פיוז של נגיד 10 אמפר. לרוב רדיו דיסק הוא 10 או 15.

 

אני אענה לכולכם ביחד,

 

מדובר בקיה פיקנטו עם הדיוניט מקורי כך שלהתחבר אליו מסובך.

 

חיבור למצבר לא בא בחשבון מפני שהוא ישאר דלוק, למרות שכנראה מדובר בצרכן לא זללן.

 

לפי מה שראיתי אצלי המכשיר מקבל ירידת מתח וכאילו מתאפס מחדש לעומת ההדיוניט שנשאר דולק

 

הרעיון מלכתחילה היה להתחבר לאחד הפיוזים(עם חיבור פיוז כפול) בשביל התקנה פשוטה ונקייה יותר, השאלה האם ידוע לכם אם יש פיוז שמקבל מתח אחרי ההנעה?

 

תודה רבה על העזרה!

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בהרבה רכבים בזמן ההתנעה אספקת המתח מופסקת כליל לשקע המצית, מערכת השמע, מזגן ועוד אביזרים לכן זו לא בעיה של ירידת המתח מתחת ל-10 וולט.

 

למי הגבת ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוי אשכול מת מזמן, תשים לב למי אתה מגיב...

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוי אשכול מת מזמן, תשים לב למי אתה מגיב...

איציק זה כבר תגובה שלישית שלך שלא מועילה, אז יש לך אישור ממני לרדת מהניסיון לעזור לי.

 

אם אפשר אשמח אם מישהו יוכל להעלות איזה רעיון איך לעקוף את ירידת המתח הזו, אני אשאל שוב יש איזה פיוז שמקבל מתח אחרי הנעה?

 

תודה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר ישירות למערכת המקורית או לחילופין לפיוז של המגבים .

 

יש לך נתיך Audio בפיקנטו שלך, אם תתחבר אליו לדעתי תפתר הבעיה.

היי מקס תודה אבדוק את הנתיך של המגב, ומה הכוונה בנתיך audio? זה השם של הנתיך שמגן על המערכת השמע?

 

תודה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3075 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...