Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נראה רע ואני בטוח שלובינסקי לא יסדרו לך הכל. ה- C4 שלי הלך לקומפיוטסט לבדיקה עבור לובינסקי, יצא עם V בכל הסעיפים מלבד עניין קוסמטי, והם דרשו שבגללו אוריד עוד 2000 מבמחיר שהם משלמים לי. אז פוצצנו הכל. זה אומר כמה דברים:

1. הרכב הספציפי הזה נראה רע יחסית ל- C4

2. הם יודעים להיות קטנוניים כשהבדיקה מטעמם

3. המחיר שהם דורשים מאד גבוה, כי הרכב היה בליסינג ואתה לא תצליח למכור אותו גם ב- 20. אני מכרתי לפני חודש את שלי, במצב מושלם ומדגם יותר יקר (טורבו), יד ראשונה פרטית מודל 2010 בהרבה פחות. שום דבר שהם נותנים לא שווה פער של 10 אלפים שהוא יותר ריאלי.

חוצמזה יש לי בשבילך ים של סיפורים לגבי מה שווה האחריות שהם נותנים - אני קיבלתי מנוע חדש (ב- C5) אחרי 27 ביקורים במוסך ושלל איומי עורך-דין מצידי במשך מעל שלוש שנים של סבל. ובסוף הם עוד טענו שהחלפת המנוע בוצעה בלי אישורם ובלי הצדקה, למרות שרק היא פתרה את הבעיות. בקיצור - להתרחק!

פורסם

אבל אם אני אבטל עכשיו , לא אקבל בחזרה את ה 1000 שקלים ששמתי כמקדמה

ובנוסף, 500 שקלים ששמתי לבדיקה שגם אותם לא אזכה לראות כמובן בחזרה

מה לעשות אני די אובד עצות :( ???

פורסם

אין לך מה להיות בלחץ.

 

נסה להתמקח על המחיר ולהוריד עוד קצת ולדאוג שהם מתקנים את הדברים שציינו לפני על חשבונם.

פורסם

הייתי מוכן לשלם 1,500 שקל דמי למידה ולא לרכוש רכב שעלול לגרום לי לעלויות גבוהות יותר בעתיד.

 

אני הייתי מנסה לבקש לראות רכב אחר ולחפש אצלהם רכב במצב טוב יותר(למרות תשלום חוזר על בדיקת רכב - יש קופוני הנחה וכו' שאפשר למצוא באינטרנט).

בטוח שאין אופציה להחזיר חלקי על הסכום?

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

הכי קל זה להמליץ לוותר על הרכב, 1500 שקלים שכר לימוד כאשר לא מממנים את ההפסדים. לא ראיתם את הרכב, אתם לא מוסך שבדק את חומרת המצב. כולו ראיתם דף בדיקה במסך מחשב, בדיקה שלא פוסלת את הרכב לא מבחינה מכאנית ולא מבחינת התאונות. חצי ממה שרשום בבדיקה זה כסת"ח, ואת החצי השני יסדרו במוסך המרכזי. כן יש אחריות, ובמקרה הבודד של קושי הפעלת האחריות זה לא נתון סטטיסטי. יש לי שני עמיתים בעבודה שקנו c4 מודל 2008 , וללא שום בעיה החליפו להם במסגרת האחריות שסתום לחץ שמן גיר לאחד מהם וגיר קומפלט לרכב השני. גם אני בעבר רכשתי רכב מלובינסקי טרייד ( רכב מסחרי) , הוא יצא עם בדיקה דומה מאותו מכון הבדיקות. סידרו לפני המסירה את כל מה שהיה צריך, הכל נרשם בתיעוד הטיפולים. 5 שנים נסע ללא תקלות, 30 אלף קילומטרים כל שנה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

^ זה

 

אביתר אל תילחץ, על כ-ל רכב שקיים אתה תמצא לפחות לקוח אחד לא מרוצה, גם על החנות עם השירות הכי טוב בעולם אפשר למצוא חוות דעת שלילית כלשהי, תמיד יהיה לקוח לא מרוצה.

האם זה אומר שבגלל הסיפור הנוגע ללב של פלוני צריך לפסול את הרכב? לא, זה לא משפיע במאומה על מצבו.

 

אם הרכב הזה במחיר הזה ובתנאים שקיבלת התאים לך לפני כמה ימים - הוא מתאים לך גם היום.

 

גם התחרטת זה כבר משהו אחר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם אם אתה מתעלם מתוצאות הבדיקה (למה???) הבעיה היא במחיר. לא מאמין לי? שים מודעה ביד2 וכאן בפורום שאתה מוכר רכב כזה ב- 30 ותראה שתקבל הצעות ב- 20 ומטה. הייתי בסרט הזה מעל שנתיים. ובטרייד-אין (כולל של לובינסקי) תמיד הורידו לי לפחות 40% בהצעות שלהם. זה המחיר ל- C4 וזהו. לא אני קבעתי. אם יש פה בפורום כאלו שחושבים אחרת, שישימו הם את כספם איפה שהפה שלהם.

את המקדמה תקבל בחזרה אם תעשה קצת רעש בכיוון של "חוסר גילוי נאות" מצידם - חוק פשוט וברור שסוחרי רכב מזלזלים בו. אסביר לך בפרטי אם תרצה.

פורסם

אני חייב לציין שסי 4 (אומנם התנסתי בשנתון נמוך יותר) נסחרות הרבה מתחת למחירון, מי שמבקש ביד 2 סכומים גבוהים נשאר שם המון זמן.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...