Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מאור, ראשית תודה על המענה. עשיתי זאת ואחרי כמה ימים הנורה חזרה. כמו כן היו איזה יומיים שהנורה כבתה לבד(לאחר שנדלקה שוב לאחר האיפוס) וחזרה כאמור אחרי יומיים ככה לבד. אנסה שוב אין לי מה להפסיד באמת. הבנתי אבל שהממירים החלופיים/אוניברסלים מתקלקלים מהר? קראתי קצת באינטרנט (בעברית) לא מצאתי יותר מידי מידע לגבי ממירים. בלי קשר, נסיעה עם התקלה הזו עשויה לגרור בעיות אחרות?

 

ואם נאמר בטסט בדיקת הזיהום יוצאת תקינה מבחינת ערכים ? זה אומר שאולי הבעיה באמת לא בממיר?

עריכה אחרונה על ידי swiv
פורסם

עידכון תוכנה במחשב לגבי ערכים יפתור לך את הבעיה לצמיתות(בלי החלפת דבר).

 

בהצלחה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

שלום.

ברשותי יאריס 2000 מנוע 1.0, וגם לי נורת מנוע נדלקה. קוד התקלה היה: to lean bank 1 P107 (אם אני זוכר נכון).

גם לי שנאמר שיש צורך בהחלפת הממיר,

גם אז טענו שלא בטוח אם זה הממיר או החיישן.

עלות חיישן של DENSO ליאריס זה סביבות ה 500 ש"ח, והתחליפיים לא הרבה יותר זולים. גם הזמנה מחול לא זולה בהרבה.

 

בסופו של דבר- שמתי פעמיים תוסף דלק בהמלצת המוסך, מה שלא עזר לאורך זמן.

לאחר טיפול 10,000 נוסף (מבוצע עצמאית) חלפה הבעיה. (יתכן שהיה לכלוך בכוילים, ניקיתי אותם עם ספריי קרבורטורים- רק את המגעים).

פורסם

שלום.

ברשות הבת שלי סוזוקי ליאנה שנת 2007 .נידלקה לה מנורת בדוק מנוע.התחברתי עם אינגי שכתב:

זיהום אוויר ממיר ועוד משהו לא זוכר.

עשיתי לו אינפוזיה ניתוק של המינוס במצבר לכמה דקות והמנורה כבתה הכל בסדר.

פורסם
עידכון תוכנה במחשב לגבי ערכים יפתור לך את הבעיה לצמיתות(בלי החלפת דבר).

 

בהצלחה.

ענית לי או ליאריס? או לשניהם?

פורסם
שלום.

ברשות הבת שלי סוזוקי ליאנה שנת 2007 .נידלקה לה מנורת בדוק מנוע.התחברתי עם אינגי שכתב:

זיהום אוויר ממיר ועוד משהו לא זוכר.

עשיתי לו אינפוזיה ניתוק של המינוס במצבר לכמה דקות והמנורה כבתה הכל בסדר.

 

יש מצב שהתקלה תחזור...היא לעיתים חוזרת תוך נסיעה ארוכה יותר מהרגיל אך מקווה בכל מיקרה שהיא לא תחזור.

×
×
  • תוכן חדש...