Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם לא יכולים להאמין כמה אני מעוצבן.

 

-שליחת המערכת לסין 50$

-שליחת המערכת בחזרה לישראל ב DHL (ביקשתי אבל הם לא היו מוכנים לשלוח בדואר רגיל!) עוד 85$

-מכס ועמילות שונה ומשונה 250$ (אע"פ שהוצהר ע"י כי מדובר במכשיר "מתוקן") כי זה נשלח ב DHL...

סה"כ כמעט 400$... וכל זה על זבל שעלה 500$.

 

קיבלתי שלשום, לא הצלחתי לבדוק אצלי עם ספק כי אין לי את שירטוט הצמה (ישנה צמת תיאום בין המחבר המקורי של הרדיו לבין ה AVIAN). חיברתי ברכב לפני מספר דקות עם הצמה החדשה שנשלחה לי ולא עובד....

 

 

רעיון למישהו?

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חיים,

 

אתה חייב לבדוק על ספק חיצוני או חיבור ישיר למצבר - אין מנוס.

 

אם על חיבור ישיר למצבר או על ספק ביתי אין בעיות צריך לבנות צמה אשר תחבר בה חוט אחר חוט למערכת החשמל של הרכב עד אשר תמצא את הגורם אשר מייצר את הבעיה.

 

קודם כל רק חיווט הכוח.

לאחר מכן תוסיף את הרמקולים ואז לאט לאט תוסיף חוט אחר חוט עד אשר תמצא מה גורם לבעיה.

 

לדעתי יש לך כנראה גורם מקצר באחד האביזרים ברכב כאשר אתה מחבר אותו התופעה מתרחשת.

 

אם אתה צריך עזרה עם מעבדה טובה אמליץ בחום על ליאור פרנקל - MOTRONIX.

 

ויש גם טכנאי ברמלה אשר ניתנו כאן עליו מספר המלצות מאוד חמות - חיפוש יניב תוצאות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ביקשתי את שירטוט הצמה כדי שאוכל להתחבר לרדיו, אני מקווה שישלחו אותה. בכל מקרה השירטוט יצביע על הבעייה, אחרי הכל הרדיו המקורי עובד עם הצמה המקורית כך שכנראה אחד מהסיגנלים הספציפיים לאוויאן (המתפצל מהצמה המקורית) דפוק.

אולי הוא תקול בתוך הרדיו כי המכשיר כבר עבד (אני לא ממש מאמין שהם בדקו את המכשיר)

פורסם

חיים שאלה פשוטה, הם בדקו את המכשיר ברכב זהה או בשולחן מעבדה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

בשולחן המעבדה שלהם לפי הווידאו.

 

בכל מקרה חיברתי אותו אצלי במעבדה (אני איש חומרה במקור...) לפי ההוראות שלהם, צהוב+אדום לפלוס ושחור למינוס, וזה עבד... לפי שירטוט המחבר בצמה (המחבר המקורי של מרצדס, אני חושב שהם שלחו לי את חיווט המחבר של האודיאו 50 ולא ה 20 כי חלק מהפינים לא קיימים) ששלחו לי הצהוב והשחור הם חוטי האספקה (הם גם עוברים דרך הפילטר בכניסה) ואילו האדום לא קיים במחבר הצמה אלא יוצא מקופסאת ה CAN שלהם.

אני מניח כי זה קו כיבוי/הדלקה פרטי שלהם להדלקת הרדיו (יש במחבר המקורי משהו דומה בבלוק A פין 16, לא הבנתי למה זה הוסף. בכל מקרה אני חושב שאוכל לתפור שם חיבור נוסף שיגיע מממסר הדלתות כדי להתניע את הרדיו בזמן שאני פותח את הדלתות דרך השלט.)

בכל מקרה נראה כי קופסאת ה CAN שלהם דפוקה ולא נותנת מתח, אבקש שיחליפו לי. כרגע אני חושב לאלתר, לא להתקין קופסאת ה CAN ולתפור את החוט האדום לאספקת 12 וולט הפעילה רק במצב 2, אולי למצת סיגריות.

AVIAN_pinsConnector.jpg

IMG_20160830_143621.jpg

IMG_20160830_143632.jpg

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
פורסם

אילו יכולות אתה מעבד אם אתה לא מחבר את סורק הCAN של היחידה מלבד יכולות להתממשק לקריאת נתוני מנוע וקריאת קודי תקלה?

 

מזגן? דלתות וחלונות? אורות רוורס או מלצמת רוורס?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אני מבין, היחידה תקינה והבעיה היא שהיא לא מקבלת את פקודת ההדלקה מה- CANBUS.

החוט האדום שמתחבר ליחידה הוא זה שאמור לתת לה את פקודת ההדלקה (מתח אחרי סוויטץ) ובפועל לא נותן מתח.

 

תעלה בבקשה תמונה טובה של איך נראית קופסת ה- CAN והחיבורים שלה? יכול להיות שיש לי משהוא כזה.

פורסם

טוב, אז הוצאתי את קופסאת ה CAN וחברתי את החוט האדום לפלוס של הקונקטור של מצת הסיגריות, אחרי הכל אני איש חומרה:wink:, המערכת חזרה לחיים. כמו שרואים בתמונות עשיתי עבודה דיי חפארית (חוסר זמן ועצבים) ולא החזרתי את הכל פנימה אבל אני מקווה לסגור את הכל אחרי שאקבל את קופסאת ה CAN התקינה, הסינים עדיין לא ענו לי אבל אני מקווה שאחרי כל ההוצאות שנגרמו לי בגלל הפשלה המפגרת שלהם הם לא ידרשו שוב משלוח.

אילו יכולות אתה מעבד אם אתה לא מחבר את סורק הCAN של היחידה מלבד יכולות להתממשק לקריאת נתוני מנוע וקריאת קודי תקלה?

 

מזגן? דלתות וחלונות? אורות רוורס או מלצמת רוורס?

לא בדקתי לעומק אבל נראה כי כל פונקציות הרדיו מגיבות. להבנתי ה CAN באוויאן משמש לתקשורת עם לוח המחוונים וכפתורי ההגה בלבד, קודי תקלות אני קורא דרך קונקטור ה OBD.

דיטק, הנה מספר תמונות. אשמח לדעת אם קופסאת ה CAN הזו סטנדרטית.

IMG_20160831_183904.jpg

IMG_20160831_085252.jpg

IMG_20160831_084102.jpg

IMG_20160831_182825.jpg

IMG_20160831_084110.jpg

פורסם

טוב, קיבלתי מייל מהם. הם ישמחו למכור לי קופסאת CAN חדשה.:evil: לא מובן לי איך חברה שמוכרת מערכות פרמיום (לכאורה) לרכבי פרמיום לא לוקחת אחריות על תקלה כזו.

אני מקבל את הרושם כי זו סתם חברה סינית (המנסה להראות אמריקאית, http://www.avinusa.com) שמוכרת מוצרים באיכות סינית. מישהו יודע אם ניתן להשיג קופסה כזו בארץ?

פורסם

לגבי קופסת ה- CAN:

אני לא מזהה את הקופסה כמשהוא שאני מכיר.

מה שיש לי אלו קופסאות אוניברסליות שנועדו לתת פלוס אחרי סוויטץ ברכבים עם CANBUS בהם לא ניתן למצוא חוט כזה בכלל. הן לא נותנות פונקציות נוספות כמו חיבור ללחצני הגה וכו'. אצלך אני רואה שמצאת פלוס אחרי סוויטץ שיניע את המערכת, כך שלא בטוח אם זה עוזר לך.

פורסם

חיים

 

קופסאת הCAN היא משהו שהגיע עם הרכב או עם המערכת?

 

במידה והגיע עם המערכת אני בטוח שהם ישמחו שאתה תגיש נגדם ערער (דיספיוט) להחזר כספי מלא - במידה ושילמת דרך PAYPAL יש חוקים שמגינים עליך מפני חוויות רכישה שכאלו למיטב ידיעתי - אולי שווה לבדוק את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הגיעה עם המערכת.

היום יום ראשון כך שאף אחד לא עובד שם, נחכה למחר לתשובה.

טוב לדעת על מדיניות התשלום בפייפאל אך בכל מקרה אפסיד את מה ששילמתי על המשלוחים והמכס שבוצעו...


×
×
  • תוכן חדש...