Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

 

בתאריך 26/1/2016

 

הגעתי מהעבודה עם הרכב בשעות הבוקר (משמרת לילה)

וביצעתי רוורס לצורך חניה

יש לי חיישני רוורס

והיה עוד רכב שחנה בצד ימין (השברולט) ובידיוק יצא ונתתי לו מעין נשיקה כזאת

והקטע הוא שגם הוא יצא ברוורס

הוא טוען שמעכתי לו את כל הדלת ומראה לי נזק רצינייי בדלת שממש לא תואם לטיהור של "התאונה"

זה יותר כמו נשיקה קטנה

יש שריטות קטנות אצלו ואולי אצלי בקטנה אבל אין לי שום מעיכה בטמבון או מכה

ואצלו יש מכה הכנף והכל מעוך

 

הוא שכן שלי

ובאותו היום הוא פשוט הסתכל על המכה ושיחרר אותי אמר לי עזוב סע

היום הוא ראה אותי שוב ואמר שזה נזק של שלוש וחצי אלף משהו הביטוח שלו רוצה

לא כל כך הבנתי אותו

וטען שהוא רוצה 700 שקל על הנזק הזה

 

העלתי אותו הביתה והראתי לו את הסרטון

ואמרתי לו שאני לא מוכן לתת לו שקל יש לי ביטוח שיטבע את הביטוח

מכאן בידיוק רציתי לדעת איך אני ממשיך ? מה עושים ? יש לי את הסרטון

והוא אמר כן תן לי את הפרטים של הביטוח שלך

 

ההשתתפות העצמית שלי אני חושב נעה בין 1000 ל 1500 ש"ח

אבל אני לא מוכן לשלם סכום של 700 שקל על נזק שלא אני עשיתי לו בוודאות

מה שגרמתי לו זה שפשוף קטן בלבד !! שיורד בפוליש אפילו בניגוב

 

כואב לי הלב לשלם לו 700 שקל על משהו שאני בוודאות לא ביצעתי !!

 

ואם כבר אני מוכן לשלם לביטוח שלי את ההשתתפות שישברו את הראש לבד

ויביאו חוקר ביטוח והכל

 

שיצא לי לרדת למטה ביום אני גם אצלם את הנזק ש"כביכול גרמתי לו"

 

 

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם (נערך)

לא הצלחתי לערוך

הוספתי תמונות של המכה

 

הוא טוען שאת המכה שליד הגלגל אני גרמתי לה

התמונות הללו מאותו היום, רק בלילה כיצאתי לעבודה

 

עדיין הוא לא לקח את הפרטים , רק הגיע ראה אותי ברחוב אחרי חודש וחצי

שאל מה עושים , אמרתי לו שיש לי מצלמה עלה אלי הסתכל , אמר בהתחלה שהביטוח שלו לא כ"כ הבנתי אמר לו שלוש וחצי אלף :o

ואז אמר שהוא רוצה 700 שקל , אמרתי לו תטבע את הביטוח כך את הפרטים והוא פשוט אמר אחר כך , לא כל כך הבנתי שוב דוחה את זה ? :x

ופשוט הלך...

 

מה אתם מציעים לעשות?

 

 

12814480_1240266719335683_6440672851428904171_n.jpg12814066_1240266769335678_8268868607725980870_n.jpg12806109_1240266736002348_4903509305493101513_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

סתם מנסה להפחיד אותך.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
סתם מנסה להפחיד אותך.

 

גם אני חושב ככה , פשוט יש לי היסטוריה רעה עם האיש הזה

כשהייתי קטן בגיל לערך בגיל 10 הוא הרביץ לי , ואמא שלי הגישה נגדו תלונה

אז לסגור את זה איתו ביפה לא נראה שילך

 

אולי ביום ראשון אני אעדכן את הביטוח ואתייעץ איתם

הייתי פשוט רוצה גם לקבל קצת עצות מהפורום

אצלי בטמבון קורולה 2001 יש אולי שריטה כחולה קטנה מהרכב שלו , חוץ מזה הכל שלם והכל בסדר גמור

אשמח לעוד עצות :)

פורסם

עשית בשכל, אל תדבר איתו על זה שוב פעם ואם הוא יזכיר את זה שוב תגיד לו שידבר עם הביטוח.

סה טו

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

גם כנף וגם דלת.

קשה לראות מהתמונה, אבל או יש נזקי פחחות וגם צביעה, או החלפה וצביעה של שני חלקים, אזי מוסך אוהד ושמאי אוהד ביחד עם סוכן ביטוח אוהד יכולים לייצר כאן תביעה של שלושת אלפים שקלים.

מצד שני, אם לא היה ביטוח, סיכוי טוב שפוליש מקומי מעלים את רוב הסימנים.

נסה אולי להציע לו שתעשה לו פוליש מקומי.

פורסם

תשמע. אין ספק שעשית לו כאן נזק.

 

להוכיח שזה היה או לא היה לפני זאת בעיה רצינית.

 

מצד שני לטענתך, הוא נסע רוורס וגם אתה נסעת רוורס אז הרשלנות כאן היא על שניכם.

 

עלות של תיקון מינימלי כאן היא 700 ש"ח. אני גם בטוח שזה נמוך יותר מהשתתפות העצמית שלך. אם לדעתך זה "יעבור" לו והוא יחליק לך את זה. אז ברור שעדיף שלא תשלם.

אם הוא יחליט באמת ללכת לביטוח - אז הביטוח לא שולח "חוקר". מה שיקרה זה שלפי הודעתך הביטוח יסרב שלם ואז תלכו לבית משפט.

הוא יבוא עם הצעת תיקון או חוו"ד שמאי (שבעצמה עולה כ- 700 ש"ח) ויהיה דוח נזק על 3500 ש"ח.

אתה תבוא לבית משפט ותראה את הסרטון שאתה נוסע רוורס ופוגע ברכב שלו, הוא כמובן ייטען שהוא היה בעמידה ואתה נכנסת לו לרכב. אתה לא יכול להוכיח אחרת (אלא אם כן הקלטת אותו).

במקרה הטוב יחליט השופט שיש כאן רשלנות מצד שניכם ושכל אחד יתמודד עם הנזקים שלו. ואז הפסדת קצת עצבים ויום עובודה.

במקרה הסביר יותר תצטרך לשלם לו סכום שיעלה על 700 ש"ח.

 

ופוליש לא יתקן עיקום בפח.

 

אתה יכול להציע לו הצעת נגד - קח 500 ש"ח. תחתום שאין לך יותר טענות או שתחפש את הביטוח.

פורסם
תשמע. אין ספק שעשית לו כאן נזק.

 

להוכיח שזה היה או לא היה לפני זאת בעיה רצינית.

 

מצד שני לטענתך, הוא נסע רוורס וגם אתה נסעת רוורס אז הרשלנות כאן היא על שניכם.

 

עלות של תיקון מינימלי כאן היא 700 ש"ח. אני גם בטוח שזה נמוך יותר מהשתתפות העצמית שלך. אם לדעתך זה "יעבור" לו והוא יחליק לך את זה. אז ברור שעדיף שלא תשלם.

אם הוא יחליט באמת ללכת לביטוח - אז הביטוח לא שולח "חוקר". מה שיקרה זה שלפי הודעתך הביטוח יסרב שלם ואז תלכו לבית משפט.

הוא יבוא עם הצעת תיקון או חוו"ד שמאי (שבעצמה עולה כ- 700 ש"ח) ויהיה דוח נזק על 3500 ש"ח.

אתה תבוא לבית משפט ותראה את הסרטון שאתה נוסע רוורס ופוגע ברכב שלו, הוא כמובן ייטען שהוא היה בעמידה ואתה נכנסת לו לרכב. אתה לא יכול להוכיח אחרת (אלא אם כן הקלטת אותו).

במקרה הטוב יחליט השופט שיש כאן רשלנות מצד שניכם ושכל אחד יתמודד עם הנזקים שלו. ואז הפסדת קצת עצבים ויום עובודה.

במקרה הסביר יותר תצטרך לשלם לו סכום שיעלה על 700 ש"ח.

 

ופוליש לא יתקן עיקום בפח.

 

אתה יכול להציע לו הצעת נגד - קח 500 ש"ח. תחתום שאין לך יותר טענות או שתחפש את הביטוח.

 

 

זהו שהיום שלחתי לו את הצילום של המספר פוליסה והפרטים שלי

הוא הציע לי 700 שקל לסדר את זה אצל חבר שלו בחברון :D

 

אני כמובן שסירבתי

ואמרתי לו שגם הוא היה ברוורס ורואים את זה

המכה שיש לו למטה אני לא עשיתי אותה מה שכן היה זה השפשוף

הוא הגיע אלי אחרי חודש וחצי עם המכה וטוען שזה אני עשיתי לו

למה באותו היום הוא לא לקח פרטים ?

 

ההשתתפות עצמית שלי היא 1250 ש"ח

 

זה הנזק שרואים בבירור

 

12809633_1240686009293754_2073495282014520750_n.jpg

פורסם (נערך)

בסוף, הגעתי איתו להסכם פשרה ב 500 שקל

מה אתם אומרים?

מישהו יכול לרשום לי מסמך קטן של הסכם פשרה ?..

כדי שאני אחתים אותו על זה

תודה :)

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם (נערך)

הסכם פשרה

שנערך ונחתם ב__________ ביום _________ בחודש _________ בשנת _________

 

בין

 

 

______________, ת.ז. _____________

מרח' ___________________________

(להלן: "הנושה") מצד אחד

 

 

לבין

 

 

______________, ת.ז. _____________

מרח' ___________________________

(להלן: "החייב") מצד שני

 

 

 

 

הואיל ולנושה טענות שונות כלפי החייב בדבר חובות שחייב לו החייב;

 

 

והואיל והצדדים הגיעו להסכמה בדבר פירעון החובות הנ"ל, בתנאים המפורטים בהסכם זה, ובזאת להביא לסילוק ופירעון מלא וסופי של כל חובות החייב לנושה;

 

 

לפיכך הוסכם, הוצהר והותנה בין הצדדים כדלקמן:

 

 

1 סילוק החוב

2 הנושה מצהיר כי מוותר בזאת על תביעה עתידית וכי אין לו ולא יהיו לו כל תביעות עתידיות כלפי החייב ******* ת"ז ****** בגין הרכב או העבר.

3 הסכם זה מבטל כל הסכמים, מצגים, התחייבויות תביעות והבנות קודמים שנעשו בין הצדדים בכל הנוגע לתאונה בתאריך 26/1/2016, בין בעל פה ובין בכתב, והוא בא במקום כל הסכמים, מצגים, התחייבויות והבנות אלה.

ולראיה באו הצדדים על החתום במקום ובמועד הנקובים לעיל:

 

 

במעמד זה שולם סך של 500 ש"ח לנושה

הנושה מודע לכך שחתימתו על מסמך זה מהווה אישור לקבלת התשלום והסכמו לחוזה.

 

 

_______________ ________________

החייב הנושה

 

בסדר?

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

גם אתה נסעת רוורס וגם הוא באותו הזמן, אתה תשלם לו 500 שקל ומה הוא ישלם כדי לתקן את השריטה שלך? לא ההיתי משלם לו שקל, אתה ראית שהשטח מאחוריך שעשית רוורס נקי ממכשולים, הוא נסע לקראתך לכן רואים שכמעט לא זזת ברוורס. אני גם בטוח שאם לא ההית מזיז את האוטו הוא היה פוגע בך....

פורסם
גם אתה נסעת רוורס וגם הוא באותו הזמן, אתה תשלם לו 500 שקל ומה הוא ישלם כדי לתקן את השריטה שלך? לא ההיתי משלם לו שקל, אתה ראית שהשטח מאחוריך שעשית רוורס נקי ממכשולים, הוא נסע לקראתך לכן רואים שכמעט לא זזת ברוורס. אני גם בטוח שאם לא ההית מזיז את האוטו הוא היה פוגע בך....

 

כן אבל כמו שרשמו פה עדיין לא התייעצתי עם הביטוח שלי לגבי זה תאמת

אבל רואים שאני משלב ברוורס

הביטוח שלו יטבע את הביטוח שלי ואוטומטית אני אצטרך לשלם השתתפות עצמית של 1250

אני חושב שעדיף לשלם 500 ש"ח ופשוט להשאיר את העניין מאחורה עם החוזה שערכתי קצת :D

נראה לי שעדיףף גם הפרמייה של הביטוח תעלה

זה לא שווה את זה

אנני יודע שהנזק הזה לא נגרם לו כתוצאה ממני אבל כבר לא יודע מה לחשוב ,

חלק אמרו תלך עם זה למשפט חלק אומרים פשוט תסיים את זה ב 500 כל עוד אתה יכול

פורסם

דופקים אותך בתחת ואתה בא לשאול אם הווזלין שהשתמשו בו הוא איכותי.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...