Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולם פה גיבורי מקלדת. אבל אין שום תרחיש שבו הבחור ייצא בפחות כסף.

 

רק הבזבוז על יום עבודה שצריך ללכת לבית משפט מגיע ל500₪.

פורסם

סגרתי איתו , אבל עדיין לא שילמתי לו רשמתי לו בוואטסאפ וכאלה

אולי זה גם יכול להיות כהוכחה

 

לא יודע כבר מה לחשוב אני מבולבל מכל הסיפור הזה

לעדכן את הסוכנת שלי לשאול אותה מחר על הבוקר?

פורסם

פשוט שלחתי לו בוואטסאפ שאני מוכן לסגור את זה ב 500 וסוג של התחנפתי לו קצת אמרתי לו שהמצב שלי קצת קשה וכאלה

והוא ענה לי בתגובה "הרגת אותי תביא 500 שקל"

 

אני לא יודע כבר מה להרגיש מצד אחד מפחד מההשתתפות העצמית של הביטוח 1250 שקל

מצד שני הפרימייה

 

ומצד שלישי כואב לי כיי המכה לא תואמת את מה שקרה בכלל זה יותר מדי למטה

אנשים אומרים שהוא יכול לבוא בעוד כמה ימים להתהפך עלי שוב , למרות ששילמתי לו כבר 500 שקל

אמרו לי תשלם השתתפות ותהיה רגוע

 

לא יודע פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה ואני בפלונטר רציני

אני כן מרגיש שאני משלם סתם 500 שקל

ואם אני אסתבך בגלל זה ואשלם 1250 אני ארגיש יותר רע עם עצמי שזה פי יותר משתיים וגם עלייה בביטוח

פורסם

בסופו של דבר הייתה תאונה.

במידה וכל אחד היה תובע את הביטוח שלו הייתם יוצאים עם נזק של 1000-1500 ש"ח כל אחד.

עכשיו יש 2 אפשרויות ללכת בדרך הרציונילית או האמוציונלית.

רציולנית - נשלם 500 ש"ח ששווה כחצי מעלות התיקון, נחתום על הסכם שמתעד זאת ונמשיך הלאה בחיים.

אמוציונלית - הרגשה שלא לצאת פראייר כי יכול להיות שהוא סתם מנסה לדפוק אותי, אני אלך איתו ראש בראש בבית משפט (אתה או חברת הביטוח) ונשלם השתתפות עצמית, התייקרות פרמיה, אובדן יום עבודה ואולי עוד דברים רק בשביל לצאת לא פראייר.

 

לסיכום דעתי האישית:

עדיף לבלוע את הצפרדע, לשלם את ה-500 ש"ח ולהמשיך הלאה בחיים.

הרי בסופו של דבר קרתה תאונה שעל פניה ניראה שאתה אשם או ששניכם אשמים ובכל אחד מהמצבים האלו אתה תשלם יותר מ-500 ש"ח.

פורסם

בעייה להוכיח ללא מצלמת דרך אחורית.

זה רק מחדגיש את החשיבות להתקנת מצלמה גם מאחורה .

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
בסופו של דבר הייתה תאונה.

במידה וכל אחד היה תובע את הביטוח שלו הייתם יוצאים עם נזק של 1000-1500 ש"ח כל אחד.

עכשיו יש 2 אפשרויות ללכת בדרך הרציונילית או האמוציונלית.

רציולנית - נשלם 500 ש"ח ששווה כחצי מעלות התיקון, נחתום על הסכם שמתעד זאת ונמשיך הלאה בחיים.

אמוציונלית - הרגשה שלא לצאת פראייר כי יכול להיות שהוא סתם מנסה לדפוק אותי, אני אלך איתו ראש בראש בבית משפט (אתה או חברת הביטוח) ונשלם השתתפות עצמית, התייקרות פרמיה, אובדן יום עבודה ואולי עוד דברים רק בשביל לצאת לא פראייר.

 

לסיכום דעתי האישית:

עדיף לבלוע את הצפרדע, לשלם את ה-500 ש"ח ולהמשיך הלאה בחיים.

הרי בסופו של דבר קרתה תאונה שעל פניה ניראה שאתה אשם או ששניכם אשמים ובכל אחד מהמצבים האלו אתה תשלם יותר מ-500 ש"ח.

 

סיימתי את הפרשה ב 500 ש"ח

באמת שצדקת , וגם

Nakamichi צדק

יהיה לי קשה במשפט להוכיח שהוא לא היה בנסיעה

כי אותי בוודאות רואים לוקח רוורס

הנזק הוא לא נזק שאני עשיתי זה נכון

אבל 500 שקל שיקח ופשוט יעזוב אותי לנפשי

הזמנתי מצלמת גם לאחורה ופעם הבאה לפני שהוריד את הרגל מהברקס גם אביט אחורה

לא התקשרתי לסוכנת שלי ולא שאלתי כלום כי סגרתי איתו

 

הוא חתם על מסמך שהכנתי וצילמתי אותו בוידאו קורא את החוזה

 

תודה לכולם פה על התמיכה ! ויש פה אנשים שבאמת מבינים עניין

שוב תודה :) שיהיה לכולכם חג פורים שמח ושלא נדע יותר מצרות !

פורסם

טוב עשית.

שקט נפשי שווה הכל

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

×
×
  • תוכן חדש...