Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם

רציתי להתייעץ לגבי פגיע ברכב ליסינג על ידי רוכב אופניים הבן שלי בת 14 פגע ברכב וגרם לסריתות לרכב

נזק פיזי לאנוש לא נגרם

מה ההשתתפות שלי במקרה

תודה

פורסם

זה לא השתתפות עצמית, אלא אתה תידרש לשלם את עלות הנזק כולו.

בתאונת דרכים, אם לרכב הפוגע יש ביטוח מתאים - אז חברת הביטוח שלו נושאת בעלות הנזק כאשר הנהג משתתף רק בעלות ההשתתפות העצמית שלו.

מאחר ולבתך אין ביטוח כזה לאופניים - אזי אין חברת ביטוח שתשלם את העלות של הנזק.

במקרה כזה - אתה תידרש לשלם את העלות המלאה של הנזק (זה יכול בקלות לצאת סכום של כמה אלפי שקלים).

פורסם

בדוק אם אין כיסוי לנזקי אופניים במסגרת ביטוח הדירה. יש ביטוחים עם כיסוי כזה.

מכל מקום, קשה לי להאמין שתיקון שריטות אופניים יגיע למחיר של השתתפות עצמית.

 

אני חייב להסיר בפניך את הכובע על לקיחת האחריות. שתי המכוניות שלי, וכנראה שעוד כמה מכוניות ברחוב בו אני גר זוכות להרבה שריטות מהאופניים של ילדי אחת המשפחות. אבל המשפחה לא תחשוב על הרעיון לפצות מישהו. יותר מזה, פעם הערתי לאבא על התנהגותם המסוכנת של ילדיו (רוכבים על אופניים שאינם מתאימים למידתו ומשתוללים באמצע הכביש). התשובה היתה "רחם השם" ואף מילה לילדים התנהגותם לא השתנתה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנושא של אופניים סיפור ארוך לא מאורגנים בארץ לעניין הזה אין מקום מסודר לכן קורות טעונות

פורסם

אכן ברוב פוליסות הדירה יש כיסוי צד ג' שכולל גם אופניים לא חשמליים.

ההשתתפות העצמית סביב 500 ש"ח בדרך כלל, ואין עניין של היעדר תביעות וכאלה (זה לא ביטוח רכב), כך שסביר שכדאי להפעיל את הביטוח.

 

כמה כסף חברת הליסינג רוצים על התיקון?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם (נערך)

תודה על תגובה

אין לי מוסג כמה כסף דורש ליסינג כי בן אדם כנראה עוד לא הגיש תביעה

עכשיו שוחחתי עם פקידה בבנק כאשר אמרה לי שאין לי צד ג ואפילו אם היה זה לא המקרה לתביעה

טוב נראה מה לעשת נסתדר עם בן אדם

תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי boris65
×
×
  • תוכן חדש...