Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על מצלמת wifi לחניה לבית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

למישהו יש ניסיון עם מצלמות כאלה?

מחפש מצלמה שתצלם באיכות טובה ביום וגם בלילה, שתתחבר דרך WIFI לפלאפון באפליקציה, וגם יש מצב בהגדרה \ כסטנדרט בזמן זיהוי תנועה להתריע לנייד (או דרך האפליקציה)

קיימת חיה כזאת?

 

תודה

פורסם

נסה את Xiaomi XiaoYi או את אחת המצלמות הביתיות של Foscam (לדוגמה FI8910W).

יש לי ניסיון ארוך עם שתיהן ולכל אחת היתרונות והחסרונות שלה.

תלוי כמה חשאיות אתה רוצה ואם אתה רוצה מצלמה סטטית או עם צידוד/הגבהה.

פורסם

יש פיתרון אם אני רוצה לשים מצלמה בחניון מקורה ואני נמצא 7 קומות מעל החניון?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם (נערך)

היא תהיה בחוץ

אבל לא חשופה לגשם או שמש ישירה....

(מתחת לסככה או מתחת לגג של הבית)

 

חשאיות זה לא העניין המרכזי פה...

אני פשוט רוצה לדעת מה קורה גם כשאני לא שם.

 

כל עוד למצלמה יש זווית תמונה די טובה לא מעניין אותי צידוד וכאלה.

 

תמונה טובה תספק אותי.

עריכה אחרונה על ידי op21
פורסם (נערך)

אם לא חשוב לך צידוד והגבהה/הנמכה תלך על השיומי. היא זולה וההתקנה שלה קלה בהרבה.

 

עריכה: תסתכל על האפליקציה שלהם באפל או אנדרואיד. בנוסף השיומי גם ב hd.

עריכה אחרונה על ידי ArikB
פורסם

http://www.ebay.com/itm/KKMOON-720P-HD-H-264-P2P-1MP-AP-IP-CCTV-Surveillance-Camera-TF-Card-Slot-S0D1/401002319583?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3D01f204535a244924b116c7b33f2ecaf6%26pid%3D100011%26rk%3D2%26rkt%3D10%26sd%3D191698901384

 

לי יש כזאת. ממליץ בחום מצלמת באיכות HD. בלילה אינפרא אדום. מסתובבת ימינה שמאלה למעלה למטה. יש לה רמקול ומיקרופון לתקשר עם הצד השני. מגיעה עם אפליקציה לטלפון. אפשרות לשמור סרטונים על כרטיס זיכרון 32 GB. החיסרון היחיד שלה שהיא צריכה להיות במרחק סביר מהראוטר (כמה מטרים בודדים) וצריך להיות חיבור לחשמל.

אצלי היא יושבת בחוץ אבל לא חשופה לשמש או גשם רק לטמפרטורה, משער שזה יהיה המצב גם אצלך לפי מה שתיארת..

 

אני מתחבר מכל מקום, רואה את כל הכניסה לבית עם אפשרות לסובב אותה גם לחניה לראות שהכל בסדר

 

בקיצור 150 שקל הכי טובים שהשקעתי באיביי. (לא קניתי מהמוכר הזה כי המוכר שקניתי ממנו סגר את המכירה אבל זו אותה מצלמה)

פורסם

גם אני מחפש מצלמה WIFI, הבעיה שאני מחפש לחניה ושלא תצטרך חיבור לחשמל. אני מניח שאין דבר כזה. אני צודק?!

פורסם

במקרה שלי חשמל זה לא בעיה, לגבי ראוטר אני כבר פחות מבין איך זה אמור לעבוד.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

לא הבנתי. איך מצלמה כזאת תהיה שימושית למי שרוצה להתקין בחנייה?

זה יעבוד רק אם טווח הרואטר מגיע עד לחנייה? ואם אין קליטת רואטר שם מה אפשר לעשות ?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

אני דווקא סומך על (לא זוכר מה השם שלהם) המאריכי טווח של הראוטרים.

הבנתי שזה פתרון מצויין

×
×
  • תוכן חדש...