Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על מצלמת wifi לחניה לבית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.ebay.com/itm/KKMOON-720P-HD-H-264-P2P-1MP-AP-IP-CCTV-Surveillance-Camera-TF-Card-Slot-S0D1/401002319583?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3D01f204535a244924b116c7b33f2ecaf6%26pid%3D100011%26rk%3D2%26rkt%3D10%26sd%3D191698901384

 

לי יש כזאת. ממליץ בחום מצלמת באיכות HD. בלילה אינפרא אדום. מסתובבת ימינה שמאלה למעלה למטה. יש לה רמקול ומיקרופון לתקשר עם הצד השני. מגיעה עם אפליקציה לטלפון. אפשרות לשמור סרטונים על כרטיס זיכרון 32 GB. החיסרון היחיד שלה שהיא צריכה להיות במרחק סביר מהראוטר (כמה מטרים בודדים) וצריך להיות חיבור לחשמל.

אצלי היא יושבת בחוץ אבל לא חשופה לשמש או גשם רק לטמפרטורה, משער שזה יהיה המצב גם אצלך לפי מה שתיארת..

 

אני מתחבר מכל מקום, רואה את כל הכניסה לבית עם אפשרות לסובב אותה גם לחניה לראות שהכל בסדר

 

בקיצור 150 שקל הכי טובים שהשקעתי באיביי. (לא קניתי מהמוכר הזה כי המוכר שקניתי ממנו סגר את המכירה אבל זו אותה מצלמה)

 

שאלה ברשותך, איך אתה צופה בה מרחוק?

האפליקציה הייעודית נותנת לך כתובת? ומה מונע מהשאר לצפות בה?

ואם אין אפליקציה ייעודית, מה האופציות שיש על מנת לצפות במצלמה מרחוק?

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

×
×
  • תוכן חדש...