Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לרגע שהספורטאז' עולה 175K . אופס...

ועדיין, מאמין שאפשר עם מעט מיקוח להוריד במחיר, והרכב הזה הוא מן המשובחים שיש בתקציב הנ"ל.

פורסם
כותרת

 

לא יודע להגדיר איכויות של רכב ככה שתוכל למצוא לו מקבילה זהה. אבל בכללי הקיה ספורטאז' החדשה עונה לדעתי לדרישות הכלליות והמחיר.

 

אישית אני מראש הייתי הולך על הספורטאז' גם אם היה לי כסף ל Q3, בשביל מה להוסיף עוד כמה עשרות אלפי שקל בשביל הסמל אני בחיים לא אבין.

פורסם
טיגואן זה הכי קרוב שתמצא

מסכים לגמרי.

אותה הגברת בשינוי אדרת.

הבעיה היא שכמו שכבר צוין, יצא דגם חדש שהביקורות הראשונות עליה מעולות, אבל אם אתה ממהר תיאלץ להסתפק בדגם הנוכחי שכבר די מראה את גילו.

פורסם
אישית אני מראש הייתי הולך על הספורטאז' גם אם היה לי כסף ל Q3, בשביל מה להוסיף עוד כמה עשרות אלפי שקל בשביל הסמל אני בחיים לא אבין.

אישית אני מראש הייתי הולך על הדאסטר גם אם היה לי כסף לספורטאז', בשביל מה להוסיף עוד כמה עשרות אלפי שקל בשביל הסמל אני בחיים לא אבין.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לא יודע להגדיר איכויות של רכב ככה שתוכל למצוא לו מקבילה זהה. אבל בכללי הקיה ספורטאז' החדשה עונה לדעתי לדרישות הכלליות והמחיר.

 

אישית אני מראש הייתי הולך על הספורטאז' גם אם היה לי כסף ל Q3, בשביל מה להוסיף עוד כמה עשרות אלפי שקל בשביל הסמל אני בחיים לא אבין.

 

הבן אדם ביקש רכב עם איכויות ברמה של אודי,ואתה ממליץ לו על קיה?,ואם אתה לא מבין מה ההבדלים חוץ מהסמל אז..

×
×
  • תוכן חדש...