Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

באחרונה חשבתי על רכישת סוזוקי סוויפט הדגם העגול הראשון כלומר בערך משנת 90 עד 95,חשבתי על דגם האצ'בק 3 דלתות, אם מישהו יכול לתת לי פרטים, יתרונות וחסרונות, דגמים שונים (אם היו).

תודה מראש לעונים

380891_2_full.jpg

מנוע גדול... סוסים דוהרים... שואג כמו אריה... ומהיר כמו ברדלס...

פורסם
הסוויפט ממש לא זולה. בטח שלא בהשוואה לתמורה.

לא תאמין כמה מכוניות טובות פי כמה (וגם אמינות) תוכל לקנות במחיר דומה לסוויפט 95' נניח.

 

יש לך דוגמאות למשל, כי גם אני מחפש סוזוקי סוויפט אוטומטית במחיר של עד 25K.

פורסם
יש לך דוגמאות למשל, כי גם אני מחפש סוזוקי סוויפט אוטומטית במחיר של עד 25K.

מזדה 323 למשל .

אומנם אני דוגל ביתרון הגודל, אבל בלקנות סוויפט אוטומטית מ 95 אין שום יתרון .

צריכת דלק גבוהה מאוד ( קרבורטור, גיר 3 הילוכים) , נוחות זועתית, איכות בנייה מחרידה, אבזור דל (בדר"כ אין ה"כ) ואוטו מחריד לנהיגה.

 

אם אתה מוותר על האופציה האוטומטית , יש מכוניות הרבה הרבה הרבה יותר טובות במחיר הזה.

פורסם

שלום

 

שלומי כתב " סוויפט אוטומטית מ 95 אין שום יתרון .

צריכת דלק גבוהה מאוד ( קרבורטור, גיר 3 הילוכים) , נוחות זועתית, איכות בנייה מחרידה, אבזור דל (בדר"כ אין ה"כ) ואוטו מחריד לנהיגה."

 

בתור מנהל פורום כדאי להשתמש במילים פחות קיצוניות, מה גם שזה לא תמיד מדויק. אנו מרוצים מהסויפט למרות שיש גם חסרונות ( ראה תשובתי הקודמת בשרשור זה) אבל:

 

"צריכת דלק גבוהה מאוד" - בשנת 95 המנוע מוזרק. סויפט עם גיר ידני הוא ממש חסכוני. האוטומטי 1300 הוא סיפור אחר , אבל לא צורך יותר ממכוניות אחרות באותו שנתון. ( מנוע ה 1000 חסכוני גם באוטומטי ומספיק למי שנוסע בשפלה).

 

"נוחות זועתית" - הקפיצים אמנם קשים אבל "זועתי"?

"אבזור דל" - נכון , אבל מה יש ברוב המתחרות ? אותו אבזור.

"אוטו מחריד לנהיגה" - בלי ספק לא מיועד לנהיגה ספורטיבית , אבל לא מעט נהגים פשוט רוצים להגיע מ א' לב' בלי להיתקע בדרך, כשכל המערכות עובדות ועם מינימום כניסה למוסך. הסויפט נותן בדיוק את זה.

 

"איכות בניה מחרידה"- מה הכוונה?, הרי גם לאחר התעללות כמעט הכל נשאר שלם.

 

בסיכום מהצד השימושי - אוטו מעולה. 4 נוסעים ממש גבוהים ישבו בנוחות בלי שהברך של הנוסע מאחור תפרוץ לגב הנוסע שמלפניו.(כמו בקורולה ובגולף מאז). תן צ'אנס לגבוהים !

 

מצטרף להמלצתך נגד אוטומטית, אבל אם רוצים אוטומטית חיבים רכב יפני. ההבדלים באמינות הגיר האוטומטי בין היפניות ובין האחרות הם קיצונים, ושיפוץ גיר אוטו' הוא התיקון המכני הכי יקר.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

אוטו' עד 25K - יש את המאזדה 121 או הסיריון 1.0 שיכנסו לתקציב....

 

 

אני לא מסכים עם כל אלא שאומרים שהסוויפט היא נוראית. - היא מעולה - עונה על הצורך הבסיסי ברכב זול אמין וחסכוני.

 

ותתפלאו גם כמה אפשר לשפר אותה....

 

בעבר ציטטתי פה ממבחן שנערך בבריטניה בין הסוויפט GTI לפיג'ו 205 GTI

1.6 צרפתי מול 1.3 יפני, והסוויפט היה דבוקה לה לתחת. והם כתבו שעם ההפרש במחיר אפשר לשפר את הסוויפט בכדי שהיא תנצח במבחן...

haters will hate

פורסם
שלום

 

שלומי כתב " סוויפט אוטומטית מ 95 אין שום יתרון .

צריכת דלק גבוהה מאוד ( קרבורטור, גיר 3 הילוכים) , נוחות זועתית, איכות בנייה מחרידה, אבזור דל (בדר"כ אין ה"כ) ואוטו מחריד לנהיגה."

 

בתור מנהל פורום כדאי להשתמש במילים פחות קיצוניות, מה גם שזה לא תמיד מדויק. אנו מרוצים מהסויפט למרות שיש גם חסרונות ( ראה תשובתי הקודמת בשרשור זה) אבל:

 

"צריכת דלק גבוהה מאוד" - בשנת 95 המנוע מוזרק. סויפט עם גיר ידני הוא ממש חסכוני. האוטומטי 1300 הוא סיפור אחר , אבל לא צורך יותר ממכוניות אחרות באותו שנתון. ( מנוע ה 1000 חסכוני גם באוטומטי ומספיק למי שנוסע בשפלה).

 

"נוחות זועתית" - הקפיצים אמנם קשים אבל "זועתי"?

"אבזור דל" - נכון , אבל מה יש ברוב המתחרות ? אותו אבזור.

"אוטו מחריד לנהיגה" - בלי ספק לא מיועד לנהיגה ספורטיבית , אבל לא מעט נהגים פשוט רוצים להגיע מ א' לב' בלי להיתקע בדרך, כשכל המערכות עובדות ועם מינימום כניסה למוסך. הסויפט נותן בדיוק את זה.

 

"איכות בניה מחרידה"- מה הכוונה?, הרי גם לאחר התעללות כמעט הכל נשאר שלם.

 

בסיכום מהצד השימושי - אוטו מעולה. 4 נוסעים ממש גבוהים ישבו בנוחות בלי שהברך של הנוסע מאחור תפרוץ לגב הנוסע שמלפניו.(כמו בקורולה ובגולף מאז). תן צ'אנס לגבוהים !

 

מצטרף להמלצתך נגד אוטומטית, אבל אם רוצים אוטומטית חיבים רכב יפני. ההבדלים באמינות הגיר האוטומטי בין היפניות ובין האחרות הם קיצונים, ושיפוץ גיר אוטו' הוא התיקון המכני הכי יקר.

 

בהצלחה

יהודה

בניגוד אליך, אני אובייקטיבי.

בתור מנהל פורום אני אשתמש באיזה מילים שאני אמצא לנכון לתאר את ההרגשה הזוועתית שיצאתי איתה לאחר נהיגה בסוויפט.

אני מבין שנעלבת בשביל הרכב שלך אבל כל מה שאמרתי נכון.

הוא דיבר על 1.3 אוטומט לא על 1.0 ידני לכן אין טעם לדוש בצריכת הדלק שלה.

הנוחות בסוויפט כמעט ולא קיימת, יש הרגשה שאתה נוהג בסקייטבוורד.

לך תנהג ברכב דומה , נניח סקסו 1.4 ותבין איזה אוקיינוסים של הבדלים יש בין מכונית נורמלית לבין הסוויפט. הלכתי עם אבי לא מזמן לבדוק קנייה של רכב כזה, כל מה שמעניין את אבא שלי זה שיהיה אמין .

ראינו כמה, נהגתי על כמה וכן, זה רכב מזעזע.

פשוט פשע שבמחיר של סוויפט 93 אפשר לקנות רכב כ"כ הרבה יותר טוב ואנשים עדיין הולכים לקנות אותו.

שיבושם לכם .

 

נ.ב יש ה"כ בשנים האלה בסוויפט ?

פורסם

שלום

שלומי כתב: "בניגוד אליך, אני אובייקטיבי."

משום מה נראה לי שאנו רואים אותם עובדות אבל חבל שאתה משתמש במילים קיצוניות כדי לתאר אותם. ואגב, למה מישהו צריך להיעלב בגלל דעה על רכב? זהו רק מכונה.

 

אז אם אנו רואים אותם עובדות, איך זה שדעתך מבוטאת בצורה שונה וחריפה?

 

הסיבה היא ( נראה לי) שאתה לא מקבל שיש קוני רכב כמו אביך, שקודם כל רוצים אמינות. אפילו בפורום הזה יש כאלה. כשאני קורא את שמר והרפתקאותיו עם הבי.אקס זה ממש נוגע ללב. נהדר לנהוג בבי.אקס תקינה (נהגתי גם נהגתי), אבל רוב עצום לא היה קונה אותה.

 

בתקציב נמוך יחסית (כמו בשרשור זה) החוסר בהגה כוח בסויפט - נראה לי יתרון - פחות מערכת העלולה להתקלקל. לעומת זאת מי שקונה רכב חדש ידרוש בצדק הגה כוח- הסיכוי שיתקלקל נמוך.

 

שלומי כתב: "הוא דיבר על 1.3 אוטומט לא על 1.0 ידני לכן אין טעם לדוש בצריכת הדלק שלה."

בדקתי ולא דובר על נפח מנוע או סוג הגיר. לכן זה בהחלט מוסיף להפריך את "צריכת דלק גבוהה מאוד" . אילו מספרים שניתן לברר אותם, והמידע בהחלט מוסיף לשואל.

 

ומרווח הישיבה מה איתו? חיל שנוסע לבסיס עם עוד כמה חילים, האם לא יותר נוח שהברך של הנוסע האחורי לא חודרת לתוך הגב של הנהג לפניו?

 

ןמה הכוונה ב"איכות בניה מחרידה" כשבעצם האוטו מאוד עמיד להתעללות?

 

מסכים איתך שיש חסרונות- קפיצים קשים ורעש מנוע בסויפט אוטומטי במהירות 100 קמ"ש.

 

אף אחד לא צריך להגן על האוטו או לתקוף אותו בקיצוניות. בסה"כ מי ששאל מעונין לקבל פרטים על החסרונות והיתרונות, ואח"כ יחליט לפי מערכת השיקולים שלו.

 

בידידות

יהודה

פורסם

אני לפחות דיברתי על אוטומטית , נפח מנוע 1300. בכל מקרה שמחתי לשמוע את 2 הצדדים, מה שכן אני בחור גבוה והעובדה שהסוזוקי מתאימה גם לגבוהים מצאה חן בעיניי. לגבי רכבים אחרים באותו מחיר- אני יודע שההוצאות על רכב מסוג אחר (1600עם נפח מנוע למשל) יהיו יותר גבוהות הן בביטוח הן בטסט והן בדלק לא?

פורסם

שלום

 

motyby כתב:" לגבי רכבים אחרים באותו מחיר- אני יודע שההוצאות על רכב מסוג אחר (1600עם נפח מנוע למשל) יהיו יותר גבוהות הן בביטוח הן בטסט והן בדלק לא?"

 

ההוצאות אמנם גבוהות יותר אבל זה לא משמעותי. לדעתי כדאי שתסתכל גם על יפניות 1600 בתקציב הזה , כי לוקח זמן רב עד שתמצא אוטו במצב טוב וככל שתבחר ביותר דגמים הזמן הזה יתקצר.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם
כשאני קורא את שמר והרפתקאותיו עם הבי.אקס זה ממש נוגע ללב. נהדר לנהוג בבי.אקס תקינה (נהגתי גם נהגתי), אבל רוב עצום לא היה קונה אותה.

 

אתה לא צריך לבכות על מר גורלי.

אם לא הייתי מתעצבן מכל שריקה וחריקה , הייתי חוסך 3/4 מהעבודה.

ראיתי BX ש"לא ראו מוסך". נראות כמו בית שימוש ,אבל נוסעות. לא בבית ספרנו.

 

לעומת זאת נסעתי ביפניות/קוריאניות משנים דומות - זוועה אמיתית. סיביק , אפלאוז , לנטרה.

אתה פשוט לא מנסה לסדר אלא חי עם האפור המדכא הזה שיש שם - אין לך פשוט שום שאיפות בחיים כאשר אתה מתנייד בדברים הללו.

 

אני מוכן לעבוד יותר קשה כדי ליהנות . בגלל זה לא אקנה את פאר תוצרת המזרח.

פורסם

שלום

שמר כתב: "אתה לא צריך לבכות על מר גורלי.

אם לא הייתי מתעצבן מכל שריקה וחריקה , הייתי חוסך 3/4 מהעבודה"

 

אני מתנצל אם הניסוח שלי היה לא במקום. בכל מקרה אני מאוד מעריך את בעלי הרכב שמשקיעים כמו שמר. כשמקבלים בנוסף גם יכולת כתיבה כזו, אז זה ממש חגיגה.

 

פעם היה לי טריומף הרלד ישן וחשבתי להחזיק אותו לשנים . אבל לאחר שעשרות פעמים ניסיתי לכוון את מנעול הדלת כך שתיסגר כראוי , ולהחליף צלבים בגל ההנע ועוד כל מיני שטויות תכנוניות שהיו ברכב הזה, נשברתי.

 

כל הכבוד לאלה שלא נשברים.

 

שמר כתב:"אני מוכן לעבוד יותר קשה כדי ליהנות . בגלל זה לא אקנה את פאר תוצרת המזרח"

מה דעתך על סוברו אימפרזה? הרי זה כן אוטו לנהג?

 

יהודה

פורסם

הסוויפט ובמיוחד ה GTI היא מכונית עם מכלולי הנעה מבריקים

אחד השיפורים הידועים באירופה לרנו 5 טורבו היו השתלת מנוע הGTI של הסוויפט

עם קיט הגדשה המנוע סיפק 300 כ"ס ועם מקדם אמינות גבוה

אתר לשיפורים לאוטו :

http://www.ssgti.net/main.htm

.I'm a blocked user

×
×
  • תוכן חדש...