Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

98 מול 95, הבדלים בצריכת דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהייה שעלתה במוחי.

לפני שבועיים נדלקה הנורה באוטו ובלי לשים לב תידלקתי 98 במקום 95.

לא ייחסתי לזה חשיבות ורק היום בדקתי במחשב הרכב ושמתי לב במקום 8:100 קיבלתי 7:100 (ליטר לקילומטר).

ייתכן שאוקטן 98 מקטין את צריכת הדלק או שמדובר באגדה אורבנית?

במידה וכן האם יתכן שעדיף לתדלק ב98 במקום 95 מבחינה כלכלית?

פורסם

אין קשר לדעתי..

ככל שהאוקטן גבוהה יותר כך נקודת ההצתה שלו גדלה.

בכל מקרה לא תהיה השפעה במנוע שיחס הדחיסה שלו קטן או שווה ל 1:10.. בנוסף לזה, 98 יקר משמעותית..

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם
ייתכן שאוקטן 98 מקטין את צריכת הדלק או שמדובר באגדה אורבנית?

 

שמעת על תופעה כזו גם ממישהו אחר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש גם כאלה שאומרים שכדאי לשים את זה פעם ב.. כי זה מנקה את המנוע ואני אומר שזה שטויות.

98 נותן שיפור כשיחס הדחיסה גבוה (אאל"ט מעל 10.5), כשיש לך רכב עם יחס דחיסה נמוך מזה לא יהיה שינוי מלבד שינוי בכיס, בטח שלא בצריכת הדלק, שזה נתון משתנה שמושפע מהמון דברים כמו טמפרטורה,מהירות, פקקים,משקל ועוד המון גורמים שיכולים להשתנות בין התדלוק הנוכחי לתדלוק הקודם.

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...