Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, אני הולך להוריד אותם!

אחר כך יש לי רק מסביב לחלונות (שכבר דהו) ובידיות ובמסגרת ניקל לוחית רישוי אז זה סבבה יותר.

 

מה שכן איך אני מוריד את השאריות ?

 

הבחור שעשה לי את החלונות כהים אמר לי שיש ספריי יקר ומיוחד של 3M שמוריד את זה.

יש לכם שיטה וזולה יותר?

פורסם

תתחדש ! נראה שעשו עבודה טובה,

 

אצלי יש גם השחרה לשעבר שכבר... לא משוחרת :roll: אני גם אצטרך להוריד את היריעה הקודמת בשביל להדביק חדשה.

 

אקפוץ אליהם כנראה בשישי (: סומך על ההמלצה שלך

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

תגיד שהבחור שנתקע אצלו עם המצבר שלח אותך (אני מתאפק לא לכתוב "חחחח" ).:twisted:

 

ותודה. בשביל מחיר כזה ורכב ישן לא צריך יותר מזה.

 

בכל מקרה, המדבקה כן אמורה לסנן משהו. נחכה לקיץ ונראה:)

פורסם

שום נקודות זה מים מהמגבת. לגבי המשולשים גם הבחור שעשה לי השחרה הקודמת הסתבך במשולש רק שבמרכז הציפויים עשו לי כמה שאפשר הכי טוב ובתכלס אני לא מתלונן על משהו קטן שאולי יש במשולש. ראיתי איך הבחור עבד ואני מרוצה. יש לי מגני רוח והדבקה קודמת זה גם היה סיפור להתפטר מזה. הבחור מפרק דיפון כמו שצריך ומשאיר גם פס עליון דק כי חייב שם ממש לקראת סוף החלון.

פורסם
שום נקודות זה מים מהמגבת. לגבי המשולשים גם הבחור שעשה לי השחרה הקודמת הסתבך במשולש רק שבמרכז הציפויים עשו לי כמה שאפשר הכי טוב ובתכלס אני לא מתלונן על משהו קטן שאולי יש במשולש. ראיתי איך הבחור עבד ואני מרוצה. יש לי מגני רוח והדבקה קודמת זה גם היה סיפור להתפטר מזה. הבחור מפרק דיפון כמו שצריך ומשאיר גם פס עליון דק כי חייב שם ממש לקראת סוף החלון.

אני לא פדנט ברמות. יש אחריות 5 שנים וימים יגידו בינתיים אני מאוד מרוצה. אגב זה מאוד כהה מבפנים. הבחור שהשחיר לי את ההדבקה הקודמת שרט קצת את החלון.

פורסם

אחרי שאחי "חסך" ועשה באיזה מקום זול והתקלף לו הציפויי , הבנתי שה"זול עולה יקר" זה לא סתם משפט

אז עשיתי אצל Sun Film בנתניה ,

אמנם לא זול אבל חומרים איכותיים + שירות טוב + אחריות ל10 שנים ועבודה מקצועית ברמות בלי בועות בלי שריטות זה נראה כאילו החלון בא ככה מהחברה !

כנראה שמי שנותן אחריות ל10 שנים יודע שמה שהוא מוכר זה מוצר שלא עושה פאדיחות

עשיתי לחלונות האחוריים בלבד בגלל עניין החוקיות אבל מישהי שנסעה איתי ברכב אמרה שלא מרגישים את השמש מאחורה וכשהיא פתחה חלון היא הרגישה הבדל רציני בחום , זה הרגע שאתה מבין שחלון שחור איכותי זה באמת משהו טוב להורדת חום ברכב ולא רק ליופי חח

ככה זה על הרכב שלי :

ScreenHunter_06 Feb. 09 19.32.jpg

פורסם

זה קרה לי גם אצל ההשחרה הקודמת. לא מפריע לי למען האמת והבחור הראה לי את זה. הכי חשוב לי החלון הרגיל ובהזדמנות אני אעלה תמונה של המשולש בהשחרה הקודמת ותבינו איזה הבדל. אבל כל אחד ודעתו. יכול להיות שאתאכזב בהמשך בכל מקרה כרגע אני מבסוט.

פורסם (נערך)
אחרי שאחי "חסך" ועשה באיזה מקום זול והתקלף לו הציפויי , הבנתי שה"זול עולה יקר" זה לא סתם משפט

אז עשיתי אצל Sun Film בנתניה ,

אמנם לא זול אבל חומרים איכותיים + שירות טוב + אחריות ל10 שנים ועבודה מקצועית ברמות בלי בועות בלי שריטות זה נראה כאילו החלון בא ככה מהחברה !

כנראה שמי שנותן אחריות ל10 שנים יודע שמה שהוא מוכר זה מוצר שלא עושה פאדיחות

עשיתי לחלונות האחוריים בלבד בגלל עניין החוקיות אבל מישהי שנסעה איתי ברכב אמרה שלא מרגישים את השמש מאחורה וכשהיא פתחה חלון היא הרגישה הבדל רציני בחום , זה הרגע שאתה מבין שחלון שחור איכותי זה באמת משהו טוב להורדת חום ברכב ולא רק ליופי חח

ככה זה על הרכב שלי :

 

אעדכן אתכם בימים הקרובים לגבי החלונות, שהם יצאו אחלה בכללי אבל נראה מה יהיה. תמיד יש למי לחזור, הרכב שלי לא מרצסדס שבגלל פס קטן במשולש (שהוא ציין בפניי ואף הציע לתקן זאת) אל תשכחו...

לגבי סאן פילם

 

אין ספק שאם היה לי רכב חדש הייתי עושה אצלו, אחלה בחור וחומרים באמת איכותיים אבל ההצעה שקיבלתי על הרכב שלי לא משתלם לי.

 

ורק שתדע גם חנות לאיבזרי רכב בעיר שלי שמשתמשת בחומר LLUMAR נותן 10 שנים אחריות. זה יותר קשור גם לחומר, כנראה.

 

בכל מקרה המשולש שאמרתם , אני יודע שזה היה ככה והוא גם הראה לי , האמת שממש לא אכפת לי, הכל יצא פרפקט סך הכל ועל פס קטן במשולש לא התכוונתי לשגע אותו ואת עצמי.

הנה השוואה קטנה לאיזה "השקעה" נתנו לי בעבר.

 

שימו לב להשחרה הקודמת. נא לא לדבר על החלודה והמכה, זה לא באשמתי ובלי נדר יטופל מתישהו.

attachment.php?attachmentid=431029&d=1436780314

עריכה אחרונה על ידי אושריקו

×
×
  • תוכן חדש...