Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון.

 

שמתי לב שיש בחלונות בועות קטנות שלא רואים אותם בכלל בכלל רק אם מתקרבים.

החלון מאוד יפה ונקי ואסתטי , אבל יש כמה בועות בכל חלון, במשולשים הם ממש ממש קטנים ובחלון הרגיל זה אחד שתיים.

אני אישית ראיתי כמה חומר וניקוי נהיה על החלון בעבודה עצמה..השאלה אם זה יכול להיעלם לבד או שאצטרך ללכת שוב?

 

לא נראה לי שכדאי לפתוח פילם וחלון שוב בשביל שתיים שלוש בועות או שכן? סך הכל הכל נראה ממש יפה.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני ביקרתי היום אצל מוטי ממרכז הציפויים ברעננה, ביצעתי השחרה של החלונות האחוריים, 80 אחוז , בהתחלה היה נראה שהציפוי הקודם יורד בקלות , אך מסתבר שהוא כבר משאיר סימנים על השמשה מה שהצריך התעסקות נוספת של הסרה עם חומר מסויים ולהב יפנית. לאחר שסיים להדביק בשני החלונות , היתה תקלונת קטנה בחלון ימין , היה מעין שארית של ס"מ מהציפוי הקודם , הבחור לא התעצל והסיר את הכיסוי ועשה מחדש, זאת יאמר לזכותו , אחרים היו מנסים להעלים עין.

 

סה"כ יצא לי שני חלונות אחורים + שני משולשים (למרות שהם יותר מלבנים) בסכום של 250 , + 50 שח על הסרה הקודמת ,

 

יצא יפה למדיי , אין טענות , לא נראו בועות או משהו חריג.

 

שבוע אני אצלו עם הרכב השני לטיפול דומה (:

 

מבחוץ ומבפנים לאחר ביצוע. IMG-20160212-WA0013_resized.jpgIMG-20160212-WA0018_resized.jpg

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם (נערך)

שמח שאתה מרוצה, אין ספק שהבחור אחלה ואומר כל דבר קטן שיש, לא מנסה להעלים עין.

 

לצערי גיליתי קצת בועות באיזורים מסויימים בחלונות אחרי כמה ימים , אבל לא יודע אם שווה לקפוץ אליו בגלל זה.

אולי את המשולש אני אתקן, בכל מקרה זה נראה ממש יפה מרחוק וגם מקרוב למרות הכל,!

 

המחיר זול והחומר אמריקאי ויש אחריות ל5 שנים , לדעתי ברכב ישן זה אחלה דיל.

 

רכב חדש כבר יש חומרים הרבה יותר יקרים ואיכותיים אבל המחיר, אוי המחיר.

 

אגב, אני לקחתי את הרמת כהות הכי גבוהה לאחר שהיה לי כמו שאתה עשית לפני כן, האמת שזה מאוד כהה מבפנים.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

אם אלו בועות גדולות , לדעתי תלך , אולי ימצא פתרון , אם זה נקודות קטנות , לרוב אין מה לעשות כל כך. לפחות לדעתי.

 

לקחתי את הכהות הכי גבוהה, אך מבפנים רואים סבבה לגמרי , חבל שאי אפשר לעשות גם בקדמיים

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לא בועות גדולות, ממש קטנות. ובעיקר זה במשולש.

אבל אני התרגלתי כבר למנחוס באוטו שלי.

 

אבל התוצאה ממש יפה ואני ראיתי איך הוא עובד!

 

עבד אחריי על איזו מרצסדס.

פורסם

FB_IMG_1452533018121.jpgFB_IMG_1452533013870.jpg

זאת עבודה שלהם בבאר שבע. (תודו שהשקעתי בטשטוש של המספר :lol:)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא בועות גדולות, ממש קטנות. ובעיקר זה במשולש.

אבל אני התרגלתי כבר למנחוס באוטו שלי.

 

אבל התוצאה ממש יפה ואני ראיתי איך הוא עובד!

 

עבד אחריי על איזו מרצסדס.

 

אני הבנתי ממקומות קצת יותר "גדולים" "מקצועיים" תקרא לזה איך שנוח לך.

שלפני התחלת עבודה הם שוטפים את כל הרכב, בנוסף שוב עובר על החלונות ורק אז מתחילים לעשות את ההשחרה.

בשביל למנוע בעיות של אבק.

 

כנראה שפה נכנס נושא המחיר לנפח קצת גדול יותר.

אני יעדכן בתמונות איפה עשיתי.

פורסם (נערך)

מחר אני קופץ לבדיקת החלונות , מקסימום נתקן את המשולש :).

 

בכל מקרה, רציתי לשאול אתכם משהו: בזמן האחרון אני מאוד רוצה להשחיר את החלון האחורי.

 

אישית אני יודע שבמכון טסטים בעיר שלי לא אמורים ליפול על השטויות האלו , אבל עדיין לא מעט נכשלים בטסט על הציפוי בכל מיני מקומות.

יש לי וילון אחורי הרבה שנים אבל הוא לא נותן את האפקטיביות והיופי (הוא כן יפה) כמו של חלון מושחר.

 

דעתכם ? בגלל שזה רכב ישן , לוותר או לנסות ? הקטע שלהוריד ציפויים זה די קל למי שיש נסיון , אבל בגלל שזה עם המפשיר אדים זה קצת מלחיץ אותי.?

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם (נערך)

הלכתי היום שוב למרכז הציפויים. הבחור עבד לי על המשולשים , סידר אחד מהם כמעט באופן מושלם והשני גם יותר טוב ממקודם.

קשה מאוד לבצע את המשולשים ברכב הזה.

 

בכל מקרה, יש לפחות עם מי לדבר.

 

אגב, עוד בעל מקצוע שהכרתי לו את הפורום. שיידעו כולם שעל פאשלות או גם על מושלמות - משלמים לטוב או לרע.:twisted:

 

SOGOOD, חולם על התמונות שלך עם ההשחרה כבר!:wink:

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

אחלה עבודה, אני נראה לי גם אקפוץ אליו לרעננה נעשה גם, אצלי החלון האחורי קטן יותר מעניין מה יהיה המחיר. ( 3 דלתות)

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

אל תשפטו לפי תמונות, קשה לראות פגמים.

מנסיון בתחום הזה מה שעולה זול, ככה גם תצא העבודה וגם החומרים.

תראו בעיניים עבודות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...