Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

מחפש מקום באזור השרון שעוסק (או מגיע לבית הלקוח) בהשחרת חלונות בתוצרת ציפוי.

זול ואיכותי לא הולך יחד זה ידוע, על גבול הנורמל "לצפוי".

 

העבודה לזוג חלונות אחורי+משולשים.

אני אפילו ישמח להצעה של יותר מבעל עסק אחד.

 

תודה!

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תבדוק אם יש באיזור שלך סניף של רשת מרכז הציפויים. אני ואבי ביצענו ברכבים שלנו אצלהם בסניף באר שבע ובנתיים מרוצים מאוד.

יש עליהם המלצות נוספות בפורום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אני מתכנן ללכת השבוע למרכז הציפויים ברעננה)

(אם אעשה, אעלה תמונות - מבטיח ).

לאחר בירורים על חומרים מאוד איכותיים ומקומות מאוד איכותיים וחוסר תקציב החלטתי שאני הולך על משהו זול עם די הרבה המלצות.

למרכז הציפויים יש הרבה סניפים והם טוענים שהם משתמשים בחומר אמריקאי וטיוואני שהאמריקאי מסנן UV וחום וכמובן 5 שניות אחריות.

המחירים ינועו בין 250-300 שקל לחלונות אחוריים כולל משולשים בד"כ לפי מה שיצא לי להבין מהם.

 

ההשחרה שעל הרכב שלי שנעשתה במקום אחר לא מספיק כהה, אין יותר מדי פרטיות ואני לא בטוח שהיא מסננת משהו בכלל, מה גם שיש בועות במשולשים (לפחות בחלון הכל חלק ונקי).

 

לגבי מקומות שמתמחים נטו בחלונות כהים, הם כנראה משתמשים בחומרים באמת איכותיים מאוד שזה חברות כמו LLUMAR עם אחריות 10 שנים אבל מאוד יקר לדעתי.

 

 

ותשמע, בד"כ נכון שזול לא הולך ביחד עם איכות אבל יש פה הרבה המלצות של אנשים שעשו אצל אנשים מסויימים במחיר זול יחסית לחלון והעבודה בוצעה עם חומר איכותי ובצורה איכותית. אל תשכח שהפילמים לא באמת עולים יקר לאנשים.

 

אני גם ממליץ לך על סאן פילם בנתניה, הבחור שם נראה על הכיפאק אבל זה כבר חומרים ממש איכותיים (מסנני UV לגמרי , אחריות 10 שנים וכו') אז המחיר יהיה שונה.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

תודה רבה לכולם!

אושרי, אני ישמח לתמונות, אני מתכון לעשות במהלך השבוע הזה או אחריו לכל היותר.

ככה שיש טיפה זמן לחוות דעת.

 

כן זה ברור לי שמה שזול לא בהכרח חייב להיות גרוע, על הרכב הקיים עשו לי ב200 ₪ לחלונות + משולשים, למען האמת? בשביל 200 זה נחמד.

מי שלא משקיע מאמץ ולא בוחן את החלון זה נראה לו מושלם, אני 90 אחוז מרוצה - ושוב ל200 ₪ זה נחמד אבל בעל העסק לא מקצועי ולא שרותי לטעמי.

 

יש גם את סאן סט ברעננה שראיתי שעובדים עם פילים של M3 (אם זה באמת נכון)

צריך לראות עבודות או לפחות לשמוע חוות דעת.

 

אם אתה הולך למרכז הציפויים אתה מתכון לרכוש את החומר "האמריקאי"?

פורסם (נערך)

כן.

אם אני לא טועה זה עשוי מסיליקון עם שתי שכבות ויש לך חמש שנים אחריות על העבודה.

 

בלי קשר ל"פוזה וליופי" (אני צעיר) אני ממש סובל מהחום בקיץ ואני מקווה שחלון אטום מאחורה והוילון מאחורה שיש לי יעשו את העבודה מעט.

 

מקווה שייצא לי השבוע ואם כן אעלה פה או בשרשור חדש.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

מעבר לעניין היופי, הרכב קר יותר בקיץ מניסיון של לא מעט סוגים.

חלון אחורי אני גם בעד ווילון, לא צריך להגזים.

 

אני ישמח לעדכון ממך.

עד אז אם יש עוד חוות דעת לאחד מהעסקים שעלו כאן או עסקים אחרים באזור אני ישמח.

תודה!

פורסם
אני מתכנן ללכת השבוע למרכז הציפויים ברעננה)

(אם אעשה, אעלה תמונות - מבטיח ).

לאחר בירורים על חומרים מאוד איכותיים ומקומות מאוד איכותיים וחוסר תקציב החלטתי שאני הולך על משהו זול עם די הרבה המלצות.

למרכז הציפויים יש הרבה סניפים והם טוענים שהם משתמשים בחומר אמריקאי וטיוואני שהאמריקאי מסנן UV וחום וכמובן 5 שניות אחריות.

המחירים ינועו בין 250-300 שקל לחלונות אחוריים כולל משולשים בד"כ לפי מה שיצא לי להבין מהם.

 

ההשחרה שעל הרכב שלי שנעשתה במקום אחר לא מספיק כהה, אין יותר מדי פרטיות ואני לא בטוח שהיא מסננת משהו בכלל, מה גם שיש בועות במשולשים (לפחות בחלון הכל חלק ונקי).

 

לגבי מקומות שמתמחים נטו בחלונות כהים, הם כנראה משתמשים בחומרים באמת איכותיים מאוד שזה חברות כמו LLUMAR עם אחריות 10 שנים אבל מאוד יקר לדעתי.

 

 

ותשמע, בד"כ נכון שזול לא הולך ביחד עם איכות אבל יש פה הרבה המלצות של אנשים שעשו אצל אנשים מסויימים במחיר זול יחסית לחלון והעבודה בוצעה עם חומר איכותי ובצורה איכותית. אל תשכח שהפילמים לא באמת עולים יקר לאנשים.

 

אני גם ממליץ לך על סאן פילם בנתניה, הבחור שם נראה על הכיפאק אבל זה כבר חומרים ממש איכותיים (מסנני UV לגמרי , אחריות 10 שנים וכו') אז המחיר יהיה שונה.

 

אם אתה עושה ברעננה, אשמח לראות תמונות לאחר מכן, זה כמה דקות מהבית אז מעולה עבורי (:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

חזרתי ממרכז הציפויים ברעננה. רציתי להגיד תודה רבה למוטי האלוף על היחס והעבודה המקצועית. ההשחרה הקודמת הייתה יחסית על הפנים. החומר שהוא משתמש אכן אמריקאי. בחור חמוד הוריד לי בכיף את המדבקה הקודמת ובכלל שירותי כיף להמליץ על אחד כזה. בסוף הלך לי המצבר והוא הניע לי גם את הרכב(עוד הוצאה חדשה...) הנה שתי תמונות.

בשביל המחיר והרכב שלי אני לא צריך יותר מזה. אחר כך בא עוד בחור עם מרסדס שהתעכב בגללי, לא נורא.:wink:36e8781dd1cc68295ff8629901b3e8a8.jpg5dbba0e6f06c38cc6e2ea0ea7d0c6da4.jpg

פורסם (נערך)

הוא היה צריך להוריד לי את החלונות הישנים ולנקות אותם זה גם לקח טיפה זמן.

 

אני חושב שלקח בערך 40 דקות+-. לקחנו את הזמן ועבד בכיף, לא מיהרתי ולא מיהרנו.

הבחור עובד מצויין.

 

לגבי נקודות, כרגע אני לא רואה שום דבר חריג. בכל מקרה יש אחריות ל5 שנים על הדברים האלו.

 

 

בעיקרון זה עולה זוג חלונות ומשולשים 250 שקל אבל נתתי עוד טיפה בגלל ההורדה של המדבקה הקודמת והניקוי וכל זה.

 

לגבי החומר זה כנראה ASWF, יש להם אתר אינטרנט וסרטונים נראים בסדר גמור.

 

השאלה איזה רכב יש לך והאם הוא חדש? כי בעיניי -300-250 שקל ו5 שנים אחריות משתלם מאוד.

 

שמע, מבחינתי גם קיבלתי אחלה שירות והיה עם מי לדבר וזה גם מספיק לתת המלצה.8)

 

אני רק התאכזבתי מדבר אחד, חשבתי שיש חלונות כהים הכי כהים שהם ממש אבל ממש אטומים ושחורים, אבל מסתבר שאור השמש ואיכות התמונות מטעות ואין דבר כזה אלא אם אתה קונה באמת בלוק שחור שלא רואים כלום מבפנים.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם (נערך)

מאזדה שחורה 2012.

החומר מסנן UV?

 

אני אישית לא מחפש הכי שחור שיש, אני מחפש כמה דרגות לפני "הכי שחור".

ככה שמבחינתי זה בסדר.

 

המחיר זול אין מה להגיד.

מעניין איך החומר הזה בהשוואה לM3.

עריכה אחרונה על ידי soogood
פורסם

תשמע, בוא נדבר תכלס , המחיר אחלה והרכב שלי ישן כבר וזקן , אני הייתי דווקא מרגיש רע עם עצמי אם הייתי משקיע עליו 600-700 ואולי יותר על חומרים איכותיים ביותר כולל ההורדה הקודמת כשבמחיר הזה אני יכול להמשיך לטפל בו מכאנית.

 

בסופו של דבר זה חומר שאמור לסנן את החום , לא סתם נותנים 5 שניות אחריות ואתה יכול גם לראות באתר של הפילם.

אם זה באמת הכי איכותי?לא יודע. בסופו של דבר לפי העבודות של מרכז הציפויים אני האחרון שצריך לדאוג עם זקנה בת 16.

אני לא ידוע מה קורה בסניפים האחרים, אני אישית התרשמתי לטובה מהבחור שבא לקראתך ומדבר ורוצה שייצא הכי מושלם זה מאוד חשוב. אני בדרך כלל לא ממהר להמליץ.

בכל מקרה אני מקווה שעזרתי לך!

פורסם (נערך)

עזרת לי מאוד, כרגע אני בדילמה בינו לעוד בית עסק לא רחוק ממנו.

אני יבדוק ויחקור קצת על סוגי החומר, תודה! תתחדש כמובן :-)

 

מספר טלפון של הבחור יעזור לי מאוד אם אפשר.

תודה.

עריכה אחרונה על ידי soogood

×
×
  • תוכן חדש...