Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוני אהרנוביץ מתייחס לצוקרמן


shayy
שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל המלהגים פה , אשר לוקחים את הכתבה על מבחני הריסוק ומבטלים אותה, כנראה פשוט אינם מבינים את חומרת הענין, הסירחון הוא גדול, והחשש להטית מבחנים הוא גדול ורציני ביותר.

יצרן אשר ממן את הניסוי ואף שולח את הרכבים הספציפים לניסוי, יש פה יותר מהרמת גבה לגבי מהמנות הנסוי ואמיתות התוצאות.

לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין זאת, חז"ל כבר אמרו כי בעל המאה הוא בעל הדעה, זה טבע האדם.

 

לגבי צוקרמן, והכתבה היותר מחסרת בסיס שלו, אין להשוות בינו לבין רוני אהרונוביץ, כתב הרכב היחיד עם ידע וביצים אשר לא מחויב לאף אחד חוץ מליושר המקצועי שלו.

בית המשפט פסק לטובתו בתביעה מול מגזין אוטו, ואיך שהפירסומון הזה נראה היום, כנראה שהוא לא טעה....

 

אני עד הכתבה לא ידעתי שיצרני הרכב ממנים את מבחני הריסוק, והאירגון גם לא הצהיר על כך אף פעם.

התשובות של הארגון, ושל רנו מוכיחים אחרת, על מי מר צוקרמן מנסה לגונן ולכסות ??

מה האינטרס שלו במקום להביא את האמת לידיעת הציבור ???

האם מר פוסק, עורך מדור הרכב "המקצועי" בוינט, אשר כתב שמרחב הרגלים ב 407 הוא טוב, וההגה החשמלי והמת מתקשר, האם צמד חמד אילו הם האנשים אשר אני מאמין יותרממר אהרונוביץ ??

 

סליחה , אבל לא תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל המלהגים פה , אשר לוקחים את הכתבה על מבחני הריסוק ומבטלים אותה, כנראה פשוט אינם מבינים את חומרת הענין, הסירחון הוא גדול, והחשש להטית מבחנים הוא גדול ורציני ביותר.

יצרן אשר ממן את הניסוי ואף שולח את הרכבים הספציפים לניסוי, יש פה יותר מהרמת גבה לגבי מהמנות הנסוי ואמיתות התוצאות.

לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין זאת, חז"ל כבר אמרו כי בעל המאה הוא בעל הדעה, זה טבע האדם.

 

לגבי צוקרמן, והכתבה היותר מחסרת בסיס שלו, אין להשוות בינו לבין רוני אהרונוביץ, כתב הרכב היחיד עם ידע וביצים אשר לא מחויב לאף אחד חוץ מליושר המקצועי שלו.

בית המשפט פסק לטובתו בתביעה מול מגזין אוטו, ואיך שהפירסומון הזה נראה היום, כנראה שהוא לא טעה....

 

אני עד הכתבה לא ידעתי שיצרני הרכב ממנים את מבחני הריסוק, והאירגון גם לא הצהיר על כך אף פעם.

התשובות של הארגון, ושל רנו מוכיחים אחרת, על מי מר צוקרמן מנסה לגונן ולכסות ??

מה האינטרס שלו במקום להביא את האמת לידיעת הציבור ???

האם מר פוסק, עורך מדור הרכב "המקצועי" בוינט, אשר כתב שמרחב הרגלים ב 407 הוא טוב, וההגה החשמלי והמת מתקשר, האם צמד חמד אילו הם האנשים אשר אני מאמין יותרממר אהרונוביץ ??

 

סליחה , אבל לא תודה.

ברוך הבא לפורום - אתה חבר חדש - ומצאת עיתוי מאוד מעניין להרשם ולהגיב!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה שי, אני מדי פעם משוטט באתר, אבל רק לאחר שקראתי חלק מהתגובות מצאתי צורך להירשם ולהגיב.

 

עם כל הכבוד, האתר של אהרונוביץ, הוא הטוב ביותר בתחומו ברשת.

ההשמצות האישיות עליו פה בפורום בידי כמה משתתפים אינה לענין, האתר של אהרונוביץ, הוא פרטי וזכותו לערוך את התכנים אשר אנשים כותבים.

אולי גם באתר זה היה צורך לעשות זאת.

ישנם מגיבים פה אשר אינם מכירים את אהרונוביץ ופועלו, אני מכיר אותו מגליון מ"ס 2 של טורבו, הוא פשוט פקח את עיני, ואת האהבה לתחום המוטורי.

כתב בחסד עם ידע אדיר ברכב, ללא מתחרים בארץ.

אדם ישר , זאת קבע בית המשפט בפרשת הנוכל פרמצנקו, שעוד קורא לעצמו מו"ל, אשר מפרסם את הפירסומון הנקרא אוטו...

 

על מנת לא להכליל אפשר לומר שאען כמעט עיתונאי רכב ישרים בארץ, היושר של צוקרמן, ופוסק כבר מזמן אבד, כל כתבה שלהם מעידה על כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניב:

 

1. אם יש חשש כה גדול להטיית מבחנים - איך זה שאף אחד, אבל אף אחד, לא העלה חשש כזה מעולם? להזכירך, אפילו אהרנוביץ בכתבתו לא אומר דבר על כך, אלא רק על העובדה שהיצרנים מממנים חלק מהמבחנים בעצמם.

2. מישהו השווה בין אהרנוביץ לצוקרמן? האם זה שאתה טוען שאהרנוביץ הוא כתב הרכב היחיד עם ידע וביצים, קובע שזה אכן כך ושכתבתו של צוקרמן שגויה?

3. לא זכור לי שבית המשפט פסק לטובתו של אהרנוביץ, אולי תאיר את עיניי? (בעצם עזוב, מה זה קשור לנושא בכלל?)

4. למה בכל פעם שעיתונאי מפרסם כתבה נטען כי הוא מנסה לגונן ולכסות על משהו? אתה באמת חושב שדוד של צוקרמן הוא הבוס של NCAP?

5. היכן כתב מר הלל פוסק שמרחב הרגליים ב-407 טוב ושההגה מתקשר? חיפוש ב-YNET העלה שתי כתבות על ה-407 שנכתבו בידי אלי שאולי ובשתיהן לא נטען כך.

 

בקיצור, הרבה בלה בלה בלה יש בהודעה שלך...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניב:

 

1. אם יש חשש כה גדול להטיית מבחנים - איך זה שאף אחד, אבל אף אחד, לא העלה חשש כזה מעולם? להזכירך, אפילו אהרנוביץ בכתבתו לא אומר דבר על כך, אלא רק על העובדה שהיצרנים מממנים חלק מהמבחנים בעצמם.

2. מישהו השווה בין אהרנוביץ לצוקרמן? האם זה שאתה טוען שאהרנוביץ הוא כתב הרכב היחיד עם ידע וביצים, קובע שזה אכן כך ושכתבתו של צוקרמן שגויה?

3. לא זכור לי שבית המשפט פסק לטובתו של אהרנוביץ, אולי תאיר את עיניי? (בעצם עזוב, מה זה קשור לנושא בכלל?)

4. למה בכל פעם שעיתונאי מפרסם כתבה נטען כי הוא מנסה לגונן ולכסות על משהו? אתה באמת חושב שדוד של צוקרמן הוא הבוס של NCAP?

5. היכן כתב מר הלל פוסק שמרחב הרגליים ב-407 טוב ושההגה מתקשר? חיפוש ב-YNET העלה שתי כתבות על ה-407 שנכתבו בידי אלי שאולי ובשתיהן לא נטען כך.

 

בקיצור, הרבה בלה בלה בלה יש בהודעה שלך...

 

רוני

תגיד אתה רציני ??

בית המשפט פסק לטובת אהרונוביץ במשפט נגד פרמצנקו לאחר עזיבת רוני את הירחון, להאיר את עיניך ??

כנס לאתר של רוני וחפש את פסק הדין.

 

לגבי שאלה 2 , כן אני חושב שאהרונוביץ הוא הכתב הטוב בארץ בתחומו, כנראה גם האיגוד אשר זימן את רוני לשפוט ולבחור את מכונית המאה , אותו ולא את צוקרמן או פוסק..

 

לגבי הדוד של צוקרמן וההגנה, מושג קלוש על יושר עיתונאי היתה הסידרה בערוץ 10, שבה בוחני הגה הופיעו עם פינה קבועה של מבחן דרכים, בית המשפט קבע שזוהי פירסומת סמויה, והעיף את התוכנית לעזאזל, זה לא מנע ממנצחי המבחנים לפרסם במגזין הגה, אשר ביצע את מבחני הדרכים ...

יושר הא ??

 

הבעיה האישית שלך עם רוני אינה מענינת, היא פשוט מאפילה על היכולת שלך לשפוט את טיב הכתב , שהוא עולה לאין ערוך על כל המקבילים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המלהגים פה , אשר לוקחים את הכתבה על מבחני הריסוק ומבטלים אותה, כנראה פשוט אינם מבינים את חומרת הענין, הסירחון הוא גדול, והחשש להטית מבחנים הוא גדול ורציני ביותר.

יצרן אשר ממן את הניסוי ואף שולח את הרכבים הספציפים לניסוי, יש פה יותר מהרמת גבה לגבי מהמנות הנסוי ואמיתות התוצאות.

לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין זאת, חז"ל כבר אמרו כי בעל המאה הוא בעל הדעה, זה טבע האדם.

אז בוא תסביר את העניין הזה, אם ייצרני רכב משלמים על הניסוי (כלומר מה שאתם מנסים להגיד זה שהם נותנים "שוחד") והריי הם רוצים לקבל תוצאות מעולות, כן?

איך זה שחלק מייצרני הרכב (שמימנו בעצמם) קיבלו בניסוי תוצאות ירודות?

אם היה פה איזושהי כוונה ל"שוחד" מצד הייצרנים היו חוקרים את זה כבר ממזמן.

הריי מדובר פה בגופים מאוד גדולים ומכובדים כמו: ארגון הנהגים הגרמני ADAC, משרד התחבורה הבריטי וההולנדי, ה-FIA (הפדרציה הבינלאומית למכוניות) ועוד הרבה אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה האישית שלך עם רוני אינה מענינת, היא פשוט מאפילה על היכולת שלך לשפוט את טיב הכתב , שהוא עולה לאין ערוך על כל המקבילים בארץ.

 

בנוגע לפסק הדין - כמו שאמרתי הוא לא רלוונטי בשום אופן כרגע. (ואני באמת לא זוכר לטובת מי פסק בית המשפט, אולי אתה צודק). גם לא בחירת מכונית המאה או כל דבר אחר. אני בטוח שגם את קלארקסון הזמינו לזה, ואני אמנם מאוד נהנה ממנו, אבל אני לא מאמין באופן עיוור לכל דבר שהוא אומר. מה שאי אפשר להגיד עליך בנוגע לאהרנוביץ.

 

בנוגע לבעיה אישית שלי איתו - היא קיימת אצלו בראש. אם לא שמת לב, הוא העלה אותה ראשון. כל מיני משקעים מגוחכים מהעבר. תעשה לי טובה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המלהגים פה , אשר לוקחים את הכתבה על מבחני הריסוק ומבטלים אותה, כנראה פשוט אינם מבינים את חומרת הענין, הסירחון הוא גדול, והחשש להטית מבחנים הוא גדול ורציני ביותר.

יצרן אשר ממן את הניסוי ואף שולח את הרכבים הספציפים לניסוי, יש פה יותר מהרמת גבה לגבי מהמנות הנסוי ואמיתות התוצאות.

לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין זאת, חז"ל כבר אמרו כי בעל המאה הוא בעל הדעה, זה טבע האדם.

 

 

אולי אחדש לך משהו, אבל בעולם - העולם שלנו, שבו חיים אני וגם אתה, וגם, בקושי רב, אהרונוביץ' - מקובל לשלם עבור תקינה. כן כן, חברות משלמות תמורת תקנים שניתנים להם. וזה עובד.

איך אתה חושב שתרופות מקבלות אישור FDA? מי משלם, לדעתך? ושם לא מדובר על מכונית.

או שתיים.

או עשר.

אלא מיליונים של דולרים.

ורגולציות אירופאיות, כמו CE, כמו TUV - גם שם אתה משלם עבור התקן. לפעמים, שומו שמיים, מעבדה פרטית מסמיכה אותך לעבור את התקן. מעבדה לה אתה משלם.

רובם המוחלט של התקנים וגופי התקינה בעולם ניזונים, בין היתר ולרוב אף בעיקר, מהחברות עליהן הם מפקחים.

הרשה לי להתייחס לNCAP כגוף תקינה - NCAP מבצע בדיקה אובייקטיבית של עמידות מוצרים שונים במבחן ידוע ומוסכם, אותו קבע מראש. לא שונה מאשר בדיקה שתרופה אינה מסכנת חולים, לצורך העניין, או שמכשיר חשמלי אחד לא מייצר שום הפרעה אלקטרומגנטית שעלולה להפריע למכשירים אחרים (FCC, למשל).

 

מישהו כאן הביא את Consumer Review בתור דוגמא לגוף ביקורת לא משוחד. ובכן, למה הם לא עושים מבחני ריסוק? אולי כי מבחני ריסוק כאלו הם אופרציה מעט יותר מסובכת מאשר לבדוק את עשר המצלמות הטובות בשוק?

ואולי, מהרגע בו הגוף הזה תפס תאוצה וביסס את מעמדו כגוף המשמעותי היחידי שנותן מדד כלשהו של בטיחות רכבים, הוא יכול להרשות לעצמו שהיצרנים ירוצו אליו?

מהרגע בו כוכבי NCAP נהפכו לכלי שיווקי, יש ליצרנים אינטרס, גדול עוד יותר מזה של הצרכנים, לערוך מבחני ריסוק.

האם אתה באמת טיפש מספיק בשביל להעדיף שNCAP לא יבחנו מכונית, משיקולים כלשהי, מאשר שיערכו מבחנים לבקשתו ומימונו של היצרן?

 

לפחות אהרונוביץ' משלב בתגובות שלו וולגריות וגסות רוח שמעניקים לדיון פן ילדותי-אלים.

אתה פשוט, בתמימותך, מאמץ את התרגיל השיווקי שלו כאמת מוחלטת, ועוד בא לספר לנו על זה.

 

הנה שיעור קטן בכלכלה, פרסום, והלכות שוק אחרות: אהרונוביץ' מתפרנס, ממשהו. בהעדר הוכחות לכך שהוא מתפרנס מגביית חובות, אני מניח שהוא מתפרנס מנטקאר. משלמים לו על המודעות שנמצאות באתר, כן?

עכשיו, אפשר לשלם על מודעות לפי שני פרמטרים:

1. גסות הרוח של האיש שבתחומי רכושו מתפרסמת המודעה. אני מניח שכך זה נעשה באיזורים מסויימים של מזרח אירופה, ולמעשה אין לי כלל ספק שזו הייתה יכולה להיות מתודה רווחית מאוד למר אהרונוביץ', לנוכח יחסי האנוש שלו. אך לצערי, כנראה שהוא נאלץ להתאים עצמו לשוק, ולבחור בפרמטר 2, שמובא להלן -

2. מספר הצופים במודעה.

 

הגיון צרוף אומר, שאם כתובת האתר של אהרונוביץ' תתפרסם בפריים טיים, בערוץ 10, יכנסו אליו יותר אנשים. אם יכנסו יותר אנשים, אהרונוביץ' יקבל יותר כסף. עכשיו אמור לי, מר אחד-ניב-אחד. האם אין לו אינטרס מובהק לפרסם תחקיר, בשביל לקבל חשיפה גבוהה יותר לאתר?

המילה תחקיר נאמרת כאן בליברליות, למרות שלמעשה הדבר לו היינו עדים לא נראה כמו תוצאה של הרבה יותר מהטרדה שיטתית למדי של כמה אנשי PR, אבל ניחא.

 

בקיצור, אין שם "אקדח מעשן", יש שם קופה רושמת, ולא יקרה שום דבר אם NCAP יתנהגו כמו כל גוף תקינה אחר בעולם ויעזרו ביצרני הרכב לצורך מבחניהם, להפך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמימות היא כנראה אצלך, מי שמאמין לאירגון אשר ממומן על ידי יצרני רכב, אשר מספקים את הרכבים לבדיקה , וגם מזמינים אותה לפני השקת הרכב למכירה לציבור הרחב, הוא או תמים או טיפש.

 

אני לא תמיד מסכים עם אהרונוביץ, אבל מאמין ליושר שלו ב 100 %.

 

התמימות שלכם להאמין שהארגון הנ"ל ישר ותמים היא המעוררת שאלה, הולכים עם עינים עצומות הא??

 

זה שרנו הכחישו פעמים שחור על גבי לבן את מימון הריסוק של המודוס, זה אינו מעורר שאלות.

התמים הוא כנראה אתה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמימות היא כנראה אצלך, מי שמאמין לאירגון אשר ממומן על ידי יצרני רכב, אשר מספקים את הרכבים לבדיקה , וגם מזמינים אותה לפני השקת הרכב למכירה לציבור הרחב, הוא או תמים או טיפש.

 

אני לא תמיד מסכים עם אהרונוביץ, אבל מאמין ליושר שלו ב 100 %.

 

התמימות שלכם להאמין שהארגון הנ"ל ישר ותמים היא המעוררת שאלה, הולכים עם עינים עצומות הא??

 

זה שרנו הכחישו פעמים שחור על גבי לבן את מימון הריסוק של המודוס, זה אינו מעורר שאלות.

התמים הוא כנראה אתה...

לא כל המבחנים מומנו ע"י ייצרני הרכב.

חלקם מומנו ע"י גופים פרטיים כמו: בכיר בארגון בטיחות בריטי וחברת ביטוח בריטית.

אולי גם הם משחדים את חברת EuroNCAP?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המלהגים פה , אשר לוקחים את הכתבה על מבחני הריסוק ומבטלים אותה, כנראה פשוט אינם מבינים את חומרת הענין, הסירחון הוא גדול, והחשש להטית מבחנים הוא גדול ורציני ביותר.

יצרן אשר ממן את הניסוי ואף שולח את הרכבים הספציפים לניסוי, יש פה יותר מהרמת גבה לגבי מהמנות הנסוי ואמיתות התוצאות.

לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין זאת, חז"ל כבר אמרו כי בעל המאה הוא בעל הדעה, זה טבע האדם.

 

לגבי צוקרמן, והכתבה היותר מחסרת בסיס שלו, אין להשוות בינו לבין רוני אהרונוביץ, כתב הרכב היחיד עם ידע וביצים אשר לא מחויב לאף אחד חוץ מליושר המקצועי שלו.

בית המשפט פסק לטובתו בתביעה מול מגזין אוטו, ואיך שהפירסומון הזה נראה היום, כנראה שהוא לא טעה....

 

אני עד הכתבה לא ידעתי שיצרני הרכב ממנים את מבחני הריסוק, והאירגון גם לא הצהיר על כך אף פעם.

התשובות של הארגון, ושל רנו מוכיחים אחרת, על מי מר צוקרמן מנסה לגונן ולכסות ??

מה האינטרס שלו במקום להביא את האמת לידיעת הציבור ???

האם מר פוסק, עורך מדור הרכב "המקצועי" בוינט, אשר כתב שמרחב הרגלים ב 407 הוא טוב, וההגה החשמלי והמת מתקשר, האם צמד חמד אילו הם האנשים אשר אני מאמין יותרממר אהרונוביץ ??

 

סליחה , אבל לא תודה.

שכחת לחתום בסוף - אז הנה אני עוזר....

 

רוני א.

 

 

 

 

:wink:

אלון

 

 

נ.ב.

SרוניS - אתה מחבל, אתה עבריין, אתה פושע - אותך למשטרה..... - תזהר שלא יעשו לך חיסול ממוקד.....

ויותר ברצינות - הייתי ממליץ לאהרונוביץ לדבר עם מה שמה.... ורדה רזיאל זיקונט?

בחיים שלי לא ראיתי כאלו תגובות מתגוננות - נשאלת השאלה - למה כולם אוייבים שלו - לדבריו.

פתגם חכם אומר - אם אחד אומר לך שאתה טמבל, לא בטוח שזה נכון.... אם שניים אומרים לך, רצוי שתבדוק את עצמך.... אם כולם אומרים לך - אתה.....

טמבל....

ועל אותו משקל - לאהרונוביץ - לא שאני חלילה טוען שאתה טמבל, אבל אם כל העולם ואשתו נגדך - אולי אתה לא בסדר - אולי אתה סובל מפראנויה או מחלת רדיפה.... תחשוב על זה...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'רמי ערב טוב,

 

תראה, במדינה שלנו כולם רבים עם כולם ולא רק, יש גם רב-נים...

אם כי יש "אור בקצה המנהרה"...

כדוגמה חיובית , ראוי לציין את פעילותך העיתונאית כמנהל פורום למכוניות ב"YNET" זה שנים, בצורה ענינית , נעימה ולא משתלחת והמאפשרת לציבור רחב לעלות דעות שונות ומשונות וגם לקבל תשובות .

איני מכליל בהערכה זו את כל הנהלת פורום "YNET".

אשמח אם תביע את דעתך לעצם נושא הכתבה של אהרונוביץ.

 

שבת שלום

מריוס

אני אצטט כאן את מה שכתבתי בפורום ב YNET זמן קצר אחרי המשדר, ולמיטב ידיעתי לפני שנכתבו תגובות ברוח דומה במקומות אחרים:

"לגבי ה'תחקיר' ששודר היום - אם זה לא להוליד הר מעכבר אז אני לא יודע מה כן...

מר רוני א. התמקד במימון של מבחני הריסוק, מתוך כוונה לרמוז שאם רנו (או יצרן אחר) מימן את מבחני הריסוק ביורו NCAP הרי שהמבחנים טובים כאילו נקנו במרמה ובוצעו לא באותם סטנדרטים של מי שמומנו עצמאית ממקור בלתי תלוי.

 

אם העיתונאי הנכבד היה מביא הוכחה (או אפילו חשד) לכך ש NCAP הקלו במבחני הריסוק של יצרנים שמימנו את מבחני הריסוק של דגמיהם, הרי שבאמת היה לנו סיפור, אולם מכיוון שהמבחנים בוצעו על פי אותם קריטריונים של כל רכב אחר שנבחן - אני לא רואה כאן מה הבעיה שלו?

 

רנו משקיעים הרבה מאוד זמן, מאמצים ומשאבים בבניית מכוניות בטוחות, והם רואים יתרון בכך שמעמידים את רכביהים למבחן ריסוק מהמחמירים יותר שמפורסמים לציבור.

היתרון שהם מקבלים מהעמדת רכבים למבחן ב NCAP הוא יתרון הוגן לחלוטין, במיוחד אם נחשוב על זה שבוודאי יש יצרנים שישמחו לשלם כסף על מנת ש NCAP לא ירסקו את המכוניות שלהם..... "

ולמי שמעוניין לראות את השרשור המלא - כאן:

http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2421-280-10418929,00.html

 

אה, וצודק מאוד Roee באבחון שלו.

רוני א. בוודאי הצליח להגדיל את מספר הכניסות לאתר שלו בימים האחרונים במידה ניכרת. אפילו אני נכנסתי לשם תוך יומיים בתדירות שאני עושה בדר"כ בחודשיים (וכנראה יותר...), אז בסופו של דבר כל הבלאגנים האלה רק משרתים את תזרים המזומנים של רוני, ומביאים יותר מפרסמים לאתר שלו.

מי יודע, אולי לובינסקי עכשיו ישלמו לו על באנר יותר גדול בזכות ריבוי הכניסות לאתר למרות שהוא קטל את ההגה ואת המושב האחורי של ה 407...

 

דרך אגב - עוד מחשבה שקפצה לי ישירות מהפסקה האחרונה... באחד ההודעות שלו רוני מעביר את המסר ש PSA לא הזמינו אותו להשקה של ה C4 בעקבות מה שהוא כתב על ה 407.

אני אומר שיפסיק לתפוס מעצמו כל כך. הרי אם הכתבה על ה 407 היתה מפריעה להם, הם היו בוודאי מושכים את הפרסום שלהם מאתר נטקאר קודם, לא?.... :lol:

 

ועוד לגבי הכתבה של ה 407 - בשביל הקורא הממוצע שאינו חולה הגה, הכתבה היתה בעיקר תשבוחות על ה 407.

בתור יבואן שיודע שהגיל הממוצע של הרוכש הפרטי של 407 הוא בוודאי משהו בסביבות 50, שלא ממש אכפת לו מהתקשורת של ההגה ובמקרה הגרוע יישבו הנכדים שלו בני ה 10 במושב האחורי, ושבטח לא גולש באתר נטקאר, אני לא הייתי מודאג מדי מהקטילות של רוני על ה 407....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, יש מי שחושב שיתכן ונטקאר נהנה בהתקשרות שלו עם מפרסמים לפי מספר כניסות (ינואר זה חודש מתאים לתחילת התקשרות או מדידה...) ופרובוקציה היא שיטה נהדרת להאצת פעימות המונה...

 

מכאן, שמי שסבור כך, טוען שרוני עושה מניפולציה על המפרסמים אצלו!

 

לפי זה, יש לו אחלה ביזנס.

 

 

כן, זאת לא הנקודה בדיון, אלא תיאוריה קונספירטיבית, אבל לך תדע, שאתה לחוץ בכסף כי אתה מממן את כל הטיסות למבחנים בחו"ל, והכל על חשבונך, אז איך תתפרנס?

 

סתם השערות - לא שלי...(ובטח לא עובדות)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...