Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוני אהרנוביץ מתייחס לצוקרמן


shayy
שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועל אותו משקל - לאהרונוביץ - לא שאני חלילה טוען שאתה טמבל, אבל אם כל העולם ואשתו נגדך - אולי אתה לא בסדר - אולי אתה סובל מפראנויה או מחלת רדיפה.... תחשוב על זה...

אלון

 

אתה צודק. אבל יש גם צד שני:

 

במקום שכולם חושבים אותו הדבר..... אולי בעצם.... אף אחד לא ממש חושב.

 

סתם נקודה למחשבה.

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אצטט כאן את מה שכתבתי בפורום ב YNET זמן קצר אחרי המשדר, ולמיטב ידיעתי לפני שנכתבו תגובות ברוח דומה במקומות אחרים:

"לגבי ה'תחקיר' ששודר היום - אם זה לא להוליד הר מעכבר אז אני לא יודע מה כן...

....

ראשית תודה על השלמת ה"תמונה".

בכל אופן אנסה כדרכי לשכנע ולמקד שוב ובפעם האחרונה מצידי, את עצם חשיבות ה"אייטם" העתונאי מההיבט שלי כצרכן "מוטורי"...:wink:

*לאור העובדות שמשתקפות מתוך המידע שמוצג באתר הרשמי של הגוף החשוב ביותר באיורופה ל"טסטים" לבדיקת הבטיחות ברכבים - לא קיימת שקיפות וגילוי נאות מלא לגבי מי ממן את הטסטים.

*יצרני רכב מסוימים מתחמקים מלהבליט עובדת מימון הטסטים ואחרים טוענים שכלל לא ידעו על אפשרות כזו?!

 

האם עובדות אלו בלבד, דורשות לפחות תחקיר עיתונאי שיכול להאיר ולשנות מצב לטובת הצרכן ?

לדעתי כן!

 

האם התחקיר של רוני אהרונוביץ השיג את מטרותיו?

1. התחקיר לוקה בחסר במידע - לא ברור האם מחוסר מקצועיות או מחוסר אי שיתוף פעולה מצד הגורמים המוזכרים בתחקיר.

2. ההערות שהזכרתי מעלה הועלו במדיה טלויזיונית שאיפשרה גם לצרכן\ית ה"מומוצע\ת" לחוות דעה ואולי לשקול שוב האם פרסומי רמת הבטיחות של NCAP הם "תורה מסיני".

3. חובה על NCAP לפרסם את עובדת אפשרות המימון ומימון הטסטים ע"י היצרנים וזאת בצורה גלויה ונראית לעין - בעקבות התחקיר ולעת עתה ולמיטב ידיעתי, עדיין לא שונה המצב ואין גלוי נאות או שקיפות.

 

מריוס

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד שמעורר תהיות בכל הסיפור הזה,הוא מדוע המודוס של רנו נבחנה לבדה,בעוד שמכוניות המשווקות תקופה ארוכה כמו יונדאי גטס או ב.מ.וו סידרה 5,נאלצו לחכות פרק זמן ארוך?אין ספק שבחינה של מכונית בודדת מעלה חשד,אבל אין ספק שהמבחן סה"כ כשר,גם אם נודף ממנו ריח לא נעים.לגבי צוקרמן-מהיכן הוא שואב את כל המידע בטורו?מאתרים זרים,שמתורגמים מילה במילה,וזה פשוט פלגיאט.סביר להניח שמנהלי תעשיית הרכב לא לוחשים באוזנו השכם וערב על תוכניותיהם..ובנוגע ל 407,זוהי פשוט דוגמא למכונית שמשלמת את מס ה NCAP בצורה הבולטת ביותר,עם כל האורך שלה,היא פשוט צפופה מאחור,והטענה העיקרית נגדה היא איבוד הכיף וההיזון החוזר מהשילדה,שהיה נקודה חזקה בפיג'ו של שנות ה 80 וה 90.בנוגע לאהרונוביץ-לא תמיד אני מסכים עם סגנונו,אבל הוא היחיד שאני מאמין לו ב 100%.אני עדיין זוכר את כותרת ההשקה של הרנו 21,שתיארה אותה כחסרת סיכוי מקומי,מה שהתברר כמדוייק להפליא,סיפור הדאצ'ייה הרומנית,חוות הדעת על הוולבו 240 ועוד.תאמינו לי שאין קל מללקק ולרצות את כולם,רק שערך עיתונאי אין בזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

205cti,

אני לא רוני אהרונוביץ, הוא לא צריך אותי לשם התגובה, וסביר להניח שהתגובות שלו עמוקות ובעלות מחשבה יותר מהתגובה התמוהה שלך.

אני מניח שאתה פסיכולוג או עוסק בתחום, אם אתה כבר מצמיד דיאגנוזה לאהרונוביץ.

 

הענין שרוב המגיבים נוטים לפתור בקלות ראש הוא ענין המימון והסתרתו של סידרת ריסוקים אשר מומנה על ידי יצרני רכב, זה אינו מדליק נורה אדומה ??

הדרך שבה מגיבים פה אנשים היא בעיקר פרסונלית כנגד אהרונוביץ, מענין אם מר פוסק או צוקרמן היו מפרסמים את הידיעה איזה גלים היו נוצרים בביצה.

הסיפור הנ"ל יתפוס תאוצה גם בעולם, כי הרי שם לפחות למראית עין מנסים להימנע משחיתות.

הדבר דומה למשבר הבנקים בשנות ה 80, הבנק הריץ את המניות שלו עצמו, כאשר הוא יודע שאין לו יכולת לכסות את ההתחיבות שלו, זה לא מנע מבעדם להפיל עוד ועוד אזרחים תמימים שאיבדו את כל רכושם.

 

אז אם אתם לא מאמינים, כנראה אתם רגילים לשחיתות שפשה פה במדינה, תפקחו עינים ואוזנים, משהו פה מסריח...

 

ול 205,תודה על המחמאה שמחתי לדעת שסגנון הכתיבה שלי דומה לזה של אהרונוביץ, עבורי זה מחמאה !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

205cti,

ול 205,תודה על המחמאה שמחתי לדעת שסגנון הכתיבה שלי דומה לזה של אהרונוביץ, עבורי זה מחמאה !!!

שמחתי לעזור...

אתה יודע - לא הכל קונספירצייה...(הרוב- אבל לא הכל)

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הענין שרוב המגיבים נוטים לפתור בקלות ראש הוא ענין המימון והסתרתו של סידרת ריסוקים אשר מומנה על ידי יצרני רכב, זה אינו מדליק נורה אדומה ??

הדרך שבה מגיבים פה אנשים היא בעיקר פרסונלית כנגד אהרונוביץ, מענין אם מר פוסק או צוקרמן היו מפרסמים את הידיעה איזה גלים היו נוצרים בביצה.

הסיפור הנ"ל יתפוס תאוצה גם בעולם, כי הרי שם לפחות למראית עין מנסים להימנע משחיתות.

הדבר דומה למשבר הבנקים בשנות ה 80, הבנק הריץ את המניות שלו עצמו, כאשר הוא יודע שאין לו יכולת לכסות את ההתחיבות שלו, זה לא מנע מבעדם להפיל עוד ועוד אזרחים תמימים שאיבדו את כל רכושם.

 

אז אם אתם לא מאמינים, כנראה אתם רגילים לשחיתות שפשה פה במדינה, תפקחו עינים ואוזנים, משהו פה מסריח...

בקיצור אין לך איך להסביר את העניין הזה.

אתה בא כדי לגונן על מר אהרונוביץ ועל הפאשלה הלא קטנה שיצאה לו.

חצי מדינה לא מבינה על מה הרעש:

http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=4310

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזין הגה והאתר שהוא מריץ אינם נחשבים בעני כמקצוענים.

בית המשפט קבע זאת והעיף את הפירסומון מערוץ 10 מהתוכנית אשר נקראה 10G.

 

אם אתה רוצה לקרוא עיתונות אמינה אני מפנה אותך לאתר של אהרונובית או ל CAR& DRIVER.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניב. כשאתה כותב:

 

"הדרך שבה מגיבים פה אנשים היא בעיקר פרסונלית כנגד אהרונוביץ, מענין אם מר פוסק או צוקרמן היו מפרסמים את הידיעה איזה גלים היו נוצרים בביצה."

אז רק אומר לך שהפוסל, במומו (של אהרונוביץ) פוסל. כי הכל התחיל בהתקפה אישית על צוקרמן ללא שום התיחסות ענינית לטיעוניו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בית המשפט קבע זאת והעיף את הפירסומון מערוץ 10 מהתוכנית אשר נקראה 10G.

DRIVER.

 

אני לא יודע מאיפה אתה מביא את ההצהרה הזו, כי גיסי עובד בערוץ 10 :-D באחד מצוותי ההפקה ושאלתי אותו על המקרה הזה. ותנחש מה? לא היה ולא נברא. :screwy: לא היה משפט ולא היה כלום. הוא עוד אמר לי שהסיבה שהתוכנית לא המשיכה היא שלערוץ לא היה כסף להמשיך עוד הפקות מקור למרות שהחוק מחייב אותם לאיזה אחוז מסויים של הפקות מקור. מאיפה אתה מביא את הסיפור הזה? יש לך פסר דין או צו בית משפט? :?:

הכל בחיים זה עניין של תזמון, ובדיוק עכשיו זה הזמן המתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מאיפה אתה מביא את ההצהרה הזו, כי גיסי עובד בערוץ 10 :-D באחד מצוותי ההפקה ושאלתי אותו על המקרה הזה. ותנחש מה? לא היה ולא נברא. :screwy: לא היה משפט ולא היה כלום. הוא עוד אמר לי שהסיבה שהתוכנית לא המשיכה היא שלערוץ לא היה כסף להמשיך עוד הפקות מקור למרות שהחוק מחייב אותם לאיזה אחוז מסויים של הפקות מקור. מאיפה אתה מביא את הסיפור הזה? יש לך פסר דין או צו בית משפט? :?:
אוייי, איזה סלט אתם עושים .

קצת סדר ובוא נפסיק להתעסק בלזרוק בוץ אחד על השני.

התוכנית "אוטו בראש" הורדה מהמסך עקב עתירה של אהרונוביץ' לבג"ץ בעקבות הפרסומות הסמויות בה .

אהרונוביץ' עזב את עיתון אוטו אחרי שמו"ל העיתון דאז (פרומצ'נקו) צינזר מדור צרכני בעיתון לאחר לחץ של אחד היבואנים.

שכל אחד יסיק מזה מה שהוא רוצה , אבל אולי כדי שכולנו נפסיק להתעסק בתפל ונתחיל בעיקר.

אני דיי בטוח שאם לצורך העניין היה מפרסם את החשיפה הזו עיתונאי אחר, הדברים לא היו מתפתחים כך.

אני כן מצליח לראות משהו לא בסדר בהתהלותו של NCAP ובעובדה שזה פעם ראשונה שיצרן מימן בדיקת רכב ללא הצהרה פומבית על המימון , במיוחד לאחר היסטוריה ארוכת שנים בו NCAP ממנים לבד את הבדיקות שלהם.

זכותכם לחשוב שזה בסדר .

זכותכם לחשוב שזה בסדר שמו"ל נכנע ללחץ של יבואון, הבורר גם חשב כך וקבע שזה בסדר ושעיתון לא חייב לשמור על כללי האתיקה העיתונאית (מוזר נכון ? ) .

זכותכם לחשוב מה שאתם רוצים , רק תפסיקו להתעסק במה שלא חשוב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, כי זה מה שאני יודע... "אוטו בראש" של שודרה בערוץ 5 אם אם טני לא טועה והורדה בעקבות צו בית משפט על פרסומת סמויה.

הקטע של הגה שהיה בתוכנית 10G של ערוץ 10 נגמר בכלל מחוסק תקציב ולא שום בלבול מוח משפטי בכלל...

אתה צודק ידידי, מספיק עם זריקות הבוץ

הכל בחיים זה עניין של תזמון, ובדיוק עכשיו זה הזמן המתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אחדש לך משהו, אבל בעולם - העולם שלנו, שבו חיים אני וגם אתה, וגם, בקושי רב, אהרונוביץ' - מקובל לשלם עבור תקינה. כן כן, חברות משלמות תמורת תקנים שניתנים להם. וזה עובד.

...רובם המוחלט של התקנים וגופי התקינה בעולם ניזונים, בין היתר ולרוב אף בעיקר, מהחברות עליהן הם מפקחים.

מהיכרות עם עולם הטלקומוניקציה והטלפוניה אני יכול רק להסכים. לא רק שתהליך התקינה ממומן על ידי הגופים עצמם, אלא גם שגופי התקינה עצמם ממומנים על ידי חברות וחמור הרבה יותר הן יושבות בגופי התקינה ומשפיעות על התקנים עצמם. חברה גדולה כמו נורטל לוחצת, ולא בעדינות, שהתקנים יטיבו עימה ויתאימו למוצרים שלה.

ההחלטות והתקנים האלו נוגעים מאד לכל אחד מאיתנו, שווים לחברות הרבה מאות מליארדי דולרים ובהחלט ייתכן שעלו לכל אחד מאיתנו כסף רב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...פשוט תפנימו ותשלימו אם העובדה שהוא העיתונאי היחיד כיום בתחום הרכב,והיחיד שאי אפשר לקנות בכסף.

זו, מר פרחי הנכבד, השמצה, הכפשה, הוצאת דיבה. לא אדבר בשמם של עיתונאים אחרים, אבל אשמח לשמוע מתי מישהו קנה ממני כתבה, התיחסות, שינוי דעה או כל דבר דומה אחר, בכסף או בתמורה אחרת. חבל שאתה קונה כל כך בקלות ובאופן עיוור את הטלות-הרפש של אהרנוביץ'.

 

לגבי שאר הדברים שכתבת... וואוו. א-ת-ה לא נחסמת? אם ככה אז באמת הכל בסדר... העובדות - כפי שיודעים היטב רוב חברי הפורום כאן - הן שאהרנוביץ' עוסק בפורום שלו בסתימת פיות לכל מי שדעתו לא תואמת את משנת-הגורו. אני כבר לא מדבר על תגובות ענייניות לחלוטין שאני, אישית, רשמתי בתגובה להאשמות (שלא לומר השמצות) שהיו מכוונות בין היתר נגדי, בעקיפין - ונמחקו מייד. הזדהיתי בשמי האמיתי, מיותר לציין. האם אתה מודע למשמעות הביטוי "פורום"? זה בודאי לא תואם את "פורום" נטקאר. זה פורום לכל מי שמוכן לקבל את דבריו של אהרנוביץ' כתורה מסיני. זהו פורום "כאן מותרות רק תגובות שמוצאות חן בעיני".

 

מעולם לא הערכתי אנשים על סמך נחמדותם. אהרנוביץ' מעולם לא היה "נחמד". אבל פעם הוא לפחות היה בנאדם. היום הוא הפך להיות גרסה חדשה של אדוארד אטלר... איך שגלגל מסתובב. חבל שרוני שכח איך זה להיות בצד שחוטף את ההשמצות.

 

טל (שביט, למקרה שלא ברור)

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,עכשיו תורי להתגונן...ראשית(טל שביט)לא כל ההודעות שלך נמחקו,בצע חיפוש בפורום שלו,ותמצא לא מעט הודעות.שנית,הודעה שלי,לדוגמא,אף פעם לא נמחקה.אם תקרא את המבוא לאתר שלו,הוא מציין שהפורום הוא בעצם תחליף אינטראקטיבי למדור "מיכתבים למערכת",והא פשוט מוחק את מה שלדעתו לא רלוונטי,זכותו.בדיוק כמו שזכותך פשוט לא להיכנס לאתר שלו.לגבי ירחוני הרכב-פסק הדין של בית המשפט העליון אומר את שלו,ואין צורך להוסיף על כך.ברגע שביקורת צונזרה ככניעה לאיום של יבואן רכב שלא לפרסם בעיתון,זהו סוג של שוחד,רק שזהו עסק פרטי.זה חוקי-אבל מסריח.לגבי "הגה"-מעניין מה עושה המו"ל(שהוא לגמרי במקרה העורך..כמו באוטו בדיוק)בפירסומת תמימה(ממש..)להונדה אקורד,שנילקחה מהתוכנית G 10.כמובן שבשום מקום לא צויין שזהו עורך הגה.ממש עיתונאות טהורה לשמה!בדיוק באותה דרך הועפה התוכנית "אוטו בראש" שכללה פירסומת סמוייה,שבוצעה על ידי צוות אוטו.לא הייתי רוצה לקחת חלק בזה...פתח את אוטו בתקופת אהרונוביץ,ופתח אותו חודש,לא יותר,מהרגע בו עזב,ותרגיש את ההבדל.בנוגע לאטלר,הוא נהג לתקוף את אהרונוביץ ואוטו בצורה ילדותית ומכוערת,על מנת לכסות על חוסר הידע המשווע שלו במכוניות,ועל מנת ליצור מראית עיין של תחרות.ברגע שהוא עבר להשמצות על רקע אתי-הוא חטף תביעה,שבעיקבותיה נידון לחצי שנת מאסר על תנאי וקנס כספי.אני לא מאמין לאהרונוביץ בצורה עיוורת,אבל בטוח יותר מלכל הפירסומונים ביחד.אם אהרונוביץ היה מסכים לצינזור ביקורות,הוא יכל עד היום להיות עורך אוטו,רק לא בתור עיתונאי...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד נשמח, חן, אם תוכל להביא דוגמא קונקרטית, מהשנים האחרונות, לאקט פרסומי ב"אוטו", שהשפיע על התוכן. קניית מבחן בכסף זו דוגמא טובה, התחנפות ליבואן בשביל פרסומות זו דוגמא אחרת.

הבא לי, אם תוכל, אחת כזו, שנוכל לדון עליה.

 

עזוב רגע את "אוטו בראש", זה יותר בידורי מצרכני (לא שלזה אין מקום).

 

ועל אותו משקל, האם המדור הפרסומי הקבוע של ווקסהול בEVO הופך אותם ל"פרסומון"?

 

אתה מחפש איזשהו טוהר מידות אוטופי (no pun) שפשוט לא קיים. אלו לא מגזינים צרכניים טהורים,

אלא גופים למטרת רווח. השליחות המוטורית החינוכית שהם נוטלים על עצמם היא בגדר בונוס בלבד.

הם מתקיימים כתוצאה משלושה גורמים:

1. המנויים, שמשלמים דמי מנוי

2. הפרסומות, שתורמות את חלק הארי של ההכנסות

3. היבואנים\יצרנים, שמספקים מכוניות למבחן, מזמינים להשקות וכו'

 

לכולם יש יד שווה בקיום של המגזין, והמגזין "חייב", לכאורה, לכולם.

 

אני באמת לא יודע כמה הייתה שווה הפרסומת של מאזדה לפרומצ'נקו, אני כן יודע שאם העיתון יפגע באחד משלושת הגורמים למעלה, הוא יחדל מלהתקיים.

גם לא מדובר בסילוף ביקורת, שזה דבר שלא יעשה. מדובר בצנזור. בעוד שאני לא בעד זה, אני לא יכול לבוא בטענות לעיתון שצריך להרוויח למחייתו. לא אני ולא אתה (אני מניח) מצויים בפרטי המאזנים הכלכליים של "אוטו".

מקריאה ארוכת שנים של "אוטו", יש לי רק דברים טובים להגיד עליהם. הם מעולם לא השאירו אותי בהרגשה של חובבניות, גם כשהתחלתי לקרוא עיתונים בריטיים על בסיס חודשי.

למעשה, כרגע אני קורא Car, Evo, ו"אוטו" מדי חודש, והביקורות ב"אוטו" לא פחות טובות - ולרוב הן אף מעמיקות בהרבה - מאשר אלו בחבריו הבריטיים.

עוד לא ראיתי חוות דעת על מכונית, או תוצאת מבחן השוואתי שנראו לי תמוהות, מוטות או קנוייות.

 

הביצה המקומית מאוד קטנה. תירק לתוכה, תרגיז יבואנים, תסתכסך השכם והערב, ובסוף גם אתה תמצא את עצמך באתר אינטרנט זניח ושולי, עם מעט תוכן ושימוש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...